Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 20 Noiembrie 2007
Secerat astazi la doar 35 de ani, Dan Moldovan (Pilu) uneste cuvintele Alinei Musat (foto)- Spotlight, ale Ancai Gheorghe – Europa FM, multe mesaje anonime dar si tristetea sau lacrimile celor care, desi au sunat astazi la AdPlayers sa dea glas durerii, si-au inecat cuvintele in tacere
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Agentia de publicitate semneaza o noua campanie a postului de radio din grupul Realitatea – Catavencu ce promoveaza si recomanda ascultatorilor muzica postului drept singura normala intr-o tara normala
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Webstyler este Agentia Anului urmata, cu un punctaj mai mic de o treime din cel al primei agentii din competitie, de iLeo, Ninespices, GreenPixel, Babel Communications, MRM Partners. Publisherul Anului a fost desemnat MediaPro Interactiv, urmatorii editori online clasati fiind Sanoma Hearst Romania, Grup Realitatea Catavencu, Mediafax, Unlimited Sport Media
Vineri, 26 Octombrie 2007
Scopul festivalului este acela de a promova si de a rasplati o idee creativa care reuseste sa suplineasca lipsa unui buget generos
Joi, 25 Octombrie 2007
Campania de imagine care va fi semnata de Propaganda va marca relansarea Azuga ca marca nationala de bere cu prezenta si distributie pe întreg teritoriul României
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Graffiti BBDO a luat la Golden Drum marele premiu OpenAd cu o lucrare nepublicata: „Lucrarea castigatoare face parte din campania dezvoltata pentru brandul Yale, dar nu a putut fi publicata din motive legale. Speram ca pe OpenAd isi va gasi un brand si o tara in care sa poata fi vazuta”, spune Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO
Vineri, 12 Octombrie 2007
Campania „Caldura de acasa” pentru ButanGas este semnata de Grey Bucuresti si include tactici de comunicare ATL: print, TV si radio
Joi, 11 Octombrie 2007
Intr-o campanie GMP, Alexandra Gatej - Presedintele Unilever South Central Europe, a devenit eleva IAA School dupa ce, in prima etapa de promovare a IAA School, campania i-a avut drept protagonisti pe Mihai Ghyka – General Manager al InBev Romania SA si Radu Florescu - CEO Saatchi & Saatchi.
Marti, 25 Septembrie 2007
Cele trei competitii: Web Space, Web Promo si Web Graphic, vor avea cate un juriu specializat si se vor juriza in trei etape, in perioada 8 - 26 octombrieA
Marti, 25 Septembrie 2007
Campania din luna septembrie este destinata celor care s-au saturat sa spuna ca „nu e nimic de vazut la televizor”
Marti, 25 Septembrie 2007
Astazi este ultima zi de inscrieri la Conferinta Inovatia in Media organizata de Media Management Institute si Freedom House va avea loc in data de 11 octombrie 2007, eveniment care se va bucura participarea World Association of Newspapers, IFRA, Clubul Roman de Presa, Centrul pentru Jurnalism Independent, Asociatia Patronala a Editorilor Locali, precum si personalitati de prima mana din...
Vineri, 14 Septembrie 2007
Cu un buget de productie a spotului de aproximativ 100.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu - Creative Director la Publicis România, noua campanie semnata Publicis pentru Renault Symbol îsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii în service nici la 150 de mii de kilometri parcursi
Marti, 11 Septembrie 2007
Dan Oprescu, noul Director de Marketing la Elite Romania, a declarat pentru AdPlayers ca invitatiile de participare la licitatie nu au fost trimise inca agentiilor si ca procesul de selectie se deruleaza impreuna cu consultanti independenti de la Londra, in urmatoarele 2 saptamani, decizia urmand sa fie luata pana cel mai tarziu la jumatatea lunii octombrie
Luni, 10 Septembrie 2007
In urma promotiei, 24 de tineri norocosi vor petrece non-stop cu frumusetile din vila creata special de travel69.ro, o “agentie de turism” infiintata special de autorii campaniei si care a inregistrat peste 20,000 de vizitatori unici
Joi, 06 Septembrie 2007
Poiectul a fost dezvoltat de Graffiti BBDO, Media Direction si Proximity, cu sprijinul Personal Networks si Media Advertising
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Cele doua noi executii TV pentru brandul Lemarco, zahar alb si zahar brun, sunt semnate de Starlink Group, autorii campaniei care au afirmat pentru AdPlayers ca lucreaza pentru Lemarco din luna iunie a.c
Luni, 27 August 2007
“Deloitte isi cauta o companie cu care urma sa comunice, Tempo PR fiind aleasa in urma unei propuneri de colaborare din partea agentiei”, a declarat pentru AdPlayers Simona Dan - PR Group Account Manager la divizia de relatii publice de la Tempo
Luni, 06 August 2007
Prima nominalizata din Romania la APG Creative Planning Awards, Leo Burnett&Target a reusit sa ramana in grupul elor 23 de nominalizati dupa ce a concurat cu 124 de lucrari potrivit Elenei Ionita, Strategic Planner al agentiei de publicitate
Luni, 23 Iulie 2007
Agentia de publicitate Propaganda repozitioneaza Paduden, de la Terapia Ranbaxy, ca medicament impotriva durerilor din perioada menstruala
Luni, 16 Iulie 2007
"Publicitatea prin afis este un mod care in epoca noastra a ajuns la un stadiu foarte avansat de creativitate, aparand in moduri neasteptate sau in modalitati care generaza iluzii optice placute" este doar una dintre perlele studentilor la examenul de licenta din vara 2007, la SNSPA , disciplina de specialitate – Publicitate, dezvaluite de catre Dan Petre (D&D...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: