Rezultatele cautarii dupa : "dat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Pleaca de la 5 Mil. EUR pe an. Alexandru Dona paraseste Sanoma Hearst. Exclusiv adplayers.
Vineri, 12 Octombrie 2012
 Exclusiv adplayers. Dupa trei ani de conducere a departamentului de vanzari, managerul de publicitate Sanoma Hearst Romania Alexandru Dona paraseste editorul de reviste

eMag a refuzat Headvertising. Noul spot: “ca afara. Surse adplayers.
Vineri, 12 Octombrie 2012

Noul spot eMag s-a vrut “ca afara”. Cea mai recenta campanie a fost dezvoltata cu un atelier de strategie

Final de licitatie media Unilever. Mindshare pe cai. OMD a cazut.
Luni, 08 Octombrie 2012
 Potrivit unor surse din  piata batalia finala pentru contul de media Unilever SCE s-a dat intre cei doi grei aspiranti ai contului Mindshare si OMD.
De la angajat Tiriac la antreprenor de 700-800 Mii EUR cu propria agentie. Perceptum.
Joi, 04 Octombrie 2012
 Raluca Ghilea, managerul agentiei de comunicare Perceptum, estimeaza in 2012 o crestere de 15%, fata de 2011, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro pe an

 

Trimite femeilor buchete de 500.000 de euro pe an din Floria.
Luni, 13 August 2012
 Cu un business online de aproximativ 500.000 euro pe an, Floria.ro vinde in zilele mari (atentie, vine Sfanta Maria) in jur de 250 comenzi de buchete de flori. Cam de  5 ori mai mult decat intr-o zi obisnuita, dupa cum afirma Mugur Cosmin Frunzetti, antreprenorul care a pus la punct afacerea in 2010.  Chiar de ziua lui, un barbat punea bazele unui business care aduce de doi ani...
Cum e mai bine, Moarte? DA sau NU la Referendum?
Vineri, 27 Iulie 2012
In intelepciunea lor, Parintii Bisericii spun ca atunci cand vrei sa faci ceva, e bine sa-ti intrebi Moartea daca e bine. “E bine, Moarte, sa fac cutare sau cutare? Iar omul trebuie sa aleaga vazand daca, facand una sau alta, isi cheama mai degraba moartea sau o mai trimite o vreme de la el. E bine, Moarte, sa beau? Sa mananc asta, sau asta?...
Banii vorbesc. Licitatie FMCG alege o agentie, bugetul alta.
Joi, 26 Iulie 2012
 Pitch cu un final neasteptat pentru un proiect de trade marketing FMCG, de racoritoare. Cu intalniri amanate timp de aproape o luna si jumatate in care ar fi trebuit sa se discute brieful de campanie si sa se aprobe bugetul, activarea nu si-a gasit timp pentru a fi administrat de agentia castigatoare. In final, pentru ca proiectul trebuia dezvoltat, iar banii trebuiau cheltuiti, bugetul...
Distrugerea preturilor din publicitate. Victoria concurentei neloiale.
Marti, 24 Iulie 2012

„Clientul – lacom si dornic sa faca din rahat bici – pune presiune pe agentie sau pe producator.  Si asa se duce pe apa sambatei si calitatea si pretul de pana ieri” Opinia lui Anicescu, directorul firmei de tipar de mari dimensiuni AMOD Business, este cu atat mai interesanta cu cat isi argumenteaza pozitia cu o poveste devenita model de...

Studioul lui Gogu s-a facut scrum. Fotografia a ramas.
Vineri, 06 Iulie 2012
 Studioul foto al lui Gogu s-a facut scrum. Unul dintre cei mai cautati fotografi in imaginea de publicitate, artistul nu a patit nimic. Din fericire, fotografia lui Gogu a ramas.

Ortacii RMGC invinsi in Piata Victoriei. Craterul Rosia Montana va fi mai mare decat cel filmat!
Miercuri, 27 Iunie 2012

“Viitoarea exploatare de la Rosia Montana va fi de cateva ori mai mare decat cea filmata in spot!” a declarat Robert Tiderle, managerul agentiei Papaya, care a semnat campania impotriva proiectului de exploatare a aurului de la Rosia Montana

Descopera Rosia Montana, nu aurul sau Maia Morgenstern. Campanie sociala semnata de Papaya.
Duminca, 17 Iunie 2012
 Un spot rar, pentru o cauza nationala rara. Aurul si afacerile, contra omului care se vede nevoit sa fie dat afara din pamantul sau, de o miza care nu este a sa, a urmasilor lui si urmasilor urmasilor lui. Nu stim daca spotul Rosia Montana va castiga vreun premiu la festivalurile de publicitate. Adplayers se grabeste sa felicite insa una dintre cele mai bune idei si executii apartinand...
Cu sau fara copertina, Morgan La Dud are portierele deschise.
Vineri, 20 Aprilie 2012
De Morgan La Dud am dat cautand in ce pasiuni si afaceri mai investesc astazi bani si timp oamenii de business din industria de publicitate. Antreprenorul din spatele “pravaliei” este unul dintre cei mai cunoscuti oameni de afaceri din industria de comunicare semnalistica, insa nu vrea sa-si...
Friptura de 1 Milion de euro. Red Angus frige un steakhouse si in Satul Francez
Miercuri, 14 Martie 2012
 Daca lucrurile vor merge asa cum se vad astazi, Dragos Panait, managerul restaurantului, estimeaza ca sfarsitul anului 2012 ar putea aduce in contul noului...
Singura agentie romaneasca dublu premiata la Rebrand 100
Marti, 13 Martie 2012
 Seed Consultants este singura agentie romaneasca dublu premiata la competitia REBRAND™ 100® Global Awards in 2012.

Secretele SNA. Cititorii pe copie. Cea mai irelevanta informatie legata de tiraj sau audienta!
Marti, 28 Februarie 2012
 „Numarul de cititori pe copie variaza intre 0,7 si 73 de cititori pe copie – si reprezinta raportul dintre numarul mediu de cititori pe editie si tirajul difuzat al unei publicatii. BRAT nu publica si nici nu recomanda utilizarea acestui raport din mai multe motive”, explica Arina Ureche importanta celui mai irelevant indicator obtinut din alaturarea cifrelor de audienta...
Pitch The Group - OMG. Cine intra? Cine sta acasa?
Vineri, 24 Februarie 2012
„La momentul potrivit, se va decide cine va merge”, este una dintre hotararile luate de Zoltan Szigeti, artizanul parteneriatului The Group –...
PROFI, pe ultimul drum. O noua abordare sau un spot gandit la betie?
Vineri, 17 Februarie 2012
 Iulian Puiu: „Dupa ce vezi reclama, parca si auzi: „Farmacia inimii Catenaaaaaaaaa!", Francisc Varga: „Un spot gandit si scris la betie de niste baieti din conducerea Clientului”, Andrei Tripsa: „Spotul este atat de prost si fara nimic coerent incat nu stii ce sa zici, pe cuvant”
Controalele in tipar vor fi publice, saptamanal. Presedintele BRAT nu are in atributii publicarea lor.
Luni, 06 Februarie 2012
 Decizia publicarii tirajelor culese in urma controalelor in tipografii a fost luata de Adunarea Generala a Departamentului de audit de tiraje
Pitch cu OMD, Brand Connection, MEC si Zenith. Buget de 1,5 - 2 Mil. eur Bricostore la Zenith Media
Vineri, 03 Februarie 2012
 Finala s-a dat intre Brand Connection si Zenith Media. Estimat de surse adplayers la un buget de 1,5-2 Milioane euro, marketingul Bricostore nu a dezvaluit valoarea investitiilor in comunicare pe 2012.
Furata public la cantar. TVR pierde 30-40% pe audiente urban 18+
Vineri, 27 Ianuarie 2012
 De la audientele furnizate de Gfk pana la cele furnizate de Kantar, programe cu greutate in grila TVR pierd in audienta chiar si 30-40%, in publicul comercial, discrepante care nu sunt explicate, cel putin pentru moment, de catre furnizorul de date.