Mainardo de Nardis a fost CEO al Aegis Media, si al agentiei de media CIA, inainte de a se uni cu Media Edge pentru a deveni Mediaedge:cia
Organizat de asociatia Ovidiu Rom, in colaborare cu agentia Sister, Balul de caritate de Halloween, este programat la Pro Cinema pe 15 noiembrie de la ora 14.00,
Cu 12 ani de publicitate, fostul sef de creatie de la Punct Advertising lucreaza in comunicare din 96, unde timp de 6 ani a activat in agentia Graffiti BBDO, iar din 2002 pentru compania de care s-a despartit in urma cu doua saptamani
Initiative Romania a recastigat contul de media full service al operatorului de telefonie mobila, dupa o licitatie in care s-a duelat in finala cu Zenith Media
Contul de aproximat la 4-5 Milioane EUR ar urma sa ajunga in portofoliul noii agentii de media incepand cu luna noiembrie.
Intr-un anunt de recrutare scris pompieristic pe Best Jobs, o agentie de publicitate care se pozitioneaza cu 15 ani vechime cauta “Managing Director – Ful Services Advertising Agency”
Agentia va dezvolta strategia de comunicare, va gestiona relatia cu presa, va oferi servicii editoriale si de BTL
Ex Vodafone, Bianca Dordea este noul director de comunicare al BRD-Groupe Société Générale
AdCouture ii aduce in aceasta saptamana la The Money Channel pe Dragos Stanca, New Media Director – Realitatea Catavencu, Bogdan Naumovici - Creative Director 23 Communications Ideas si pe Adrian Botan, Vicepresedintele UAPR, si regional Creative Director McCann Erickson CEE
AdPlayersCRITIC PR Award: Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP: „Agentia anului am iesit deja, deci nu mai era un deziderat”
AdPlayersCRITIC, PR Award: Imola Zoltan, Managing Partner, McCann PR:„A existat cel putin o campanie controversata care nu ar fi trebuit in opinia mea premiata”
AdPlayersCRITIC, PR Award: Hortensia Nastase, Managing Director Lowe PR: „Usoarele adieri de ... ghost”
Cu 7 ani copywriter in publicitate si realizator de emisiuni radio si TV, Filip Stoler a semnat cea mai recenta campanie a programului de radio „Marele mic dejun”, matinalul de la National FM
Teddy Dumitrescu (Publicis) a "mixat" cu Serban Ciusca muzica primei editii a emisiunii AdCouture de la The Money Channel, unde estimeaza un cont important de telecom la 15-20 Milioane EUR pe media, si 0,8 – 1 Milioane EUR pe creatie...
De curand declarata partenera cu The Economist si Advertising Age, revista The Marketer sterge tarifele de publicitate care includeau si vanzarea interviurilor, o categorie jurnalistica respectata
Agentia a inregistrat o cifra de afaceri cu 22% mai mare fata de aceeasi perioada a anului precendent