Cu un business de peste 320.000 EUR in 2011, in scadere cat spuma de la paharul de bere comparativ cu anul precedent, masinile cu panouri mobile reprezinta 80% din afacerea condusa de Marian Costache.
Surse adplayers din creatia de publicitate spun ca la originea reclamei Profi cu mortul sta Headvertising. Intr-un post pe facebook agentia nu isi asuma paternitatea. „Ne pare rau, dar nu putem da satisfactie celor care de-abia asteapta sa arunce cu pietre in caine. Nu, nu noi am facut asta” urmat de un link la spot pe youtube
CLIENTI : Alpha Bank, 7Days (Chipita), Finetti (Vivartia), Lipton Ice Tea (PLI), Lipton Hot Tea (Unilever), Algida (Unilever), Marks&Spencer, McDonald’s Moldova, Purina (Nestle), Persil...
"Nu putem astepta 2 zile un control BRAT", a declarat pentru adplayers Andras Kovacs, directorul Sapte Nopti, editorul publicatiei Sapte Seri, care crede ca daca ar fi fost probleme cu controlul tirajelor ar fi trebuit sa le afle de la regia cu care a reziliat contractul de curand. Pe 30 ianuarie Sapte Seri a reziliat reprezentarea pe piata de...