Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 23 Aprilie 2009
Compania de publicitate a castigat anul trecut Peroni, Zapp si Karamolegos Bakery, dar in urma unei licitatii regionale Cosmote a plecat din portofoliul agentiei dupa doi ani si...
Vineri, 10 Aprilie 2009
In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Marti, 07 Aprilie 2009
Dupa ce ani de-a randul a fost unul dintre cei mai de temuti adversari ai pozitionarii agentiilor de design drept companii de branding, Brandient anunta pe vreme de criza, intr-un...
Miercuri, 18 Martie 2009
„Chiar daca din eleganta nu am dat declaratii deschise cu privire la motivele despartirii, cine avea urechi deschise sa inteleaga, putea intelege”, afirma Stefan Iordache, referitor la motivele despartirii de seful Bigger, fosta agentie Starlink
Luni, 16 Martie 2009
Cu o echipa de 85 de oameni si sase divizii de comunicare - Bigger Media, Bigger Creative, Bigger Events, Bigger PR, Bigger Production si Bigger BTL - potrivit unor surse apropiate companiei, Bigger Group a trecut in ultimul an...
Marti, 10 Martie 2009
Effie 2009 a dat start inscrierilor, iar comitetul de organizare al Effie 2009 isi rezerva dreptul sa schimbe categoria campaniilor inscrise in competitie sau excluderea unor campanii din concurs
Miercuri, 25 Februarie 2009
Cu o experienta de 12 ani in media, Svetlana Bulacu, noul Director Media Propaganda a coordonat in ultimii trei ani activitatea media la Cosmote (feb 2006-feb 2009), iar anterior a lucrat pentr Altex (2005) si MindShare Media (1997-2005)
Vineri, 20 Februarie 2009
La deschiderea oficiala din 19 februarie, studentii au facut cunostinta cu boardul Scolii, cu profesorii lor dar si cu fostii studenti
Vineri, 30 Ianuarie 2009
Buturuga mica de 3% din piata de media, internetul dovedeste inca o data ca stirea in timp real este mai influenta intr-un business de 20 Mil.Eur, decat carul mare al pietei media, de 600 Mil. EUR
Vineri, 30 Ianuarie 2009
Next, Odyssey, Spoon Media si Propaganda isi propun sa atraga peste 30 Milioane EUR din piata de media, o felie frumoasa din tortul pietei in care la o prima vedere sunt afectate Media Direction (BBDO) si The Media Partnership (The Group)
Marti, 27 Ianuarie 2009
Nominalizarile pot fi facute de catre orice membru IAA Romania, in perioada 1-15 Februarie 2009, printr-un formular disponibil pe iaa.ro, iar Comitetul Director IAA Romania va...
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
Serban Alexandrescu, Managing Partner la Headvertising, una din companiile de publicitate finaliste in licitatia pentru contul de strategie si creatie Romtelecom, spune ca agentia nu a mai fost la licitatii mari de multa vreme, pentru ca nu a avut nevoie, insa este impacat cu rezultatul si ii felicita pe castigatori.
Vineri, 09 Ianuarie 2009
Singura competitie internationala a Marii Negre va alinia la start peste 50 de yachturi din Romania, Bulgaria, Ucraina, Rusia, Turcia si estimeaza un buget de desfasurare a competitiei de 100.000 EUR
Joi, 01 Ianuarie 2009
Ca o coincidenta, Henkel alege o agentie de media din grupul care a semnat creatia si strategia campaniilor de promovare Baumix, marca ce a dat in judecata Ceresit, de...
Luni, 22 Decembrie 2008
"La acest moment ne aflam in faza finala cu evaluarea competitorilor pentru licitatia privind serviciile de creatie, initiata de Romtelecom", a afirmat, pentru...
Vineri, 19 Decembrie 2008
Spotul promotional Zapp Telemobil No Pay incalca prevederile art. 114, alin 1, literele a si d din Codul de reglementare a continutului audiovizual
Miercuri, 26 Noiembrie 2008
Pe o estimare din care a scazut productia indoor si publicitatatea indoor prin ecrane TV, Laurentiu Jiga, seful companiei, estimeaza ca Brand Management ar putea detine aproape 50%...
Marti, 18 Noiembrie 2008
„Avem o viziune si vrem ca intr-un univers de timp relativ apropiat de 2-3 ani sa ajungem la 3% din totalul cheltuielilor investitiilor in publicitate”, a afirmat, pentru AdPlayers, Horatiu Dimulescu, Manager Mobile Advertising la Vodafone, vorbind despre estimarile segmentului pe care il reprezinta, in economia investitiilor in publicitate
Miercuri, 12 Noiembrie 2008
Precizarea agentiei care i-a dat viata lui Dorel si lui Matache Macelaru vine dupa ce o sursa AdPlayers din piata de publicitate a apreciat ca Next si / sau Cap ar fi fost vazute in etapa de briefing
Marti, 11 Noiembrie 2008
In ultimele doua luni, indicele de audienta (rating) pe publicul comercial a fost de maxim 1,2 % iar cota de piata maxima a fost 7,2%
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: