Rezultatele cautarii dupa : "cum"
Ordonare dupa: data / relevanta  
15 zile de la Revolutie. 11 ianuarie 1990. Primul post de radio in FM-ul bucurestean.
Miercuri, 11 Ianuarie 2012
 Pe 11 ianuarie 1990, UNIFUN spargea eterul cu primul post de radio independent
Coruptie si licitatii la rebate inalt: Rebate-ul face spaga. Spaga ia licitatia.
Joi, 05 Ianuarie 2012
 „Rebate-ul este ilegal in Germania. Nu ai justificare legala sa iei bani de la furnizori!” au afirmat la sfarsitul lunii decembrie inalti oficiali BRAT si industria de media care vorbesc de „coruptia la rebate inalt” in publicitate.
Romanii sunt destepti cu bani putini. Buget sub 20.000 EUR, in campania ROM.
Joi, 22 Decembrie 2011
 Dezvoltata de agentia de publicitate McCann Erickson, campania ROM care a reusit sa schimbe (macar o parte) din sugestiile negative generate automat de Google a avut buget de sub 20.000 EUR dupa cum au afirmat pentru adplayers.ro surse apropiate contului de comunicare.

 

Pitch de 200.000 - 300.000 EUR Spring Time, la Violet
Luni, 19 Decembrie 2011
Bugetul presupune creatie, strategie si o parte din activitatile de productie, dupa cum au afirmat surse AdPlayers apropiate contului de...
BEFORE-THE-LINE sau / si AFTER-THE-LINE?
Luni, 19 Decembrie 2011
 Opinie de Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate
National Geographic n-a vrut publicitate pentru 1989 - Revolutia Romana in imagini
Sambata, 17 Decembrie 2011
 Un numar realizat pe baza a aproximativ 100 de fotografii-document din decembrie 89, Editia Speciala de Colectie „1989 - Revolutia Romana in imagini” nu si-a propus sa contina si pagini de publicitate, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare ai publicatiei.
Seatwebshop: 7.000-10.000 EUR buget, 3 masini vandute in 3 saptamani
Miercuri, 07 Decembrie 2011
 Cu un buget de creatie, strategie si implementare estimat de AdPlayers intre 7.000 si 10.000 de euro, proiectul de vanzare online...
Cat a costat postul de radio Proximity? Oana Bernecher, moderatorul Tune in
Joi, 24 Noiembrie 2011
 Estimat de surse din piata la un buget aproximativ 20.000 de euro, proiectul postului de radio „Tune In” Proximity ajuns in finala John Caples International Awards a adus in curtea agentiei 91,7% rata de raspuns cu potentiali clienti, „o rata uriasa a intalnirilor datorita faptului ca tehnica de comunicare a fost una inovativa” dupa cum apreciaza pentru AdPlayers,...
Premiera RoDirect 2011: Ecusoanele au encodate carti de vizita in QR code
Miercuri, 02 Noiembrie 2011
 In premiera in Romania la seria de evenimente organizate de ARMAD, ecusoanele de acces la RoDirect 2011 au imprimate si un QR CODE in care se gaseste encodata si cartea de vizita a participantilor la conferinta de marketing direct
Internet refresh: Bakers Digital Communication vrea in top 5 agentii online
Marti, 25 Octombrie 2011
 Condusa de Costin Cocioaba, fost Project Manager al departamentului de Internet al ProTV S.A in ultimii 4 ani, agentia lansata de V+O Communication Romania isi propune sa ajunga in top 10 agentii online in 2012 si top 5 agentii de publicitate online pana la finalul anului 2013
Ioana si Stefan Iordache: “Pentru grupul Leo Burnett, anul 2011 este un an mai bun decat 2010
Luni, 24 Octombrie 2011
 Clienti mai multi, proiecte mai multe si venituri pentru agentiile din grup mai mari. Ioana Iordache si Stefan Iordache, fondatorii si presedintii grupului Leo Burnett, spun ca 2011 este un an mai bun decat 2010, chiar daca investitiile in media au scazut. 

Adrian Botan (McCann): “Leo Burnett nu mai exista ca agentie, in formula aceea
Joi, 20 Octombrie 2011
 “Cred ca ei l-au compromis”, spune Adrian Botan, Managing Partner McCann Erickson, despre contributia Leo Burnett in disparitia ADOR. Oficialul McCann crede ca decizia de a iesi din competitia de creatie locala  in cea internationala a fost cea mai buna. “Uitati-va unde suntem noi (McCann...
Cristian Burci: “Media nu mai poate fi separata de agentiile de publicitate
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
Cristian Burci despre “Cea mai mare prostie pe care industria (de comunicare) de la noi o face astazi.
Vineri, 14 Octombrie 2011
 Despre integrarea digitalului in comunicare, dar si cum vede evoluand continutul media fondatorul uneia dintre primele agentii din Romania de dupa decembrie 89, in cuvantul sustinut la aniversarea de 20 de ani a companiei de publicitate Graffiti BBDO, si pe care il puteti urmari integral in AdPlayers, luni 17...
Ex Draftfcb, Dragos Radulescu este Creative Director la Graffiti BBDO
Luni, 03 Octombrie 2011
De 10 ani in publicitate, Radulescu se despartea de fosta agentie la inceputul acestui an, in ultima perioada preferand sa lucreze pentru proiecte proprii. 
5 Mil. EUR de plata la TVR. Postul public renunta la Splendid Media.
Miercuri, 28 Septembrie 2011
 Postul public a renuntat la serviciile regiei de la sfarsitul lunii septembrie. Incepand cu 1 octombrie, de vanzari se va ocupa Directia de Marketing si Vanzari din cadrul TVR. Din informatiile AdPlayers, datoriile regiei de vanzari catre postul public se ridica la aproximativ 5 Mil. EUR
EXCLUSIV: Nu ne-ati prins. N-am copiat. Robert Tiderle, Papaya
Luni, 19 Septembrie 2011

De ce “Nu gasim timp sa ascultam”, in exclusivitate pentru AdPlayers - Robert Tiderle, managerul agentiei de publicitate Papaya, care semneaza strategia si creatia platformei de comunicare „Time to listen” a operatorului de telefonie mobila

 

Dupa 4 ani de Client Grapefruit, Ana Maria Bogdan este noul Managing Director al agentiei
Luni, 05 Septembrie 2011

Si-a inceput cariera la Ogilvy Interactive ( in 2000 ), si a mai lucrat pentru Zapp/ Telemobil, Altex, Kanal D si ING - ultimele doua in calitate de client Grapefruit

IKEA: Buget de 2,5 Mil. EUR pe an cu Media Investment, Punct si The Practice
Miercuri, 17 August 2011

Cu investitii de 1,3 Mil. EUR pe an in productia si distributia catalogului anual, Ikea lucreaza pentru serviciile de marketing si comunicare cu Media Investment (servicii de media), Punct (creatie), si recent selectionata The Practice (PR)

Adrian Tuluca (Propaganda): Iesirea din ARM, este doar o discutie pe clienti. ARM Functioneaza.
Joi, 04 August 2011

“Desi nu s-a luat o decizia oficiala in acest sens, este doar o discutie despre iesirea din ARM si negocieri directe pe clienti. Agentia Romana de Media functioneaza asa cum a fost creata inca de la inceputul anului 2009” a precizat Adrian Tuluca. “Este vorba despre bugete si cazuri punctuale apartinand unei agentii sau alteia, insa doar in beneficiul de...