Rezultatele cautarii dupa : "cumparaturile"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4
40% vor lichidari de stoc, 30% reduceri peste 35%. Pretul si promotiile conving in achizitiile online
Miercuri, 12 Iulie 2017
Cei mai multi cumparatori online, aproximativ 40%, sunt influentati intr-o mare masura de campaniile de lichidari de stoc sau cele care se incadreaza in umbrela campaniilor de tip „Black Friday”, in timp ce 30% dintre persoanele chestionate isi indreapta atentia catre acest tip de campanie doar daca produsele pe care intentioneaza sa le cumpere au o reducere mai mare de 35%, arata...
Programele reality TV inspira publicitatea din retail. Creatie irlandeza Chemistry pentru Lidl, TrolleyCam
Miercuri, 10 Mai 2017
 Cu strategie si creatie semnata de agentia Chemistry Irlanda, cea mai recenta campanie a lantului de magazine este inspirata de popularitatea programelor de tip Reality TV.
Food Truck Festival, Ice Skating Rink, Christmas Market si alte experiente de Sarbatori la Promenada
Vineri, 09 Decembrie 2016
 In luna cadourilor si a sarbatorilor de Craciun si anul nou, Mall Promenada a pregatit mai multe experiente vizitatorilor, de la cele culinare si de divertisment, la cele de beauty si fashion.
Carrefour Veranda, pentru 500.000 de oameni. Reteaua Billa in proces de rebranding
Joi, 27 Octombrie 2016
 Andreea Mihai a afirmat pentru adplayers ca procesul de rebranding Billa, magazine care vor intra in totalitate sub brand Carrefour, este un proiect de anvergura care se va derula pana la sfarsitul anului 2017.
Fereastra spre Cer, cand vom vedea Lumina Zilei?
Joi, 19 Mai 2016
 Un prieten din outdoor mi-a recunoscut, sincer, ca are o firma de outdoor care a pus mesh-uri pana cand a intrat intr-un apartament acoperit, fara voia proprietarului, de un mesh. Era mesh-ul pus de firma pe care o conducea. 
Vanzari online cu aproape 1 Milion de lei mai mari la 2 Performant Network
Marti, 21 Iulie 2015
2Performant Network S.A., companie de performance marketing din Romania ce reuneste activitatea retelei de afiliere 2 Parale, a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 3,680,000 lei in prima jumatate a anului 2015, in crestere cu 25% comparativ cu perioada precedent a anului precedent.
Buget CSR de 700.000 euro de la Provident. SigurantaFinanciara.ro unul dintre programe
Joi, 18 Decembrie 2014
 Serviciile de comunicare Provident sunt administrate de agentiile McCann PR (relatii publice si comunicare), Jazz (Creatie) si Initiative (servicii de media)
Ce cauta femeile si barbatii pe Internet?
Marti, 23 Iulie 2013
 In vreme ce barbatii pastreaza ca arii de interes pe Internet mai degraba domeniile legate de tehnica: aplicatiile pentru mobil,...
Dupa 11 ani de PR, a ales copiii
Marti, 19 Martie 2013
 Cu 11 ani de PR la Graffiti, Fundatia Dinu Patriciu, Nissan Romania si Action Global Communication, Diana Gamulescu a intrat in antreprenoriat cu un magazin de produse pentru copii, deocamdata pentru bebelusi. Micolino.ro
70-100 mii EUR cercetare, creatie, productie pentru copii, de la Fundatia Romtelecom pentru Romani
Joi, 29 Aprilie 2010
 Cu un buget estimat de AdPlayers la 70-100 mii EUR dedicat cercetarii, productiei si implementarii proiectului, Fundatia Romtelecom pentru Romani a lucrat in campania de...
30 Nov, cea mai aglomerata zi de tranzactii online Visa
Luni, 30 Noiembrie 2009

Cu o estimare in acest an de 318 Milioane EUR tranzactii online intr-o zi, cea mai aglomerata zi pentru cumparaturile pe internet a fost in ultimii doi ani, lunea, la inceputul lunii decembrie, estimata pentru 2009, pe 30 noiembrie

Kanal D si Ringier au donat jucarii copiilor din Afganistan
Luni, 15 Decembrie 2008
 Angajatii Kanal D si ai publicatiilor din trustul Ringier au donat jucarii, haine si incaltaminte, la peste 200 de copii orfani din Kandahar
Campanie Millennium Bank pentru cardurile de credit, semnata de GMP (creatie) si Initiative (media)
Joi, 19 Iunie 2008

GMP Advertising a realizat partea de creatie a campaniei pentru cardurile de credit Visa Clasic si Visa Gold, iar Initiative Media partea de achizitionare de spatiu media

PR, TV, Auto, Lowe, TVR
Noul Cif Power Cream Spray comunica prin Lowe, MindShare si BrandsOn
Marti, 25 Iulie 2006
Comunicarea noului Cif Power Cream Spray se face cu Lowe Worldwide ( agentia de publicitate) si Mindshare (agentia de media), activitatile BTL fiind sustinute de agentiile BrandsOn iar cele de PR de catre Creative Brand Communication
Violet Advertising scoate ratusca la atac
Vineri, 12 August 2005
"Ratusca nu este inclusa in oferta!" este titlul campaniei promotionale de vara Constam Constructii si Ambient semnata anul acesta de Violet Advertising
Paste Fericit !
Vineri, 29 Aprilie 2005
Publicitatea, inscrierile Ad’Or 2005 dar si cele la Internetics intra incepand de astazi intr-o nemuncitoreasca minivacanta de Pasti
« 2 3 4