Rezultatele cautarii dupa : "dat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cohn&Jansen | Ashley & Holmes: 2 Mil. EUR din creatie, strategie, productie si online
Joi, 23 Aprilie 2009
 Compania de publicitate a castigat anul trecut Peroni, Zapp si Karamolegos Bakery, dar in urma unei licitatii regionale Cosmote a plecat din portofoliul agentiei dupa doi ani si...
Licitatie Unilever pentru Promotia Nu se mai face (I)
Vineri, 10 Aprilie 2009
 In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Brandient renunta la rebranding si merge pe design
Marti, 07 Aprilie 2009
 Dupa ce ani de-a randul a fost unul dintre cei mai de temuti adversari ai pozitionarii agentiilor de design drept companii de branding, Brandient anunta pe vreme de criza, intr-un...
Stefan Iordache, Starcom Media Vest: Sunt norocos ca am initiat despartirea de Marcel (Straut, Bigger) cu mult timp in urma
Miercuri, 18 Martie 2009
 „Chiar daca din eleganta nu am dat declaratii deschise cu privire la motivele despartirii, cine avea urechi deschise sa inteleaga, putea intelege”, afirma Stefan Iordache, referitor la motivele despartirii de seful Bigger, fosta agentie Starlink
Straut a vandut Bigger, dar angajatii nu-si cunosc noii sefi
Luni, 16 Martie 2009
 Cu o echipa de 85 de oameni si sase divizii de comunicare - Bigger Media, Bigger Creative, Bigger Events, Bigger PR, Bigger Production si Bigger BTLpotrivit unor surse apropiate companiei, Bigger Group a trecut in ultimul an...
Effie poate schimba categoria, sau poate da afara din concurs o campanie
Marti, 10 Martie 2009
 Effie 2009 a dat start inscrierilor, iar comitetul de organizare al Effie 2009 isi rezerva dreptul sa schimbe categoria campaniilor inscrise in competitie sau excluderea unor campanii din concurs

 

Svetlana Bulacu a parasit Cosmote pentru Propaganda
Miercuri, 25 Februarie 2009
 Cu o experienta de 12 ani in media, Svetlana Bulacu, noul Director Media Propaganda a coordonat in ultimii trei ani activitatea media la Cosmote (feb 2006-feb 2009), iar anterior a lucrat pentr Altex (2005) si MindShare Media (1997-2005)
Scoala IAA, inca 28 de studenti
Vineri, 20 Februarie 2009
 La deschiderea oficiala din 19 februarie, studentii au facut cunostinta cu boardul Scolii, cu profesorii lor dar si cu fostii studenti
Despartire Boom - GSP de 1 Mil. EUR, anuntata in timp real
Vineri, 30 Ianuarie 2009

Buturuga mica de 3% din piata de media, internetul dovedeste inca o data ca stirea in timp real este mai influenta intr-un business de 20 Mil.Eur, decat carul mare al pietei media, de 600 Mil. EUR

 

Unde a lovit Dorel cu tarnacopul 30 Mil. EUR pentru ARM?
Vineri, 30 Ianuarie 2009
 Next, Odyssey, Spoon Media si Propaganda isi propun sa atraga peste 30 Milioane EUR din piata de media, o felie frumoasa din tortul pietei in care la o prima vedere sunt afectate Media Direction (BBDO) si The Media Partnership (The Group)
IAA
IAA Romania organizeaza a doua editie a “Premiilor de Execelenta IAA
Marti, 27 Ianuarie 2009
 Nominalizarile pot fi facute de catre orice membru IAA Romania, in perioada 1-15 Februarie 2009, printr-un formular disponibil pe iaa.ro, iar Comitetul Director IAA Romania va...
Noi nu am mai fost la licitatii mari de nu mai tin minte, pentru ca nu am avut nevoie, Serban Alexandrescu (Headvertising) despre licitatia Romtelecom
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
 Serban Alexandrescu, Managing Partner la Headvertising, una din companiile de publicitate finaliste in licitatia pentru contul de strategie si creatie Romtelecom, spune ca agentia nu a mai fost la licitatii mari de multa vreme, pentru ca nu a avut nevoie, insa este impacat cu rezultatul si ii felicita pe castigatori.
Buget de 100.000 EUR pentru Black Sea International Regatta 2009
Vineri, 09 Ianuarie 2009
 Singura competitie internationala a Marii Negre va alinia la start peste 50 de yachturi din Romania, Bulgaria, Ucraina, Rusia, Turcia si estimeaza un buget de desfasurare a competitiei de 100.000 EUR
Baumix (client Brandstalk, The Group) da in judecata Henkel(Ceresit), Henkel alege Media Investment (The Group)
Joi, 01 Ianuarie 2009

Ca o coincidenta, Henkel alege o agentie de media din grupul care a semnat creatia si strategia campaniilor de promovare Baumix, marca ce a dat in judecata Ceresit, de...

Licitatia Romtelecom a intrat in evaluarile finale
Luni, 22 Decembrie 2008
 "La acest moment ne aflam in faza finala cu evaluarea competitorilor pentru licitatia privind serviciile de creatie, initiata de Romtelecom", a afirmat, pentru...
CNA someaza Zapp pentru inducerea publicului in eroare
Vineri, 19 Decembrie 2008
 Spotul promotional Zapp Telemobil No Pay incalca prevederile art. 114, alin 1, literele a si d din Codul de reglementare a continutului audiovizual

 

Brand Management estimeaza cheltuielile media indoor in 2008 la 3,5 Milioane EUR
Miercuri, 26 Noiembrie 2008
 Pe o estimare din care a scazut productia indoor si publicitatatea indoor prin ecrane TV, Laurentiu Jiga, seful companiei, estimeaza ca Brand Management ar putea detine aproape 50%...
Vodafone vrea mobile marketing la 3% din piata de publicitate in 2-3 ani
Marti, 18 Noiembrie 2008
 „Avem o viziune si vrem ca intr-un univers de timp relativ apropiat de 2-3 ani sa ajungem la 3% din totalul cheltuielilor investitiilor in publicitate”, a afirmat, pentru AdPlayers, Horatiu Dimulescu, Manager Mobile Advertising la Vodafone, vorbind despre estimarile segmentului pe care il reprezinta, in economia investitiilor in publicitate

Cap nu a participat la briefing-ul licitatiei de creatie Romtelecom
Miercuri, 12 Noiembrie 2008

Precizarea agentiei care i-a dat viata lui Dorel si lui Matache Macelaru vine dupa ce o sursa AdPlayers din piata de publicitate a apreciat ca Next si / sau Cap ar fi fost vazute in etapa de briefing

Teo Live face rating mediu sub 1% si cota de piata sub 5%
Marti, 11 Noiembrie 2008

In ultimele doua luni, indicele de audienta (rating) pe publicul comercial a fost de maxim 1,2 % iar cota de piata maxima a fost 7,2%