Rezultatele cautarii dupa : "cu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Print & Sign si Gifts Show se muta primavara. Inscrieri pana la 15 aprilie.
Marti, 05 Februarie 2013
 Editiile 2013 ale celor doua evenimente Euroexpo vor avea loc in perioada 15-18 mai, la Romexpo
Campania GMP - Gandul versus The Guardian, la Stirile Pro TV
Joi, 31 Ianuarie 2013
 Semnata de GMP, campania Gandul cu mesajul “S-ar putea ca noua sa nu ne placa Marea Britanie, dar voi o sa iubiti Romania” a...
Pro TV vrea costuri nete si fara “Rebate in 2013. Exclusiv adplayers.
Vineri, 11 Ianuarie 2013
 Intr-o comunicare trimisa la sfarsitul lunii decembrie agentiilor de media partenere se arata ca, incepand cu 1 ianuarie 2013, pentru a crea un climat transparent, costurile (tarifele) spatiilor media contractate sunt nete iar bonusul pentru volumul de agentie (AVB) va fi eliminat din relatia intre agentii si ProTV S.A.

Crestere de 71% intr-o luna cu email marketing.
Joi, 13 Decembrie 2012
 White Image a fost premiata cu Argint la MarketingSherpa's Email Marketing Awards 2013 pentru ca in doar o luna a crescut cu 71% baza de date a vanzatorului de jucarii Noriel

Raiffeisen a vandut Epamedia. Exclusiv adplayers.
Miercuri, 28 Noiembrie 2012
 Cu afaceri in Slovacia si Republica Ceha in TV, outdoor si online, cumparatorul slovac JOJ Media House urmareste expasiunea afacerii in Europa Centrala si de Est.

Nou in emisie: Domo arunca in media 250.000 EUR in campania Cumpara Destept. Exclusiv adplayers.
Joi, 15 Noiembrie 2012
 Cu o productie de estimata de surse din piata la 40-50.000 de euro, spotul vrea sa lamureasca sloganul Domo. Cumpara destept.
INFO: Ex marketing la ING si Millenium, acum la Godmother.
Marti, 13 Noiembrie 2012
 Cu 11 ani de marketing si comunicare, Ioana Popa se alatura agentiei full–service si preia pozitia de Client Service Director, dupa ce a fost la ING Bank, Millenium Bank si Marketing si IBP Group
Dual Promo scoate din buzunar 200.000 USD pe echipamente de tipar digital
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Cu un business de 3,5 Mil. EUR pe an, compania vrea mai mult: „In urma investitiei estimam o crestere a cifrei de afaceri cu cel putin 10% in primul an si o amortizare a investitiei in cel mult trei ani” a declarat Ciprian Faraon, Managing Partner, DUAL Promo.

ARIA si-a lansat primul anuar de publicitate Indoor
Joi, 01 Noiembrie 2012
Cu un numar de noua companii membre, pana in prezent din ARIA fac parte Brand Management, Elevate, Indoor Media, Reteaua Info-Sanatate, Invent Media, Oops Media, Salon Style Media, Spectacular, Sugar Media.
Cheltuielile de publicitate online monitorizate in 2007 – 2012
Miercuri, 17 Octombrie 2012
 Chiar daca vorbim de 11 editori in urma cu cinci ani, sau 22 de editori si peste 1500 de site-uri monitorizate in prezent, evolutia publicitatii...
eMag a refuzat Headvertising. Noul spot: “ca afara. Surse adplayers.
Vineri, 12 Octombrie 2012

Noul spot eMag s-a vrut “ca afara”. Cea mai recenta campanie a fost dezvoltata cu un atelier de strategie

S-a rupt Money Channel. In MONEY.RO TV si nimic. Cine vinde publicitatea?
Miercuri, 10 Octombrie 2012
 „Publicitatea televiziunii Money.ro sau cum se va numi va fi vanduta tot de DBV Media House”, a mai afirmat una din sursele familiarizate cu ruperea postului in doua.
Grey a achizitionat o agentie digitala de 1,3 Mil. EUR
Marti, 09 Octombrie 2012
 Achizitia companiei digitale germane k102 cu o cifra de afaceri de 1,3 Mil. EUR la sfarsitul anului trecut, continua strategia de dezvoltare de a intari capabilitatile WPP, care a inregistrat venituri din servicii digitale de 4,8 Miliarde USD in 2011, reprezentand aproximativ 30% din veniturile totale ale grupului de peste 16 Miliarde USD

 

Licitatie Omniasig pentru Omnisana, la The Ad Store
Marti, 09 Octombrie 2012
 Agentia de publicitate a realizat campania de lansare a asigurarii de sanatate Omnisana. Cu un buget estimat de surse adplayers din piata de media intre 150.000 si 200.000 de euro, campania de lansare Omnisana se desfasoara in print, online si POSM.

 

Campanie DIGI World si DIGI Life de 200-300 mii de euro. Contul la Millenium People. Media la Spoon.
Miercuri, 03 Octombrie 2012
 Canalelor media outdoor si online li se alatura instrumentelor de marketing proprii RCS-RDS – brosuri, inserturi si comunicarea directa cu clientii.
Priplak trimite PVC-ul la plimbare? Comunicare creativa de la vizual si ambalaje, la abajur pentru Ikea
Sambata, 22 Septembrie 2012

Cu 35% mai usor decat PVC-ul, marca de produse Priplak distribuita Antalis este in prezent vandut in proportie de 55% pentru aplicatiile sale in solutiile POS si Visual communication, 25% pentru ambalaje iar 15% pentru game de produse stationery.