Rezultatele cautarii dupa : "dat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Thegroup: 13 companii, 51 Milioane EUR, 41 de Milioane EUR pe media
Luni, 21 Ianuarie 2008
„Nu vreau sa depasesc pe nimeni, nu vreau sa ajung pe nimeni”, a afirmat, pentru AdPlayers, Zoltan Szigeti (foto) - Presedinte Thegroup, la 3 ani de la infiintarea grupului de companii specializate in marketing si comunicare
Fidel Castro, la Realitatea TV. Urmeaza Ceausescu.
Marti, 15 Ianuarie 2008
„Scopul acestor filme este sa creasca audienta pe un target mai tanar Estimez o crestere de aproximativ 20% pe targetul 25 - 45 de ani”, a afirmat, pentru AdPlayers, Catalin Popa, Director Executiv al Realitatea TV,  vorbind despre filmele-document “Pe viata si pe moarte”, din 20 ianuarie, prezentata de Laura Chiriac
Radio Total a aniversat 14 ani cu premii de 10.000 EUR
Vineri, 28 Decembrie 2007
La 14 ani de la aparitia postului, Cornel Nistorescu, fondatorul Radio Total, spune ca „Nu era o intentie de succes media, nu era o intentie de business, nu era o intentie de performanta de nu stiu care, pur si simplu era o incercare de a construi un mijloc cu care sa ne aparam in lupta pentru democratie”
Fundatia Dinu Patriciu, sprijinita de CNA
Sambata, 15 Decembrie 2007
Comunicata de Odyssey, Fundatia Dinu Patriciu este sprijinita de CNA, pentru promovarea programului “Inventeaza-ti viitorul”
iMedia si 12% din business-ul Adevolution pleaca la NetBridge
Marti, 11 Decembrie 2007
„Imedia reprezenta cam 12% din businessul Adevolution” a declarat, pentru AdPlayers, Val Voicu - Director General la Adevolution, care mai spune ca „Facand (imedia) parte din grupul NCH era normal ca la un moment dat sa fie reprezentati de Boom (regia si agentia de la NetBridge n.r.)”
Politia sprijina fiecare campanie impotriva alcoolului la volan
Vineri, 07 Decembrie 2007
Marian Motoc (foto), Seful Brigazii de Politie Rutiera din Bucuresti a afirmat pentru AdPlayers ca dat fiind faptul ca orice buget ar fi prea mic pentru a promova lupta impotriva alcoolului la volan, Politia asteapta oricate propuneri din partea celor care vor sa sustina astfel de campanii
Viral Samsung semnat de Odyssey
Joi, 06 Decembrie 2007
Demarata in data de 12 noiembrie a.c, campania virala “Sensational de la Samsung” semnata de Odyssey a avut deja, potrivit autorilor, un feedback de peste 10.000 vizionari in decursul primei saptamani de la lansare
Sapte Seri, bilingv, la Covasna
Marti, 27 Noiembrie 2007
Editia va avea un tiraj de 20.000 de exemplare, cu aparitie o data la doua saptamani, si se adreseaza publicului dornic de distractie, cu varsta cuprinsa intre 18 si 40 de ani
Ne vedem la Pilu. Pana la 12.
Vineri, 23 Noiembrie 2007
Daca v-ati facut astazi planuri pentru pauza de pranz, dati masa unui sarac si mancati un covrig pe drum ca sa-l vedeti pentru ultima oara pe Pilu
Dan Moldovan ne va parasi vineri, in jurul orelor 12
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
Trupul neinsufletit al omul de creatie de doar 35 de ani este depus la Capela Cimitirului Bellu Catolic, urmand sa se desparta de noi vineri, 23 noiembrie, in jurul orelor 12
„Nu mai vrem sa fim urmasii Romei!”
