De ce “Nu gasim timp sa ascultam”, in exclusivitate pentru AdPlayers - Robert Tiderle, managerul agentiei de publicitate Papaya, care semneaza strategia si creatia platformei de comunicare „Time to listen” a operatorului de telefonie mobila
Si-a inceput cariera la Ogilvy Interactive ( in 2000 ), si a mai lucrat pentru Zapp/ Telemobil, Altex, Kanal D si ING - ultimele doua in calitate de client Grapefruit
Cu investitii de 1,3 Mil. EUR pe an in productia si distributia catalogului anual, Ikea lucreaza pentru serviciile de marketing si comunicare cu Media Investment (servicii de media), Punct (creatie), si recent selectionata The Practice (PR)
“Desi nu s-a luat o decizia oficiala in acest sens, este doar o discutie despre iesirea din ARM si negocieri directe pe clienti. Agentia Romana de Media functioneaza asa cum a fost creata inca de la inceputul anului 2009” a precizat Adrian Tuluca. “Este vorba despre bugete si cazuri punctuale apartinand unei agentii sau alteia, insa doar in beneficiul de...