Rezultatele cautarii dupa : "da"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Reglementari noi pentru Publicitate
Miercuri, 12 Septembrie 2007
Reglementarea publicitatii la produsele de igiena personala (Articolul 109) si cea privind publicitatea la produsele alimentare destinate copiilor (articolul 138) vor intra in vigoare la 1 ianuarie 2008
Lemarco cristalizeaza cu Starlink Group
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Cele doua noi executii TV pentru brandul Lemarco, zahar alb si zahar brun, sunt semnate de Starlink Group, autorii campaniei care au afirmat pentru AdPlayers ca lucreaza pentru Lemarco din luna iunie a.c
Managementul Crizei cu Razvan Ionescu (Evz) si Mihaela Nicola (Nicola Porter Novelli)
Miercuri, 29 August 2007
Prima editie a seminarului “Managementul Crizei” organizata de Evensys si Nicola Porter Novelli are loc pe 19 septembrie
Lowe a exportat prima campanie integrata Eximbank
Miercuri, 08 August 2007
Oficialii agentiei de publicitate au declarat pentru AdPlayers ca prima campanie integrata Eximbank s-a derulat in perioada Iunie-iulie, iar contul de media full service (toate serviciile) a fost si acesta in grija Lowe&Partners
AdVenture crediteaza Respiro pentru Lauren Finance de la A&D Pharma
Luni, 06 August 2007
Potrivit oficialilor de comunicare ai agentiei, colaborarea pe noul proiect Respiro dintre Lauren Finance, membra a grupului A&D Pharma, si AdVenture, s-a concretizat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate in luna iunie, pitch la care au mai participat alte cinci agentii de publicitate
News Outdoor cenzureaza Tabu
Luni, 30 Iulie 2007
“Promovam in general revista cu imagini din interiorul aparitiei si coperta, care, de aceasta data, nu au fost acceptate de catre agentia de outdoor. Ni s-a spus ca sunt indecente”, a afirmat pentru AdPlayers, Noemi Revnic -  responsabilul de Comunicare al revistei Tabu despre Sex Issue, revista pe luna iulie
Alexandrion si Pepsi sponsorizeaza Extreme Summer la Mamaia
Vineri, 27 Iulie 2007
ExtremeEvents organizeaza incepand de vineri, 27 iulie, Extreme Summer 2007 in Mamaia, la patinoarul Alexandrion Cola Ice Park
Rapid joaca pentru 0,5 - 1,2 Mil. EUR din bugetul  Holsten
Joi, 26 Iulie 2007
Holsten a devenit sponsor principal la Rapid in sezonul 2007-2008 pentru 0.5 Mil EUR, suma care poate ajunge si la 1,2 Mil. EUR, bugetul urmand sa reprezinte, dupa cum a declarat pentru AdPlayers Shachar Shaine - Presedinte URBB, aproximativ 30% din bugetul de comunicare al marcii germane, estimat de executivul companiei la peste 2 Mil. EUR pe an
Interamerican a evaluat eficienta AdVenture intr-o saptamana!
Marti, 24 Iulie 2007
Agentia de publicitate AdVenture este noul furnizor de servicii de ATL si BTL pentru campaniile de marketing desfasurate de Interamerican, asigurare care a inceput deja cu o campanie de 450.000 EUR tarif lista, evaluata pentru AdPlayers, potrivit unor surse din piata, intre 50.000 si 80.000 EUR net
Initiative Romania estimeaza 42 Mil. EUR in 2007
Luni, 16 Iulie 2007
Cu o cifra de afaceri estimata la 42 milioane de euro pentru anul in curs, potrivit oficialilor agentiei, reprezentand o crestere de peste 30% fata de anul trecut, Initiative Romania este in top 3 agentii de media din Romania, parte a unui grup „care se afla in primii 5 jucatori de pe piata”, afirma pentru AdPlayers, Veronica Savanciuc (foto), Presedinte al Initiative Romania si al...
Ajax Professional in campanie Extra Power cu Y&R/Team Advertising si Ogilvy Public Relations
Luni, 09 Iulie 2007
Ajax Professional Extra Power este sustinut de o campanie integrata de promovare: spot TV, macheta print, activitati de PR, materiale POP si diferite activitati promotionale desfasurate la punctele de vanzare
Saatchi & Saatchi a tras cu 150.000 EUR Croaziera Ciuc pe Marea Mediterana
Vineri, 06 Iulie 2007
"Bugetul de relizare al spotului este de aproximativ 150.000 EUR", a declarat pentru AdPlayers.ro, Cristian Ramboiu – Account Supervisor la Saatchi &Saatchi, unul din membrii echipei care s-a deplasat pentru filmarile spotului Croziera din promotia Ciuc
Boom achizitioneaza 4 oameni de la Arbomedia si un MBA
Marti, 03 Iulie 2007
Fost directorul adjunct de la MBA-ul Romano Canadian - Ionel Naftanaila si patru oameni de publicitate online de la Arbomedia - Magdalena Zander, Corina Ciocan, Gabriel Boaca plus inca o persoana, au ales regia de publicitate de la Netbridge, a confirmat pentru AdPlayers.ro, Valentin Oeru (foto) -Director Executiv la Boom
Catavencu vrea de la Internet 150.000 vizitatori si audienta publicatiei tiparite
Marti, 03 Iulie 2007
"Pe viitor cei care se aboneaza la varianta online „epaper” a ziarului (versiunea digitala) vor primi automat si gratuit publicatia tiparita fizic", a afirmat pentru AdPlayers.ro, Roxana Bodea - Brand Manager la Catavencu, odata cu lansarea catavencu.ro - website-ului cu acces gratuit si a editiei digitale a saptamanalului - ecatavencu.ro
Prima TV se urca in Carvana Megastar
Luni, 02 Iulie 2007
Itinerariul Caravanei va cuprinde orasele Cluj (17, 18 iulie, Club Kharma), Timisoara (13, 14 august – Filarmonica Banatul), Craiova  (17 august – Teatrul Liric Elena Teodorini),  Iasi (21, 22 august – Teatrul Luceafarul), periplul incheindu-se la  Bucuresti ( 29, 30 august – Iride Park)
TVR1 lanseaza maine Linia Verde
Luni, 02 Iulie 2007
Prezentata de Dragos Bucurenci, emisiunea „Linia Verde” este produsa de Sign Factor, producator pentru TVR al emisiunii Patrula de Mediu, in parteneriat cu Asociatia Salvati Delta – AC si sprijinita de Energy Holding
100 000 EUR pentru noul spot TV Ursus Twist-Off
Vineri, 29 Iunie 2007
Conceput de agentia de publicitate Publicis Romania si realizat de casa de productie Multimedia Est, spotul pentru noua sticla URSUS Twist-off s-a ridicat la un cost de aproximativ 100.000 de euro
Noua Vama Veche a lui Tudor Chirila a cumparat tot publicul 18-30 ani pe Yahoo Messenger
Joi, 28 Iunie 2007
Mihai Fanache (foto), Managing Director la Mediacafe estimeaza, pentru AdPlayers, ca bannerul care va promova noul produs al trupei Vama va avea peste 10 Mil. afisari
AdEvolution vrea in continuare 60-65% din piata Online
Marti, 26 Iunie 2007
AdEvolution spune ca a facut 2 Mil. EUR in primele 6 luni ale anului 2007, cifra care inseamna ca agentia a atins practic jumatate din piata publicitatii online, si ca vrea in continuare 60-65% din piata pe acest an
Sanoma Hearst lanseaza o colectie de decoratiuni Casa si gradina
Marti, 26 Iunie 2007
Trase intr-un tiraj de 30.000 exemplare florile autocolante se vand numai impreuna cu editia de iulie-august a revistei Casa si gradina, la pretul de 7,9 lei si reprezinta inceputul unei serii de produse proprii ce va purta semnatura revistei de la Sanoma Hearst