Rezultatele cautarii dupa : "dat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Publicitate online BCR, Romtelecom langa filme XXX
Joi, 24 Martie 2011

Bannere de filme pentru adulti alaturate de cele apartinand BCR, Romtelecom si chiar o celebra scoala de afaceri de la Londra intregesc cea mai recenta captura AdPlayers de achizitii online “automatizate”, fara verificarea continutului unui site

 

Licitatie de PR fara castigator la Banca Carpatica
Miercuri, 23 Martie 2011
 Banca Carpatica a renuntat la selectia vreunei agentii dupa cel mai recent pitch de relatii publice organizat
Pretul care zboara OOH-ul. Productie de 25 Mil. EUR in bataia vantului.
Luni, 21 Martie 2011
 O mega-oferta pusa pe unipol care promite preturi de la 2,9 la 3,5 eur/mp, un mash Sun Plaza lipit - desi putea fi tras dintr-o bucata, si un print rupt al Magic FM surprins azi dimineata spun de la sine ca prima cerinta a productiei OOH este bataia in preturi si nu durabilitatea

Jurnalism sau PR? Cu Romanita Oprea, Cristina Blanaru, Antonia Tucheac si Alina Galeriu
Joi, 17 Februarie 2011
Alina Galeriu, editor la Iqads si SMARK pleaca in PR. Antonia Tucheac, fosta Business Standard dupa o scurta perioada la V+O communication s-a intors in jurnalismul de comunicare. Romanita Oprea (Biz Campaign, Iqads, Millenium) si Cristina Blanaru (Mediafax, 121 communication) lucreaza in ambele tabere. Amandoua au pastrat o colaborare de jurnalist, dar lucreaza si in PR. Care e "cea...
Culisele licitatiei pentru masurarea ratingului TV ( I )
Luni, 07 Februarie 2011
 Despre licitatia masurarii audientelor TV din 2012 se poate scrie chiar si un roman politist inspirat din realitate. De ce companii respectabile cer unui contract de 10...
European Excelence Awards pentru McCann PR, Coca-Cola FIFA 2010
Luni, 13 Decembrie 2010
 Agentia de relatii publice McCann PR a luat premiu pentru proiectul Coca-Cola, Trofeul Cupei Mondiale trofeul cupei FIFA 2010
Porsche Romania va cheltui peste 3,5 Mil. EUR in comunicare
Luni, 06 Decembrie 2010
 Aproximat de surse din piata de media la 3,5 Milioane EUR pe an, Brent Valmar a declarat pentru AdPlayers ca estimeaza in 2011 o crestere usoara a bugetului de marketing si comunicare, ca oglinda a prognozelor de vanzari mai mari decat cele din acest an
BIZ a incheiat socotelile cu DBV Media House
Luni, 22 Noiembrie 2010
 Dupa ce a incheiat colaborarea de comun acord cu regia DBV, revista de business se va reprezenta direct pe piata de media
Marius Deak (Green Pixel) despre Internetics: Nu este reprezentat inca digital marketing-ul
Vineri, 19 Noiembrie 2010
 „Au lipsit destule agentii, clienti, si proiecte bune, iar campanii digitale bune au pierdut in fata unor campanii bune de PR sau ATL la care online-ul a avut o contributie prea mica”, a afirmat pentru AdPlayers fondatorul Green Pixel, Marius Deak
Copy wanted: Lucru manual in vitrina Piraeus Bank
Miercuri, 17 Noiembrie 2010
 “Vine pensia A 13-a!” este cea mai recenta productie manuala a bancii, amplasata pe geamul unei sucursale din cartierul Militari, langa afise corporate frumos inramate.
Marii antreprenori de top n-au fost recunoscuti Marta Usurelu, Biz
Marti, 16 Noiembrie 2010
 „Am fost surprinsi si noi ca oamenii de business performanti de care vorbim in fiecare zi nu ocupa locuri fruntase in topul de branduri personale in afaceri, ci doar acei oamenii care si-au facut imagine pe TV, si de oameni politici”, a explicat pentru AdPlayers Marta Usurelu, Redactor Sef Biz, clasamentul brandurilor personale in afaceri.
Vrei @ GMP? Cu 40 de angajati, agentia mai cauta 3.
Luni, 15 Noiembrie 2010
 Avand in prezent o echipa de 40 de oameni, agentia de publicitate condusa de Felix Tataru anunta ca vrea pe final de an 2010 inca 3 seniori – un senior art director, un senior copywriter si un account manager.
SOV Stenograma: Nu sunteti liberi, nene. Va convine, lucrati, nu va convine, plecati, ce mare cacat!
Marti, 19 Octombrie 2010
 Sorin Ovidiu Vantu, in dialog cu Sergiu Toader (Realitatea TV) si Doru Buscu, daca textele stenogramelor publicate in EVZ sunt 100% adevarate.
Patru nunti si o inmormantare la Golden Drum 2010
Luni, 11 Octombrie 2010
Silver Drum pentru Saatchi & Saatchi, Next, Publicis si Webstyler. Parca dovedind ca numarul premiilor la Ad’Or nu conteaza, ci marimea lor, Leo Burnett a avut cele mai multe intrari (21)dar a plecat cu mana goala.
De ce se fac licitatii in 2 saptamani in Romania, si in 3 luni in Franta ?
Marti, 05 Octombrie 2010
 In timp ce in Romania o licitatie are loc, de cele mai multe ori, pe parcursul a 2 saptamani, Asociatia Franceza a Agentiilor de Publicitate (AACC) a dat publicitatii de curand un catalog online in 64 de pagini, din care toti cei intersati pot invata de ce o licitatie dureaza 3 luni.
Ad'Or de la creativitate la 3 zile si 3 nopti intrefete
Luni, 27 Septembrie 2010
 Dintr-o competitie a publicitatii romanesti, festivalul ADOR a devenit o intrecere la care se mai intalnesc putine agentii, multe dintre acestea parasind motivul initial al competitiei, cautand parca stralucirea aurului furat in ultimii 10 ani la vechiul Ad'Or
980.000 EUR din promotionale la Sands Promo, pe o piata injumatatita de criza
Marti, 14 Septembrie 2010
 Pe o piata unde se fura de la know how pana la clienti, Csaba Szabados, managerul companiei de promotionale Sands Promo spune ca pe prima jumatate a anului compania de produse...
Sperietura Crizei si Promotionale de 620.000 EUR in 2009 la ATIP
Luni, 13 Septembrie 2010
 Infiintata in 1998, compania de produse promotionale ATIP Design a incheiat 2009 cu o cifra de afaceri de 620.000 EUR, cu 100.000 eur mai putin decat in 2008. De la 2010, Marius Buiculescu, managerul ATIP a afirmat pentru AdPlayers ca vrea sa depaseasca anul precedent.
Bogdana Butnar s-a dus de la MRM la Headvertising, care vrea si un pui de Interactive
Luni, 30 August 2010

Dupa new business McCann Erickson si manager la MRM, Butnar se intoarce la Headvertising, agentie unde a mai lucrat in trecut pe strategie

Cine a furat cu publicitatea la click? 37% gratuit.
Miercuri, 25 August 2010
 Potrivit unui studiu eResearch realizat pe 52 de site-uri, comparativ cu 40% dintre utilizatorii online care declara ca au dat click, 37% dintre cei expusi publicitatii online fie se informeaza in vederea cumpararii, fie in proportie de 29,9% raspandesc mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu.