Rezultatele cautarii dupa : "crema"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Campanie Caroli Foods Group in Postul Pastelui. Produse vegetale Caroli Vegalia si mancaruri gata preparate Maestro, printre vedetele comunicate.
Joi, 18 Aprilie 2024
 „Observam, in general, un interes in crestere din partea consumatorilor pentru produse vegetale, iar gamele aflate in portofoliul brandurilor Caroli si Maestro sunt realizate pe baza unor retete menite sa asigure aportul de proteine vegetale“, spune Ana Maria Costea, Executive Marketing Director...
Licitatia pe comunicare in-store pentru Hochland Romania, adjudecata de Cheil|Centrade
Vineri, 10 Septembrie 2021
 Agentia va demara noul parteneriat cu implementarea comunicarii integrate pentru componenta de trade maketing pentru noul sub-brand Hochland Crème in toate retelele de tip cash&carry, hypermarket, supermarket si traditional trade partenere ale producatorului german.
Ciocolata ROM vrea sa sponsorizeze evenimentele anulate ale anului 2020
Marti, 22 Septembrie 2020
Rom, primul baton de ciocolata din Romania, lansat in 1964 si invelit in culorile drapelului national, lanseaza ROM BUZZ -cel mai nou produs din portofoliu si, pentru a-l face faimos, propune oferte de sponsorizare evenimentelor anulate locale si internationale.
Pan Food a lansat de curand brandul SPIRALINE de napolitanele spirale
Luni, 27 Ianuarie 2020
 „Am pornit dornici sa facem cea mai buna ciocolata de casa si, iata-ne, dupa 19 ani, surprinsi placut de amploarea luata de afacerea noastra si de faptul ca ne numaram printre putinele firme producatoare si nu doar importatoare de produse zaharoase in Romania!”, declara Ioan Stanea, administratorul Pan...
Dove reduce plasticul
Joi, 31 Octombrie 2019
 Initiativele Dove se numara printre cele mai complexe planuri de acest tip din industria de profil si vor avea un impact semnificativ, eliminand utilizarea unei cantitati de peste 20.500 tone de plastic virgin in fiecare an. Aceasta cantitate este suficienta pentru a masura planeta, de jur imprejur, de 2,7 ori1. Brandul a optat pentru implementarea unor initiative pe termen lung in locul...
Caravana WATER POWER, by SEPHORA, prin Romania, pentru un ten luminos
Luni, 23 Septembrie 2019
 
Lansare de brand inspirat din fitoterapie. Plant Line (Unilever) cu The Hub & Partners - creatie, Mindshare - media, Image PR - relatii publice
Miercuri, 24 Iulie 2019
Campania de comunicare pentru lansarea noului brand inspirat din fitoterapie include un mix de actiuni de promovare: spoturi TV, comunicare in mediul digital, actiuni in-store si activitati de relatii publice. Teo Trandafir, Andra Gogan, Ela Craciun, Dr. Ruxandra Constantina, specialist in apifitoterapie sunt cativa...
Cele 29 produse si servicii care vor purta in campanii Votat Produsul Anului 2018. Castigatorii competitei.
Vineri, 25 Mai 2018
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
Publicitatea scoasa la tabla la Limba Romana: Renault, Dacia Duster, Orange, Dove, Sprite, Omo, Banca Transilvania
Miercuri, 18 Ianuarie 2017
 Monitorizarile Academiei Romane, Institutul de Lingvistica Iorgu Iordan, la cererea CNA, pentru 12 posturi TV si 2 retele de radio, au scos in evidenta abateri privind calitatea limbii romane in programele si publicitatea audio-vizuala
Intre 4 si 15 E-uri in pateuri. Studiu Infocons pe pateuri vegetale a 10 producatori.
Miercuri, 06 Aprilie 2016

Realizat intre 17 si 24 martie pe baza datelor ce se regasesc pe etichetele produselor tip pate, pasta  sau crema vegetala existente pe piata romaneasca, in cadrul studiului a fost analizata informatia de pe etichetele a 20 de produse provenind de la 10 producatori, furnizori sau distribuitori locali: Caroli Foods Group S.R.L., Angst RO S.R.L., S.C. Auchan Romania...

Elvetienii o spun lumii intregi: Dacia si Arctic au cel mai bun raport calitate pret
Miercuri, 12 Iunie 2013
Marcile Dacia, Arctic, Milka, Nokia, Adidas sau Nivea sunt simboluri tipice ale celui mai bun raport calitate-pret (cea mai buna valoare) de pe piata romaneasca, conform unui studiu „Best Buy Award” realizat de organizatia Incertias-- Asociatia Internationala de Certificare GmbH, Elvetia.

 

Infinit Solutions deschide drum agentiilor romanesti la Interact Barcelona
Joi, 09 Mai 2013
 Partenera la evenimentul interantional care va avea loc intre 23 si 24 mai, agentia va  avea propriul stand iar unul dintre partenerii companiei va vorbi greilor pietei de comunicare europene despre unul din conceptele proprii de business in mediul digital - Tradigital
2 din 5 internauti consumatori de alcool prefera berea
Luni, 14 Decembrie 2009
 Cu 40,24%, berea se afla in fruntea clasamentului unui studiu efectuat in randul utilizatorilor de internet, consumatori de bauturi alcoolice
Experienta Rama Creme Bonjour (Unilever SCE) a ajutat Brands&Bears in campania de lansare Hochland Creme (Hochland AG)
Marti, 26 Mai 2009
 „Experienta campaniilor concepute in trecut pentru Rama Creme Bonjour (Unilever n.r) ne-a ajutat din plin”, a afirmat pentru AdPlayers, Cristian Bulfinschi, General...
Spotul TV Cote d’Or (Kraft) este semnat de Euro Rscg Rusia
Miercuri, 22 Octombrie 2008

„Am lansat marca de ciocolata, de origine belgiana, Côte d`Or ce va completa portofoliul nostru de marci de succes de pe piata romaneasca: Poiana, Milka, Africana”, declara Lachlan Grave, Director General

Alka pe ecrane cu American Beauty, in regia Cohn&Jansen|Ashley & Holmes
Joi, 03 Iulie 2008

Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet

 

Tymbark Maspex sustine emisiuni TV
Marti, 11 Decembrie 2007
Nou lansata gama de Multivitamine Tymbark se alatura emisiunii “Dansez pentru tine” de la PRO TV, prezenta produsului in seriale cum sunt “Clanul Spranceana” de la Antena 1, “Razboiul Sexelor” de la Acasa TV sau noi productii ca “Anticamera presedintelui” de la PRO TV
Bucegi continua integrarea cu Sister
Joi, 15 Noiembrie 2007
Noua campanie de imagine contine 2 spoturi si continua si aprofundeaza tema integrarii europene, asa cum a fost ea dezvoltata in campania precedenta.
14.000 de oameni, in Campionatului de table Bucegi
Joi, 08 Noiembrie 2007
Agentia Sister si  Bucegi au jucat in prima linie a "Campionatului de table Bucegi" organizat in 8 orase din Romania
400.000 EUR stransi de Balul de Caritate de Halloween
Marti, 30 Octombrie 2007
"Anul acesta s-au strans cele mai multe fonduri –peste 400.000 Euro - si o iau personal ca pe un succes al industriei”, spune Alexandra Tanjala (foto stanga) manager si owner al agentiei si membru in Comitetul Organizatoric si Comitetul Consultativ al Asociatiei OvidiuRom
1 2 »