In finala licitatiei de media demarate in luna august au ajuns Media Direction si MPG
Potrivit cotidianului Adevarul, companiile Orange, Danone, Ursus Breweries si Renault si-au scos la licitatie bugetele de media in valoare de zeci de milioane de euro
Noul nume al companiei in-store este rezultatul unei actiuni de rebranding realizate in colaborare cu agentia Re:ply
Divizia de event marketing Y&R este cordonata de Ileana Pescariu, Managing Partner, si Joaquin Bonilla, Executive Creative Director,
Ex Client Service si New Business Director la Young & Rubicam in perioada 2004-2008, Caravaniez si-a inceput activitatea in advertising in 1996 la Saatchi&Saatchi
Prezentarile echipelor finaliste au loc maine, la Palatul Parlamentului, incepand cu ora 10.00
Odyssey a fost aleasa pentru a gestiona activitatile integrate de comunicare pe conturile brandurilor internationale Super-Premium – Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell
Noua identitate vizuala a IMAGE a fost realizata de catre agentia de creatie Logo Bigger.