Rezultatele cautarii dupa : "cursuri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
Fundatia Ion Tiriac, Asociatia Salvati Copiii si OMV Petrom au castigat Premii de Excelenta Itsy Bitsy
Vineri, 03 Februarie 2017
 Muzeul National al Satului “Dimitrie Gusti”, Teatrul Ion Creanga si Editura Trei dar si altii s-au bucurat deasemenea de aprecierea Itsy Bitsy pentru activitatile si preocuparea lor in slujba copiilor
Valoarea colesterolului LDL si riscul bolilor cardio. Infinit si CardioPrevent pentru ,Stiu cat am''
Vineri, 20 Ianuarie 2017
 „Am ales sa investim resurse in campanii de informare a populatiei si de constientizare cu privire la pericolele nivelului crescut de colesterol LDL (asa-zisul „colesterol rau”) indemnand la masurarea valorii colesterolului LDL si la accesarea sfatului medical specializat”.
Accidente auto: cauza nr.1 de deces a tinerilor intre 18-24 ani (15%). Campanie sociala Academia Titi Aur
Vineri, 30 Decembrie 2016
 Academia Titi Aur (ATA) lanseaza campanie sociala “ViATA e a ta” adresata soferilor pentru salvarea vietii participantilor la trafic
Telekom Romania, Allianz-Tiriac, Dedeman si Skoda sustin Patinoarul Telekom Arena din Otopeni
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Pe langa sponsori, Patinoarul Telekom Arena a beneficiat de o campanie media pro-bono, dezvoltata de McCann Worldgroup pe suport media oferit de patru companii media outdoor: Spectacular, Phoenix Media, Blitz TV si Mistic Media.
20.000 de pacienti si familiile au avut ingrijire paliativa gratuita HOSPICE Casa Sperantei din 1992
Joi, 08 Decembrie 2016
 Companiile care doresc sa sprijine activitatea HOSPICE Casa Sperantei pot redirectiona, fara niciun cost, pana la 20% din impozitul pe profit pentru sustinerea ingrijirii paliative pe pagina 20.hospice.ro
Rebranding Metamob, de Inoveo
Marti, 25 Octombrie 2016
 Inoveo finalizeaza procesul de rebranding pentru Metamob, principalul producator de panza panglica si panze de gater din Romania cu retea nationala de distributie si servicii de intretinere a acestor produse. 
Publicitari romani din toate tarile, uniti-va! Fonduri de 30 milioane de euro pentru antreprenori.
Joi, 08 Septembrie 2016
 Romanii din diaspora care vor sa deschida o afacere in tara au la dispozitie fonduri de 30 milioane de eruo prin programul „Diaspora Start-Up”
Certificari de business de aproape 1 milion de euro. Clientii dau 2.700 de euro + TVA pentru un program
Joi, 21 Iulie 2016
 Cu o cifra de afaceri de 850.000 de euro pe an in 2015, Interact opereaza si programul de certificare de business Emergenetics cu Geil Browning, pentru care clientii scot din buzunar 2.700 euro + TVA.
Digital marketing vandut 40% din prima zi. Proiectul inaugureaza cursurile Infinit Academy
Marti, 19 Iulie 2016
 Trainingul intensiv Infinit Academy face parte dintr-o serie de cursuri de digital marketing si online media ce va debuta in luna august si care variaza intre 150 si 250 euro pe zi pentru fiecare persoana ( +TVA )
Business de aproape 2 mln. EUR in marketingul si comunicarea din Romania se extinte in Europa. Grupul Infinit Agency deschide in Olanda.
Marti, 21 Iunie 2016
Alex Cernatescu vorbeste in premiera in adplayers despre motivatia expansiunii in afara granitelor tarii a afacerii de marketing si comunicare fondata in Romania acum 9 ani. Prima tinta: Olanda. Tinta extinsa: 2-3 birouri in regiunea Benelux, urmand  in viitor grupul sa se gandeasca la si la alte piete. 
IMAGE PR scoate din buzunar pentru FJSC un proiect de 10.000 de euro. 500 de beneficiari pe an.
Joi, 29 Octombrie 2015
Peste 500 de studenti vor beneficia de „Laboratorul IMAGE PR” si isi vor da intalnire cu cadrele didactice #la607, dupa ce vechea sala 607 de la Etajul 6 al Corpului A, Complex „Leu” a fost modernizata total in urma unui parteneriat pe 7 ani  pentru dezvoltarea si modernizarea invatamantului de profil alaturi de Universitatea din Bucuresti - Facultatea de Jurnalism...
Croaziera tovaraseasca de 1 mai muncitoresc
Luni, 04 Mai 2015
 
Cartea salveaza Romania. 22.000 de cititori Libris.ro au donat Filantropiei peste 20.000 EUR
Joi, 02 Aprilie 2015
 22.000 de cititori ai Libris.ro si Salvati Copiii Romania au facut posibila o noua donatie de peste 20.000 de euro catre sectia de neonatologie a Spitalului Clinic Filantropia
Cat vinde Emotia? Strategie de marketing cu nerv.
Miercuri, 12 Decembrie 2012
 Autor a doua carti de referinta in advertising: “The Advertised Mind” si “The Branded Mind”, Erik du Plessis, Chairman Millward Brown, Africa de Sud, vorbeste exclusiv in adplayers despre viitorul marketingului intr-un interviu luat la Amsterdam de Ana Iorga, manager al agentiei Lemon Studio si specialist in neuromarketing.
De la angajat Tiriac la antreprenor de 700-800 Mii EUR cu propria agentie. Perceptum.
Joi, 04 Octombrie 2012
 Raluca Ghilea, managerul agentiei de comunicare Perceptum, estimeaza in 2012 o crestere de 15%, fata de 2011, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro pe an

 

5 cursuri cu greutate in publicitate de la EACA, intre 21 si 29 iunie la Bucuresti
Miercuri, 13 Iunie 2012
 Cursurile care au loc pe  21, 22, 26, 27, 28 si 29 iunie: 1: WINNING IN NEW BUSINESS ( MICKY DENEHY) 2: CREATIVITY IN BUSINESS ( SIMON DAVIES ) 3. 360° TOTAL COMMUNICATIONS PLANNING (PAUL ARNOLD) 4: SELLING CREATIVE WORK ( PAUL ARNOLD) , 5TECHNIQUES AND MINDSETS TO OPEN UP CREATIVE THINKING (PAUL ARNOLD)
Scoala de Televiziune “Tudor Vornicu tinteste un business de 900.000 – 1.300.000 EUR si 600-900 de cursanti pe an
Miercuri, 05 Octombrie 2011
 Mihai Craiu, managerul Media Consulta International care detine 75% din Corporatia de Televiziune si Film - compania care opereaza afacerea scolii, a vrut sa ramana doar 50% din profit, restul de 50% urmand sa recompenseze efortul lui Vlad Ionescu, managerului general.

Media School incepe serii noi “Basic Knowledge (250 EUR) si“Towards Excellence (350 EUR)
Vineri, 02 Septembrie 2011

Recunoscute de companiile membre ale industriei de publicitate, Media School organizeaza intre 16 septembrie - 10 decembrie o noua serie a scolii de media cu doua noi nivele de pregatire "Basic Knowledge” si “Towards...

Val Valcu este Director Editorial la Doctorul Meu
Vineri, 26 Martie 2010
 Fost redactor-sef al ziarului Gardianul intre 2007 – 2010,  Val Valcu (44 ani) mai este in prezent realizatorul unei emisiuni pe teme medicale proprii -  “Dreptul la sanatate”, difuzata in prezent de B1 Tv.
« 3 4 5 6 7 »