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Opinii, Francisc Varga, protestul unui publicitar care a lucrat cu Laura Vasiliu (actrita confundata la Torino cu o traficant) in cadrul unui proiect publicitar care a avut in comun prestatia actorilor din distributie cu cea din primul film romanesc premiat cu Palme D'or
Internetics „a analizat inscrierile” dupa ce a facut Clasamentul Web Agentiilor
Sambata, 10 Noiembrie 2007
Festivalul de comunicare digitala spune, ca a „revizuit” clasamentul vechi al web agentiilor ca urmare a aparitiei unei erori, in alcatuirea acestuia, in fapt, dupa ce a scos agentia de pe locul 2 care nici nu participase in concurs
„Un negustor de arta nu este neaparat si un critic de arta” Opinii Internetics, Alexandru Lapusan, ZITEC
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
„Internetics nu este un festival reprezentativ pentru webul romanesc, ci un festival al industriei de publicitate online din Romania, si de aceea se inchina in fata unui singur zeu, bannerul leaderboard (intins pe tot ecranul), ca sa raportam clientului un numar cat mai mare de clicuri la hectar”
Bogdan Nitu, Webstyler: „De ce dracu’ inca mai traieste capra vecinului?”, Opinii Internetics
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
„Sunt dezamagit sa vad ca scandalurile din ultimii ani din publicitatea romaneasca se repeta acum in zona web. Am sperat aiurea ca cei din web au invatat ceva din asta, dar se pare ca frustrarile sunt mult prea mari”
„Se pare ca lumea stia dinainte ce premii o sa ia” Adrian Alexandrescu, OgilvyOne, in Opinii Internetics
Marti, 06 Noiembrie 2007
Chiar daca spune un „Bravo organizatorilor pentru consecventa. Ramane singurul festival de profil”, Adrian Alexandrescu One-to-One Communications Director la OgilvyOne mai spune ca „Desi organizatorii au rugat membrii juriului sa pastreze confidentialitatea pana la gala de premiere, se pare ca atunci lumea stia dinainte ce premii o sa ia”
Castigatorii Internetics 2007
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Webstyler este Agentia Anului urmata, cu un punctaj mai mic de o treime din cel al primei agentii din competitie, de iLeo, Ninespices, GreenPixel, Babel Communications, MRM Partners. Publisherul Anului a fost desemnat MediaPro Interactiv, urmatorii editori online clasati fiind Sanoma Hearst Romania, Grup Realitatea Catavencu, Mediafax, Unlimited Sport Media
Superbebe a lansat Superbebe music, cu Andreea Marin Banica si Anca Sigartau
Joi, 01 Noiembrie 2007
Revista de parenting din grupul Realitatea Catavencu  motiveaza miscarea de marketing citand un studiu dat publicitatii recent de specialisti psihologi si muzicologi europeni, cercetare a carei concluzie este ca muzica clasica este cea mai buna metoda de educare a micutilor (actualizare 17:00)
Tranca, Friends: „Stiu ce inseamna sa iei premii de creatie in festivaluri si sa uiti ce ai de facut pentru clienti”
Vineri, 26 Octombrie 2007
„Suntem baieti seriosi si, daca o sa mergem si cand o sa mergem la festivaluri, vom intra cu lucrari pe care le vom face dupa ce obiective are clientul si nu pentru ca vrem sa luam noi premii in festivaluri”, spune Sorin Tranca, Creative Direcor la Friends Advertisinng, agentie care  a castigat trofeul OpenAd Golden Drum TV Award la prima participare intr-un festival de...
Nica (Ogilvy Group): “Lucrari foarte bune, dar si lucrari foarte proaste”
Miercuri, 24 Octombrie 2007
“Multi dintre membrii juriului de la Golden Drum 2007 nu sunt nume cunoscute in publicitatea internationala. Oameni foarte buni, dar necunoscuti”, a afirmat pentru AdPlayers, Albert Nica – Executive Creative Director la Ogilvy Group, care include si Ogilvy&Mather, agentia castigatoare a unui Golden Drum la sectiunea TV pentru WWF Romania si un Silver Drum la sectiunea...
Capanescu (Publicis Romania): “Cred ca discutia ghost-urilor tine de bolile copilariei in publicitatea romaneasca”
Luni, 22 Octombrie 2007
“Poti sa te uiti si pe selectia de la Cannes Lions, doar ca procentajul lor este mai mic - asta e singura diferenta”, a declarat, pentru AdPlayers, Razvan Capanescu (foto)- Creative Director la Publicis Romania, agentia de publicitate care a castigat la Golden Drum 2007 un Silver Drum la sectiunea TV, cu Nissan (Puppy)