Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 16 Martie 2007
Dupa 4 ani în care a fost agentia de publicitate full service a brandului si Timisoreana a devenit cea mai vânduta bere din România pe segmentul mainstream, potrivit companiei de publicitate, Lowe & Partners a decis sa decline, din motive ce tin de politica agentiei, invitatia lansata în decembrie anul trecut de compania Ursus Breweries pentru participarea la licitatia de selectie a agentiei...
Joi, 01 Februarie 2007
Ami Hasan (hasan&partners, Finlanda), Amir Kassaei (DDB Group Germania) si Frank Bodin (foto) (Euro RSCG Worldwide, Elvetia) - Presedintele juriului AdPrint, vor sustine seminarii la festivalul de publicitate de la Brasov, saptamâna viitoare
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Trei Copywriteri si tot atâtia Art Directori aduc "fresh blood în echipa si mai ales creatia Lowe", departament structurat, din luna noiembrie, în trei Creative Groups, conduse de Diana Angelescu & Avi Giosanu, Andreea Chirica si Raluca Ciupercescu, Group Creative Directori
Luni, 30 Octombrie 2006
Cu doua premii la Press (Michael, Manson , Slash) si TV (Porcul), agentia McCann Erickson condusa de Enoiu si Botan este singura agentie din România premiata la festivalul international din SUA, care a desemnat în acest an 74 lucrari câstigatoare, în cele 5 categorii de concurs
Joi, 03 August 2006
La Cresta Awards (www.cresta-awards.com ), pe lânga spotul "Porcul" semnat de McCann pentru MTV - singurul finalist la sectiunea TV din România, la categoria Print, au mai ajuns în finala lucrarile “Michael”, “Manson”, “Slash” de la aceeasi agentie, alaturi de cele ale TBWA\Merlin, The Rocker" si "The Motor Jacket" pentru International Red Cross
Vineri, 09 Iunie 2006
Director de Creatie si Deputy Managing Director al agentiei McCann Erickson Romania, Adrian Botan (foto), cel care isi asuma de curand si creatia regionala McCann Erickson, Europa Centrala si de Est (CEE) povesteste pentru AdPlayers ca apreciaza scolile straine de profil, spre deosebire de cele de la noi, care scot "functionari"
Marti, 30 August 2005
Cu un total de 152 de puncte, "Cea mai creativa agentie a anului" a luat titlul pentru al doilea an consecutiv, cu un punctaj de trei ori mai mare decat urmatoarea clasata si la mare distanta de cele doua lucrari finaliste de la Lowe&Partners (4 puncte) si una semnata de Tempo Advertising (2 puncte)
Miercuri, 24 August 2005
Distinctia McCann Erickson urmeaza celei din 2004 in care la aceeasi sectiune, agentia era finalista cu o campanie de promovare a luptei anti- SIDA pentru ARAS
Luni, 22 August 2005
Declaratia directorului de creatie Lowe&Partners vine dupa ce lucrarea a fost de curand singura finalista din Romania la Cresta Awards si pare sa justifice ca, daca ar fi participat, agentia de publicitate ar fi putut scoate o distinctie si la Ad'Or 2005
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: