Rezultatele cautarii dupa : "cum"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Burda distribuie prima metoda de fitness creata de un roman si aprobata de Men's Health SUA.
Luni, 16 Aprilie 2018
Florin Cujba vine in sprijinul pasionatilor de sport si alimentatie sanatoasa cu „Metoda Eleven”, carte ce va fi distribuita prin editura Burda si va avea editie limitata de 5000 de exemplare la pret early bird, dupa care se va gasi in format online pe...
Alex Dima a lasat Romania pentru Athos. 2 din 9 romani din publicul comercial l-au urmarit.
Joi, 12 Aprilie 2018
 „Un munte de credinta” la Romania, te iubesc! a obtinut la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.5 puncte de rating si 21.8% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obtinut 3.1 puncte de rating si 14.9% share.
Facebook monitorizeaza TOATE mesajele private. MailOnline, dintr-un interviu cu Mark Zuckerberg
Joi, 05 Aprilie 2018
 Intr-un interviu podcast cu Mark Zuckerberg realizat de Ezra...
N-au facut Centura, dar au fost lider de audienta TV. 1 din 5 romani s-au uitat la Guverne de Centura
Luni, 26 Martie 2018
 Reportajul Romania, te iubesc!, Guverne de centura, a reusit sa obtina, la nivelul publicului comercial (urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani), 6.6 puncte de rating si 20.6%
1 din 7 romani s-au uitat la tevi in loc de rauri, in publicul comercial TV. Romania, te iubesc!
Luni, 26 Februarie 2018
 Reportajul semnat de Rares Nastase despre constructia microhidrocentralelor si hidrocentralelor pe raurile si paraiele Romaniei a avut 5.5 puncte de rating si 14.6% share
Cum se fura televiziunile. Primul interviu cu Elan Schwartzenberg de pe teritoriul altui stat, pe B1 Tv. Vineri, 23 februarie, 20.00
Vineri, 23 Februarie 2018
 B1 TV anunta un interviu Bomba cu  PREMIERA in televiziune! Primul interviu cu Elan Schwartzenberg de pe teritoriul altui stat
Borcanul cu miere. Motivatia in comunicare.
Sambata, 17 Februarie 2018
 Da, motivatia, starea acea ce te face sa te trezesti dimineata fresh si sa simti cum te scoate energia din casa. Motivatia este ”chestia aia” care face ca lumea sa progreseze, te duce din punctul A in punctul B si, probabil la sfarsitul vietii, nu iti lasa un gust amar ca ai trait degeaba, ca tot...
INNA. Ambasador Coca-Cola Zero Zahar. Zero Calorii.  #ZeroDiferente
Vineri, 09 Februarie 2018
„Sunt Elena Alexandra Apostoleanu – sau INNA, asa cum poate ma cunosti de cativa ani. N-o sa tin secret: inainte sa trimit acest mesaj, am incercat foarte multe variante. Am scris, am sters si-apoi am luat-o de la capat. Dar mi-am facut curaj pentru cateva marturisiri” spune artista care se alatura campaniei
Digi24 si Digi Film difuzeaza in exclusivitate Gala Premiilor OSCAR 2018, pe 4 martie
Miercuri, 07 Februarie 2018
Oana Zamfir si invitatii ei vor comenta predictiile, momentele de varf ale anului cinematografic si cele mai importante secvente ale serii, incepand cu ora 01:30 pe Digi24 si Digi Film. De altfel, postul de televiziune va difuza, in jurnalele de stiri, o serie de materiale dedicate editiei din acest an a premiilor OSCAR.
Fost Manager Intact Interactive si recent sufletul Club Romania, Bogdan Gavrila a plecat la Cer.
Sambata, 03 Februarie 2018
 Fost Manager Intact Interactive in urma cu 10 ani si unul dintre seniorii din industria online, mai nou „sufletul” Club Romania dupa cum scrie un ultim omagiu Adriana Saftoiu despre activitatea sa recenta, Bogdan Gavrila a plecat la Cer, vineri, 2 februarie, la nici 35 de ani de viata.
Pantofarul fara pantofi.
Vineri, 12 Ianuarie 2018
 Zilele trecute vorbeam cu un client care si-ar fi schimbat jobul si parca, parca ii tragea cu ochiul industria publicitara. Meserie cool, clienti misto, fete destupate si creative, salariul bun si mediu de lucru relaxant. Suna bine, nu? 
Engie (fosta GDF Suez) continua campania de imagine cu McCann PR
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Cine vine dupa iPhone 6 sa castige aurul eficientei? Inscrieri la Global Effie Awards 2018
Joi, 04 Ianuarie 2018
Juriul competitiei premiaza cele mai eficiente comunicari la nivel global, iar castigatorii vor primi puncte in Effie Index
Vise creative. La psiholog cu Adriana Petrescu.
Joi, 07 Decembrie 2017
 Exista pe lumea asta putine meserii care nu pot fi facute fara vocatie. Una ar fi cea legata de actul de creatie si cealalta de arta de a conduce oameni.
Peste 1 din 4 oameni din publicul comercial au vazut povestile de succes ale romanilor la Pro TV
Marti, 05 Decembrie 2017
In publicul cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Pro TV a obtinut 9.1 puncte de rating si 26.3% cota de piata
Fost director general MediaPro Studios, Carmen Zahiu (Rotaru) conduce noua divizie Tempo BTL
Luni, 06 Noiembrie 2017
Noua directoare si partenera a diviziei BTL de la Tempo Advertising se intoarce in acelasi departament al agentiei in care debuta in publicitate in 2004 in functia de Junior Executive si a fost BTL Director din 2006 pana in anul 2010.
Noua semnatura a misiunii de brand Sanofi. Empowering Life.
Luni, 30 Octombrie 2017
 Promisiunea Sanofi este de a-i ajuta pe oameni sa traiasca mai bine si mai mult, spun reprezentantii de relatii publice ai companiei, care lanseaza deviza Empowering Life - noua semnatura pentru a exprima misiunea de brand.
Strigatul dezastrului IRMA. Campanie de speranta din ramasitele panourilor distruse de tornada.
Marti, 10 Octombrie 2017
 Publicitarii au transformat ramasitele dezastrului in mesaje de speranta si un strigat al comunitatii de a ramane impreuna, dupa cum scriu publicatiile americane AdAge si Adweek, despre campania IrmaGivesBack semnata de creativii agentiei 22squared din Tampa, Florida
Winter...is NOT coming! Campanie KFC de UM Studios (UM Romania, McCann Worldgroup)
Marti, 03 Octombrie 2017
 Cea mai recenta campanie KFC semnata de UM Studios, divizia de branded content UM Romania, care a luat fiinta la inceputul acestui an si a mai semnat cateva comunicari indraznete in  categorie pentru Coca-Cola, Dedeman, Virgin Radio, Intersnack.
1 din 5 romani au vazut jaful de la Hidroelectrica. Doar 1 din 10 au ales urmatorul post TV
Luni, 25 Septembrie 2017
 Romania, te iubesc! a fost lider de audienta pe toate segmentele de public. La nivel comercial, public cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, emisiunea a inregistrat 5.6 puncte de audienta si 20.4% share, in timp ce televiziunea clasata pe locul secund a obtinut 2.6% rating si 9.5% share.
« 5 6 7 8 9 »