Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 21 Aprilie 2021
Superscrierea Anului, premiu in valoare de 1500 de euro (sustinut de BRD), a revenit seriei de reportaje „Apa de baut”, realizate de Alex Nedea si David Muntean pentru Recorder. Premiul Superscrierea Cititorilor, in valoare de 1200 de euro, votat si sustinut financiar de cititori, a mers catre...
Miercuri, 23 Mai 2018
Spectacolul va beneficia, in zona tehnica, de experienta lui Andrew Johnson, sound designer cu experienta vasta a musicalurilor internationale, fiind recompensat cu Broadway World Fans Choice Award pentru „Best Sound Design” in spectacolul „The Play That Goes Wrong”
Joi, 20 Noiembrie 2008
Intrebat cum vrea sa ramana brandul lui in posteritate si recunoscand ca nu si-a pus niciodata problema in acesti termeni, Pilu glumea intr-un interviu acordat imagoo in 2005, in care spunea ca ar trebui sa-si dea si-un brief: “Ma gandesc in primul rand sa fiu viu"Duminca, 25 Noiembrie 2007
Realizata impreuna cu agentia de publicitate Propaganda, prima campanie pentru Bursa de Valori Bucuresti se desfasoara in perioada 24 noiembrie – 21 decembrie si urmeaza a fi reluata in 2008, prima campanie fiind derulata pe TVR1, TVR2, Antena 3 si Realitatea Tv
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
“Nu vreau sa trec prin viata ca rata prin “beep”, asta stiu sigur”, mai spunea Dan Moldovan (Pilu), intr-un interviu luat in urma cu 2 ani de imagoo, republicat astazi pe imagoo.nu
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
Alaturi de echipele din care a facut parte, Dan Moldovan (Pilu) avea sa cucereasca premii in publicitate inca din 2001
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
Trupul neinsufletit al omul de creatie de doar 35 de ani este depus la Capela Cimitirului Bellu Catolic, urmand sa se desparta de noi vineri, 23 noiembrie, in jurul orelor 12
Marti, 20 Noiembrie 2007
Director de Creatie si Partener al agentiei de publicitate Propaganda, Dan Moldovan (Pilu) s-a stins astazi din viata, in urma unui infarct
Marti, 20 Noiembrie 2007
Propaganda este alaturi de familia greu incercata de disparitia fulgeratoare a lui Dan Moldovan (Pilu), Directorul de Creatie al agentiei de publicitate
Marti, 20 Noiembrie 2007
Secerat astazi la doar 35 de ani, Dan Moldovan (Pilu) uneste cuvintele Alinei Musat (foto)- Spotlight, ale Ancai Gheorghe – Europa FM, multe mesaje anonime dar si tristetea sau lacrimile celor care, desi au sunat astazi la AdPlayers sa dea glas durerii, si-au inecat cuvintele in tacere
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Agentia de publicitate semneaza o noua campanie a postului de radio din grupul Realitatea – Catavencu ce promoveaza si recomanda ascultatorilor muzica postului drept singura normala intr-o tara normala
Joi, 25 Octombrie 2007
Campania de imagine care va fi semnata de Propaganda va marca relansarea Azuga ca marca nationala de bere cu prezenta si distributie pe întreg teritoriul României
Luni, 23 Iulie 2007
Agentia de publicitate Propaganda repozitioneaza Paduden, de la Terapia Ranbaxy, ca medicament impotriva durerilor din perioada menstruala
Joi, 31 Mai 2007
Dan Moldovan (foto) Director de Creatie si Adrian Tuluca – Director Executiv la Propaganda sunt de parere ca “Pe masura ce timpul trece, AdOr-ul, din nefericire, imbatraneste. AdOr, spun ei, "nu mai e resimtit ca un fenomen, ca pe o forta care duce publicitatea inainte. Din diverse motive, Ad’Or-ul si-a pierdut din personalitate"
Luni, 12 Februarie 2007
Cu doua trofee si o nominalizare la cel mai bun print dintre cele 330 lucrari înscrise la AdPrint, agentia Propaganda spune ca a pus serios umarul la integrarea europeana a printului local si la cea mai buna performanta a Romaniei la festivalul de publicitate dedicat print-ului
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
Marti, 14 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate a obtinut Argint, Bronz si o nominalizare la cea de-a 16-a editie a Festivalului International de Publicitate de la Moscova (MIAF), cel mai important festival de profil din Rusia, întrecere internationala sustinuta de Asociatia Agentiilor de Publicitate din Rusia
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Campania Guerrilla de Dimineata a fost executata pe TV, presa scrisa, indoor advertising (OOPS), outdoor, tranzit si mai beneficiaza de autopromo-uri pe Radio Guerrilla
Miercuri, 13 Septembrie 2006
"Pe lânga rezolvarile creative, agentia ofera solutii în zona de marketing si are o abordare globala si strategica a domeniului nostru de activitate", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Propaganda, Beatrice Boban de la Departamentul Relatii Publice si Comunicare, Finans International Leasing IFN
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
ALTE CAUTARI
»
edipress (1)
»
spoturi tv (114)
»
despina (2)
»
damanakis (2)
»
bakers (13)
»
netbet (3)
»
hu (3)
»
scandia 20 (1)
»
pegasus (1)
»
Kosarom (3)
PUBLICITATE: