Director General al Mediaedge:cia, Prajisteanu a construit afacerea agentiei de la zero, dupa 5 ani de media la Grey
Noua emisiune din 24 iunie, va fi prezentata de Andreea Cretulescu iar telespectatorii vor putea interveni
GMP Advertising a realizat partea de creatie a campaniei pentru cardurile de credit Visa Clasic si Visa Gold, iar Initiative Media partea de achizitionare de spatiu media
Ian Gearing a ocupat timp de 5 ani pozitia de director general al Friesland Foods Malaezia si alti 5 ani pe aceeasi pozitie in Tailanda
Serviciul Elevate Multimedia investeste 100.000 EUR in noua directie de dezvoltare de reclame video in lifturile cladirilor de birouri
Dupa ce a parasit Leo Burnett Romania, potrivit unor surse din piata, contul de creatie ar urma sa intre in portofoliul Publicis Romania
Cu varf de audienta de 19.0 puncte de rating si o cota de piata de 38.4%, pe 1 iunie postul a inregistrat cu ”Inima de tigan- Marele final” intre 20.00- 24.00, cele mai urmarite 4 ore ACASA, din ultimii 6 ani
Numirea este rezultatul unui complex proces de recrutare demarat la finele lunii martie impreuna cu agentia AIMS, in care au participat 30 de candidati din Bucuresti si din tara
Cu 7 ani de McCann Erickson, Craita Coman (30 ani) spune ca, impreuna cu partenerul sau - Petru Cuciuc - fost Leo Burnett in ultimii 8 ani, va aduce in noul boutique de creatie „Scoala Leo Burnett” si „Scoala McCann” 2 in 1
NBC Universal Global Networks a ales regia de publicitate Splendid Thematics pentru administrarea spatiului publicitar al posturilor Hallmark Channel si Movies24 in Romania
Condusa de Ionut Russu, directorul statiei, echipa Realitatea TV Brasov este a doua statie locala si numara aproximativ 35 de persoane, dintre care 28 sunt jurnalisti
Effie Romania aduce categorii noi de concurs in fiecare an si, din pacate, chiar in timpul inscrierilor
90 de intrari din 29 de agentii se vor bate in festivalul de publicitate acum cu si mai multe categorii de concurs
„Playboy are un numar de 200.000 de cititori, in timp ce urmatorul titlu se situeaza la 108.000 de cititori (revista FHM citata in grafic n.r.)”, a afirmat, pentru AdPlayers, Elena Varnav - PR & Marketing Manager, la Attica Media Romania, citand date de audienta din SNA (Studiu National de Audienta), pe publicul...
Vineri, 11 aprilie, emisiunea a inregistrat, la nivelul intregii populatii a Romaniei, o audienta de aproape 1,5 Milioane de oameni si, pe publicul urban, un varf de 12 puncte de rating si 27,3 procente cota de piata