Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 06 Septembrie 2007
Poiectul a fost dezvoltat de Graffiti BBDO, Media Direction si Proximity, cu sprijinul Personal Networks si Media Advertising
Miercuri, 20 Iunie 2007
Agentia Media Direction a obtinut premiul Golden Umbrella Grand Prix la categoria Best Use Of New Communication Channels pentru campania Pepsi Bus Station & Bluetooth, la Festivalul International Mediamixx 07, desfasurat in Bulgaria
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
Miercuri, 18 Mai 2005
Promotia marcii de la Compania de Bere Romania demarata de curand se incheie la 31 iulie si acorda premii in valoare totala de peste 285,500 EUR
Joi, 05 Mai 2005
150 de studenti romani din Asociatia Studentilor Europeni „aduc” Europa la Bucuresti intre 9 si 10 mai la Zilele Europei
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: