Rezultatele cautarii dupa : "dan"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Nu este vorba de retragere, Dan Moraru, CEO, BBDO Romānia
Miercuri, 30 August 2006
"Am decis ca este momentul ca oameni experimentati din echipa deja existenta sa īsi asume provocari noi, iar Catalina Cernica este unul dintre ei", afirma presedintele grupului de comunicare BBDO Romānia care spune ca va pastra rolul si responsabilitatile de CEO dupa numirea noului MD al agentiei de publicitate
Graffiti BBDO are un nou sef
Luni, 28 August 2006
Catalina Cernica este noul Managing Director al agentiei, dupa ce a ocupat pozitia de Client Service Director si, dupa 9 ani de brief-uri īn "prima agentie de publicitate", conduce īn prezent o echipa de aproape 100 de oameni
600.000 EUR īn promotia Golden Brau
Vineri, 18 August 2006
Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide Romānia a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constānd īn cāte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
United īn prima integrata Dial Telecom
Joi, 10 August 2006
Reprezentantii agentiei conduse de Dan Cīrstea (foto) semneza prima campanie integrata pentru promovarea serviciilor de comunicatii de la Dial telecom, campania fiind derulata īn presa economica si IT&C, outdoor, internet si BTL
50.000 de brasoveni pe Traseul Ciucas
Miercuri, 02 August 2006
Un proiect al companiei Ursus Breweries organizat de agentia de BTL BrandsOn, cu sprijinul agentiei Gavrila & Asociatii - agentia de brand pentru Ciucas, festivalul berii Traseul Ciucas, a fost urmat de 50.000 de brasoveni care au consumat 26.000 litri de bere Ciucas
Branding & Rebranding pentru studenti
Marti, 01 August 2006
Prime Romānia, filiala romāna a Asociatiei Europene a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare organizeaza īn aceasta saptamāna congresul european "Branding & Re-branding. Thinking out of the Box."
Timisoareana Nefiltrata, fidelizare locala
Miercuri, 26 Iulie 2006
Cu sprijinul promovarii Lowe & Partners, Timisoreana lanseaza Timisoreana Nefiltrata, "o bere dedicata exclusiv timisorenilor", berea nefiltrata revenind dupa 80 de ani, din 1925, data la care a fost introdusa filtrarea
PR, TV, Auto, Lowe, TVR
Noul Cif Power Cream Spray comunica prin Lowe, MindShare si BrandsOn
Marti, 25 Iulie 2006
Comunicarea noului Cif Power Cream Spray se face cu Lowe Worldwide ( agentia de publicitate) si Mindshare (agentia de media), activitatile BTL fiind sustinute de agentiile BrandsOn iar cele de PR de catre Creative Brand Communication
CIEL muta contabilitatea la Selenis
Miercuri, 19 Iulie 2006
Cu o experienta pe piata romaneasca de software de gestiune si contabilitate inca din 1991 si peste 20 000 de clienti, CIEL Romania a ales agentia de consultanta in comunicare online sa comunice un program de premii adresat tinerilor antreprenori, pe care compania il va lansa la sfarsitul lunii iulie
Publicis trimite camerele HP in vacanta
Luni, 17 Iulie 2006
Sub sloganul "Urmatoarea ta poza poate fi cea mai buna", Publicis Romania semneaza promotia pentru camerele HP in perioada 30 iunie - 31 august 2006, campania fiind derulata in media de Optimedia  
Raportul Agentiilor Media din Romania (Proiectie 2006, cifre definitive 2005)
Vineri, 14 Iulie 2006
Pentru prima data in industria publicitatii romanesti de dupa 90, piata agentiilor de media autohtone este transparenta evaluarilor RECMA - cea mai importanta companie mondiala de cercetare de profil, in industria agentiilor de media
Metro la HDH, ACME si THOR Systems
Marti, 04 Iulie 2006
Noua campanie "METRO. Furnizorul tau de incredere" vrea sa faca trecerea, pentru prima data, la o campania de imagine emotionala, propunandu-si sa explice conceptul si beneficiile unui cash & carry, dupa o comunicare low profile  in care, cel mai important rol in economia brandului era jucat de logo-ul si legatura cu semnalizarile din magazine
Milli in campanie OgilvyPR
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006  la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
La noapte, devoratori de publicitate
Vineri, 30 Iunie 2006
Cu 250.000 de lei vechi si mult noroc, pentru ca organizatorii spun ca au mai ramas foarte putine bilete, pana la show-ul de asta seara, puteti participa la debutul editiei 2006 a Noptii Devoratorilor de Publicitate din Romania, eveniment ce va avea loc incepand cu ora 20.00, la Sala Polivalenta din Bucuresti
Campofrio la Grey si Optimedia
Duminca, 25 Iunie 2006
Grey Worldwide Romania semneaza noile spoturi dupa ce contul a fost castigat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate luna martie, campania fiind derulata in media de agentia de media Optimedia
Prospero elibereaza un nou Tuborg
Joi, 22 Iunie 2006
Sub titlul "Tuborg iti elibereaza imaginatia", Prospero semneaza o noua campanie promotionala de vara care, pe langa spotul TV, ce va fi difuzat pe 6 posturi de televiziune, in periada 10-30 iunie 2006, mai cuprinde si adaptari pentru spot radio, POSM-uri in magazine si o linie speciala pentru HoReCa
Mai bine acasa cu Alexandrion
Vineri, 16 Iunie 2006
Ideea din campania de imagine Alexandrion realizata de Papaya Advertising face haz de necazul celor care "stau acasa" la CM Fotbal : "Noi stam acasa, dar macar putem sa bem", spune Robert Tiderle, GM si Creative Director al agentiei
Dan Chisu sedus de Margaritar
Marti, 13 Iunie 2006
Semnat de agentia The Ad Store, noul spot "Margaritar.Pentru tine!"din campania de imagine a zaharului de la Agrana i-a adus bucatarului "Mananc, deci exist!" o suma care arata pe cantarul de bucatarie, cu bataie, aproape cinci cifre
Mai multa putere Foton de la McCann
Joi, 08 Iunie 2006
Prima marca romanesca de baterii si lanterne – Foton de la Sprinter Distribution si cel mai recent brand din portofoliul McCann Creative Services, deruleaza prin agentia Universal McCann prima campania de imagine sub sloganul "Mai multa putere pentru jucarii"
GAV|Scholz&Friends premiata la World Media Festival, Hamburg
Luni, 05 Iunie 2006
Spotul TV "Specie pe cale de disparitie" aduce agentiei cea mai inalta distinctie in categoria Advertising – TV Commercials cu o executie pentru promovarea Festivalului de Film Independent Anonimul 2005