Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 06 Ianuarie 2015
Enel a pictat echivalentul a 3 terenuri de fotbal cu City of Energy , proiect prin care artisti urbani au infrumusetat posturile de transformare.
Miercuri, 13 August 2014
Editia 2014 a festivalului isi asteapta deja intrarile, iar termenul limita de inscriere este 15 septembrie. Premiile vor fi cunoscute la sfarsitul anului, in luna decembrie.
Miercuri, 24 Aprilie 2013
Pe langa creatia si strategia de la Graffiti BBDO, Policolor lucreaza cu Zenith Media pe media buying, Zaga Brand pe PR si cu Unlock si Gfk pe partea de research, dupa cum a afirmat pentru adplayers Alexandra Rusu, Senior Marketing Director.
Marti, 12 Iulie 2011
Potrivit autorilor proiectului, campania de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de Euro.
Luni, 02 August 2010
In ciuda succesului de care se vorbeste ca ar avea standul Romaniei la Shanghai Expo 2010, in scolile de marketing, povestea identitatii de marca a turismului romanesc va ramane o...
Joi, 08 Iulie 2010
Agentia a castigat evenimentul de lansare Jaguar XJ (Premium Auto) in urma unei licitatii organizate in luna aprilie
Luni, 14 Iunie 2010
Peter Jansen, de la Cohn and Jansen, agentia care a inscris cazul, este dezamagit ca pentru o mica scapare de forma la scrierea cazului,...
Joi, 18 Martie 2010
Cum au fost invesmantati tricolorii in turneele finale de fotbal la care au participat de-a lungul vremii, cu mentiunea ca, evident, pana in 1990 nu se punea problema de marketing, sponsori sau publicitate.
Miercuri, 03 Februarie 2010
„Am umblat la culoare, am optat pentru o “relaxare” a primei pagini, pentru o grafica mai “aerisita”” a afirmat, intr-un interviu Reporter Virtual, consultantul Mario Garcia despre noua Romania Libera
Joi, 26 Februarie 2009
Imprimanta de format mare cu latimea de 3,2 metri a produs pentru Neighborhood Ball un sigiliu de 16 metri in diametru pentru scena circulara special conceputa pentru primul dans al Presedintelui si Primei Doamne a Americii, modelul VUTEk QS3200 fiind disponibil si pe piata romaneasca prin Leykom,...
Luni, 06 Octombrie 2008
Brandient a creat noul design al ambalajelor Linco pentru Orkla Foods, iar campania de lansare este semnata de Cap
Marti, 17 Iunie 2008
Serviciul Elevate Multimedia investeste 100.000 EUR in noua directie de dezvoltare de reclame video in lifturile cladirilor de birouri
Luni, 10 Martie 2008
„Nu am organizat o licitatie de publicitate, pentru a pastra confidentialitatea lansarii noilor produse”, a afirmat pentru AdPlayers, Raluca Oprescu - Marketing Development Manager la Ursus Breweries
Luni, 30 Iulie 2007
Lansat in mai multe tari europene de compania de audit media cu sediul central in Cehia, TV Price Pool Audit (TV PPA) este un proces prin care membrii proiectului obtin informatii despre evolutia si tendintele preturilor publicitatii TV
Miercuri, 11 Iulie 2007
Producatorul va furniza o varietate mai mare de cartuse de imprimare cu un nou sistem de ambalare codificat dupa culori, pentru a fi mai usor de recunoscut de catre clienti
Vineri, 29 Iunie 2007
"Cu numai 100 de kg de colorant alimentar si cateva ore de munca, am transformat piata intr-un curcubeu si am adus bucurie in sufletele oamenilor", este de parere artistul Daniel Gontz, autorul operei
Joi, 10 Mai 2007
"Este o schimbare de ambalaj care isi doreste sa tina pasul cu preferintele consumatorilor de Tuborg", afirma Anca Iulia Calin, Account Director la agentia de publicitate despre "aceeasi bere, o infatisare pe masura"
Luni, 07 Mai 2007
Potrivit agentiei, pe parcursul campaniei de 6 saptamani, principalul target atins de mesajul Imagineaza-ti un ceai cu aromele padurii sunt tinerii si adultii carora le place sa bea cafea si ice tea si care adopta un stil de viata sanatos, fara a deveni obsesivi
Luni, 19 Martie 2007
Derulata de Brands & Bears pentru Unilever în Romania, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo si Moldova, promotia de primavara Cif si Domestos pune la bataie 4 milioane de plicuri cu seminte alaturi de sansa de a câstiga teren pentru o gradina de flori, în valoare de 25 000 de euro
Miercuri, 21 Februarie 2007
Agentia de publicitate a conceput o campanie bazata pe ideea de « potrivire », pornind de la cerinta clientului de a organiza o promotie nationala pentru întreg portofoliul de produse Chio Chips, "care sa sustina pe de-o parte vânzarile si pe de alta parte sa asigure penetrarea produsului într-un numar cât mai mare de magazine"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: