Rezultatele cautarii dupa : "culoare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Policolor a implementat cu Zaga Brand proiectul-pilot Culoarea Anului 2018 in Romania
Vineri, 08 Decembrie 2017
  Prin intermediul proiectului, producatorul si distribuitorul de lacuri si vopsele si-a asumat sa creeze spatiu de manifestare a creativitatii locale in alegerea Culorii Anului in Romania, intr-un mod original.
Vise creative. La psiholog cu Adriana Petrescu.
Joi, 07 Decembrie 2017
 Exista pe lumea asta putine meserii care nu pot fi facute fara vocatie. Una ar fi cea legata de actul de creatie si cealalta de arta de a conduce oameni.
IMMOFINANZ in prima campanie de publicitate internationala pentru centrele comerciale VIVO!
Miercuri, 29 Noiembrie 2017
Potrivit autorilor, sloganul campaniei VIVO! -  "better shopping, better life" transmite mesajul principal al marcii: "VIVO! makes your life easier. "
O casa pentru 1 din 3 romani din publicul tv comercial de la Visuri la cheie (Pro TV)
Joi, 19 Octombrie 2017
 A sasea editie Visuri la cheie a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 11.9 puncte de rating si 31.5% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani
  6 ONG-uri castiga finantare de 220.000 euro la concursul Lumea prin Culoare si Sunet
Joi, 08 Iunie 2017
 La cea de-a sasea editie a concursului au fost desemnati sase castigatori: Asociatia Nationala a Surzilor din Romania Filiala Bucuresti, Asociatia Tandem, Asociatia Persoanelor cu Deficiente de Auz „Asculta viata!”, Asociatia Nationala a Surzilor din Romania Filiala Buzau, Asociatia Metodelor Alternative de Integrare Sociala si Asociatia pentru Formare.
Campanie Alb de Romania Spor de la Policolor pe TV. Creatie cu CAP si media Zenith.
Vineri, 14 Aprilie 2017
Derulata inclusiv pe TV, campania “Alb de Romania” este semnata de CAP si derulata impreuna cu agentia de media de Zenith (Publicis Groupe) si comunicata de Zaga Brand.
Flash mob si iluminare rosie a statuilor din Bucuresti in campania ''Uniti impotriva tuberculozei''
Joi, 23 Martie 2017
 Bucurestiul ia parte pe 24 martie la cea mai ampla actiune de constientizare a riscurilor pe care le reprezinta tuberculoza.
 Brandient castiga Graphis Platinum pentru designul de identitate romanesc Tinmar
Miercuri, 08 Martie 2017
 La aceeasi competitie Graphis (Logo Design 9), designul Brandient a fost remarcat si cu un Graphis Merit pentru logoul Team Romania, conceptualizat pentru Comitetul Olimpic si Sportiv Roman.
Surse adplayers: Regulamentul de amplasare a publicitatii stradale, propus spre consultare de CGMB
Miercuri, 15 Februarie 2017
 Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
Sponsorizari cu 50 de tone de materiale Policolor si 125.000 de euro
Vineri, 20 Ianuarie 2017
 La aniversarea de 50 de ani pe piata romaneasca, producatorul de lacuri si vopsele Policolor a oferit in 2016 pentru reamenajarea unor obiective, in cadrul campaniei Culorile Romaniei, o cantitate de 25 de tone de materiale, in valoare totala de peste 125.000 de euro,  la care se adauga 25 de tone de materiale si pentru alte proiecte de responsabilitate sociala. 
Finantari de 250.000 euro de la Fundatia Orange pentru proiecte dedicate persoanelor cu deficiente
Luni, 12 Decembrie 2016
 Potrivit responsabililor de comunicare, in 2017, valoarea totala a fondului de finantare este de 250.000 de euro, iar sprijinul financiar acordat de Fundatia Orange unui proiect poate varia intre 20.000 si 50.000 de euro. 
Creatie Evian Limited Edition, semnata de Casa Christian Lacroix
Luni, 14 Noiembrie 2016
 Pentru cea de-a 10 a aniversare a sticlei Limited Edition, evian® si Casa Christian Lacroix s-au reunit inca o data pentru noul ambalaj
“Atunci cand vine vorba de hartie, oamenii asociaza ideea de autenticitate cu tactilul Milton Glaser, designer poster Bob Dylan
Marti, 18 Octombrie 2016
 “Atunci cand vine vorba de hartie, oamenii asociaza ideea de autenticitate cu tactilul” spune Milton Glaser binecunoscut prin logo-ul sau  I ♥ NY si pentru poster-ul sau Bob Dylan din 1967 - probabil, cel mai cunoscut designer grafic din Statele Unite ale Americii, unul dintre cei 12...
BMW, Ursus si Coca-Cola sponsori ai multiculturalismului la Festivalul Ambasadelor 2016
Miercuri, 31 August 2016
Evenimentul ce se desfasoara in perioada 29 august – 4 septembrie isi propune sa fie o conversatie spectaculoasa intre culturile si tarile cu ambasade in Romaniasi este organizat in parteneriat cu agentia McCann PR si sprijinul Romexpo, Avon, Vinarte, IBIS Hotel
 Cu o lungime de 330 m, cel mai lung tobogan pe apa vine la Bucuresti cu un buget de 200.000 de euro
Vineri, 26 August 2016
 Cu o lungime de parcurs pe apa de 330 m si avand 3 culoare,  evenimentul are loc pe 27 si 28 august intr-un decor urban absolut spectaculos: pe Calea 13 Septembrie, pe panta situata langa Casa Poporului.
 Restanta in publicitate la Universitate. Studentii Bucuresti 2021, IKEA, Blue Air, Adidas, Vodafone, Pepsi n-au trecut Legea 185.
Marti, 08 Martie 2016
 
Rebranding in turism. Consultantii de brand INOVEO deschid noul sezon pentru Conacul Archia
Marti, 08 Martie 2016
 Consultantii de brand condusi de Dochita Zenoveiov anunta rebranding-ul pentru Conacul Archia, un business de familie din Deva ce recupereaza valorile tranvilvanene si promoveaza spiritul boierului contemporan
100 de impletitori si 4 parteneri de brand din rachita. Produsele traditionale romanesti Fabulous Baskets
Marti, 23 Februarie 2016
 
Fotograf american, fotomodel rus si designer japonez in germana “Obsession of an Icon Mercedes-Benz
Vineri, 04 Decembrie 2015
Cu o imagine semnata de un fotograf american, un model din Rusia si un designer din Japonia, marca germana Mercedes-Benz lanseaza campania de toamna/iarna sub titulatura “Obsession of an Icon” (“Obsesia unei legende”) 
Evenimente destinate marketingului si comunicarii la Print & Sign 2015
Vineri, 24 Iulie 2015
 Print & Sign 2015, cel mai mare targ de tiparsisemnalistica din Europa Centralasi de Est ce va avea loc la Romexpo intre 8 si 11 septembrie, va gazdui in fiecare zi un maraton de evenimente destinate marketingului si comunicarii.
« 1 2 3 4 5 »