Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 10 Noiembrie 2006
Prima megaexpozitie din Romania pentru specialistii din Alimentatie dupa cum o numesc organizatorii evenimentului de la Skepsis Advertising a avut loc la Romexpo, pe 10.000 de metri patrati si a fost construita cu 400 de oameni, în 7 zile
Joi, 09 Noiembrie 2006
Grupul Caroli Foods lanseaza în premiera pe piata din România salamuri semi-uscate în forma feliilor de toast, contul de comunicare fiind încredintat agentiilor Saatchi &Saatchi ( publicitate ), ZenithMedia (media) si BrandsOn (BTL)
Sambata, 04 Noiembrie 2006
Potrivit agentiei, în urma unei licitatii la care au participat 7 agentii de publicitate, Notorious a fost desemnata sa creeze identitatea corporatista a casei de avocatura Bostina si Asociatii
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Singurul festival european de print, care premiaza exclusiv echipele de creatie - AdPrint anunta ca înscrierile urmatoarei editii vor avea loc în perioada 7 Noiembrie 2006 – 15 ianuarie 2007, festivalul urmând sa aiba loc între 8 si 11 februarie, la Brasov
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
"Cea mai mare agentie mica " a câstigat strategia de comunicare pentru primele proiecte real-estate Tiriac Imobiliare, dezvoltatorul din grupul Tiriac Holdings, campania de promovare pentru "Residenz – Cartierul german", semnata de Friends Advertising, urmând sa fie derulata sub sloganul "Willkommen acasa!"
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Unul dintre cei mai respectati profesionisti în Account Planning din lume revine la Bucuresti la invitatia IAA România, costul biletului fiind 190 EUR pentru membrii IAA si 220 euro pentru non –membri
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Sanoma Hearst România spune ca saptamânalul vinde mai mult de 70.000 de exemplare în medie pe saptamână, peste competitorii Ioana (60.562 exemplare în medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006) si Lumea femeilor (48.060 exemplare în medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006)
Marti, 24 Octombrie 2006
Având, potrivit grupului, 15% din piata de comunicare din Grecia si clienti cum sunt OTE, Ifantis, Triumph, Bank Societe General, AIG Greece sau Cosmote, grupul deschide în România JNL+European Advertising Agency, cu un actionariat 51% pentru JNL+Grecia, 30% - Andreea Lica (Medes Advertising) si 19% Konstantinos Konstandinjidis (foto), primul cont aliniat de greci fiind Ifantis
Marti, 17 Octombrie 2006
Fostul Managing Director Lowe&Partners este de 13 ani în publicitate, "timp în care am putut sa înteleg ce îmi place si ce nu îmi place", motiveaza Gavrila plecarea din compania de publicitate, conducerea operationala a agentiei fiind preluata, din 15 octombrie, de Veronica Savanciuc, President & CEO Lowe România
Luni, 16 Octombrie 2006
Starlink si H’art Gallery deschid o serie de evenimente artistice în spatiul agentiei de publicitate prin care, o data la 4 luni, un artist, de data aceasta Catalin Burcea - Senior Art Director, va imagina o expozitie ce va materializa locul si natura activitatii de advertising
Joi, 12 Octombrie 2006
Din septembrie, Madalina Nistor (foto) este PR Account Manager la Action Global Communications , dupa trei ani în relatii publice, din care ultimul la GMP
Luni, 09 Octombrie 2006
"Am pregatit pentru perioada care urmeaza proiecte deosebit de ambitioase, care presupun lansarea a câte unui site pe luna, proiecte pentru a caror reusita am demarat colaborari cu jucatori impotanti pe piata web si media cum sunt Green Pixel si Starlink Media", a declarat Eveline Fabritius (foto), Managing Director Magnetique Marketing si Managing Partner, Splendid Media Interactive
Vineri, 06 Octombrie 2006
România este cea de-a 9 a divizie Vodafone si cea de-a 7-a din Europa care lanseaza 3G Broadband - o solutie de conectare mobila performanta care asigura viteze de pâna la 1.4 Mbps, de 4 ori mai mult decât viteza furnizata de 3G
Miercuri, 04 Octombrie 2006
McCann Erickson a câstigat trei Golden Watch la Golden Drum 2006, premii care recompenseaza categoria Campanii din cadrul festivalul de publicitate
Marti, 03 Octombrie 2006
70 de autori si proiecte, unele nemaivazuite, se îngramadesc la trofele Internetics în cele 3 sectiuni principale din competitia WebPromo a festivalului de comunicare digitala : Site-uri de prezentare, Advertising Online si Campanii Interactive
Luni, 02 Octombrie 2006
Potrivit agentiei de publicitate conduse de Remus Frunza (foto), Tasty Company îsi propune crearea de brand-awareness la nivelul brandului si la nivel institutional, si vizeaza pozitionarea în topul producatorilor de produse alimentare
Sambata, 30 Septembrie 2006
Prezenta în Romania sub franciza Marinopoulos, reteaua de magazine Marks&Spencer a decis, de curând, lansarea cardului de fidelitate si în Romania
Joi, 28 Septembrie 2006
"Litoral Curat" a "maturat" 130.000 EUR din contul companiei, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii operatorului, programul fiind initiat în parteneriat cu organizatia non-guvernamentala Mare Nostrum
Luni, 25 Septembrie 2006
"Suntem numarul unu, iar acest lucru obliga", sustine Marius Tuca, Directorul Jurnalului National, cotidian care, pe lânga premii în valoare de 100.000 de euro puse la bataie în concursul "Milionar peste noapte", mai adauga în promotie si un numar de 100.000 de abonamente speciale
Vineri, 22 Septembrie 2006
Confirmând estimarea de saptamâna trecuta facuta de surse apropiate festivalului de publicitate pentru AdPlayers , Golden Drum 2006 a tras linie sub 278 de înscrieri românesti, plasând publicitarii din România pe locul 1 la acest capitol
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: