Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 11 Decembrie 2008
Zenith Media, United Media si Media Investment asteapta in aceste zile decizia finala in licitatia de media, in conditiile in care ultimele doua companii de media sunt parte ale aceluiasi pol de media condus de Zoltan Szigeti
Vineri, 03 Octombrie 2008
AdPlayersCRITIC PR Award: Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP: „Agentia anului am iesit deja, deci nu mai era un deziderat”
Luni, 21 Iulie 2008
De la fata cuminte, actrita va juca rolul unei tinere mondene, o bomba sexy in cautare de aventuri
Joi, 19 Iunie 2008
Petrom alaturi de cea a Grupului Ogilvy au chemat personalitati ale vietii publice din Romania sa se implice activ in cel mai recent eveniment dezvoltat sub platforma de responsabilitate sociala Petrom „Respect pentru viitor”
Luni, 09 Iunie 2008
Numai in ultimii 4 ani, un numar de 11 agentii de media relevante pe piata au fie manageri noi: Initiative, MindShare, Optimedia, Media Direction, Mediacom, OMD, fie sunt chiar ele noi companii relevante pe piata cu...
Luni, 07 Aprilie 2008
Revista care va fi lansata in aceasta luna de Attica Media Romania face parte din portofoliul international Time Inc si a ajuns la 13 editii internationale
Marti, 11 Martie 2008
Ce spun editorii parteneriatului feminis-eastrolog, pe de o parte, si Magdalena Zander ( Sales Director, NetBridge Investments) si Mihai Seceleanu ( Managing Partner, Internetcorp ), despre „cea mai mare comunitate feminina din Internetul romanesc”
Luni, 10 Martie 2008
„Nu am organizat o licitatie de publicitate, pentru a pastra confidentialitatea lansarii noilor produse”, a afirmat pentru AdPlayers, Raluca Oprescu - Marketing Development Manager la Ursus Breweries
Duminca, 17 Februarie 2008
Noul portal pentru femei Feminis.ro are ca tinta 400.000 de vizitatori pe saptamana, in primele 3 luni, si este un proiect Bazar Publishing, editor online fondat in urma cu 2 ani de Val Voicu (Adevolution) si...
Marti, 30 Octombrie 2007
Conceptul creativ ales a fost „Alearga 3,7 kilometri pentru 370 de premii!” si au fost oferite premii cu valoare mare, sub forma bonurilor de combustibil (in total 6000 de litri), dar si numeroase premii cu valoare mai redusa (de la biciclete pana la corzi cu display de calorii)
Marti, 16 Octombrie 2007
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”
Miercuri, 29 August 2007
Prima editie a seminarului “Managementul Crizei” organizata de Evensys si Nicola Porter Novelli are loc pe 19 septembrie
Miercuri, 22 August 2007
„Proiectul “Iunie – Luna impotriva obezitatii” a fost parte a strategiei propuse clientului la sfarsitul anului trecut, atunci cand am castigat si contul de relatii publice”, a declarat, pentru AdPlayers, Gabriela Lungu, Managing Partner la The Practice
Luni, 06 August 2007
Prima nominalizata din Romania la APG Creative Planning Awards, Leo Burnett&Target a reusit sa ramana in grupul elor 23 de nominalizati dupa ce a concurat cu 124 de lucrari potrivit Elenei Ionita, Strategic Planner al agentiei de publicitate
Miercuri, 25 Iulie 2007
"In cazul in care proiectul functioneaza, Primaria Bucuresti si Apa Nova ne vor lasa sa implementam mai multe asemenea porti vaporoase pentru trecatori", a declarat pentru AdPlayers, Adina Sorescu (foto) - Managing Director la DDB Bucharest, vorbind despre tunelul racoritor cu vapori de apa, instalat vizavi de Cercul Militar, in zona Pietei Universitatii.
Joi, 31 Mai 2007
"Job-ul se vede altfel dupa un seminar "Fata in fata cu presa"!", a declarat, pentru AdPlayers, Mihaela Nicola - Managing Director, Nicola Porter Novelli. "Am fost fata in fata specialisti din PR si unul dintre cei mai temuti jurnalisti din Romania: Robert Turcescu. Cu totul altfel decat in rutina noastra de zi cu zi, in care nu apucam sa discutam decat superficial...
Luni, 07 Mai 2007
Realizata de aceeasi agentie Leo Burnett, dar de echipe diferite de creatie si client service, Wash&Go lanseaza o campanie raspuns la campania initiata de Bergenbier pentru proclamarea Zilei Barbatului, prin care recunoaste dreptul barbatului la o zi speciala in fiecare an
Joi, 26 Aprilie 2007
Sub sloganul "Toate trec berea ramane", Starlink si Bere Mures lanseaza o noua executie TV care pleaca de la ideea ca, "in viata, unele lucruri tin, alte lucruri nu tiAn", campania fiind derulata incepand de astazi pe principalele canale nationale: Pro TV, Pro Cinema, TV Sport, TVR 1, TVR 2, B1TV, Etno TV si OTV
Marti, 03 Aprilie 2007
Kandia-Excelent lanseaza prima campanie promotionala pentru brand-ul Magura, prezent pe de peste 20 de ani pe piata din Romania, dar si prima campanie pentru aceasta categorie de produse realizata si de agentia McCann Erickson
Joi, 29 Martie 2007
Dana Iordache (foto), noul Marketing Manager NCB (Non Carbonated Beverages) va coordona produsele necarbonatate din portofoliul PepsiCo (Lipton Ice Tea, Gatorade) in Romania si o parte a tarilor din Sudul Europei
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: