Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 28 Februarie 2006
Sub sloganul "Cauti in van altul mai bun", agentia a implementat in Romania campania internationala creata de DaimlerChrysler si Scholz & Friends Berlin pentru autoturismul multifunctional (MPV)
Duminca, 26 Februarie 2006
Schering-Plough va schimba comunicarea Claritine de la publicul de specialitate la publicul larg, odata cu trecerea de curand a medicamentului de la statutul "eliberat cu prescriptie medicala" (RX) la cel "fara prescriptie medicala" (OTC)
Miercuri, 22 Februarie 2006
Managing directorul agentiei de publicitate (foto) spune ca aducerea noului Chief Creative Officer Mark Walton "este unul din pasii pe care Scala JWT a decis sa-i faca pentru ridicarea propriilor standarde"
Marti, 21 Februarie 2006
Declaratia lui Paul Renaud, Director de Marketing Romtelecom a fost facuta la lansarea noii campanii “Numere Favorite” semnata de Grey Worldwide Romania
Luni, 20 Februarie 2006
Loredana Caradimu (foto)- Account Director de la OgilvyOne Romania, Dinu Gojan- Senior Art Director de la Ogilvy & Mather si Anamaria Porupca- Senior Art Director de la OgilvyOne si 141 Romania se alatura grupului de comunicare condus de Manuela Necula
Luni, 20 Februarie 2006
Noul spot "Comanda" pentru Bergenbier semnat de Leo Burnett este "un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina"
Vineri, 17 Februarie 2006
Pozitia diviziei online a agentiei Arbomedia condusa de Serban Ciusca (foto) este completata cu "ARBOmedia are 170 de site-uri in portofoliu, in vreme ce Imedia si Vodanet nu depasesc 20 site-uri fiecare"
Vineri, 10 Februarie 2006
Derulata sub sloganul "daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA", StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru marca Alpinia de la Cris-Tim
Joi, 09 Februarie 2006
Executivul de creatie de la GMP spune ca se bucura ca agentia si-a gasit loc printre finalistii AdPrint si ca "a reusit sa fie cea mai consistenta agentie din Romania"
Joi, 09 Februarie 2006
Directorul de creatie McCann spune ca a ales sa inscrie la AdPrint 2006 o singura lucrare, MTV, pentru ca a vrut sa dea un mesaj de calitate pietei
Miercuri, 08 Februarie 2006
Singurii creativi romani premiati provin de la McCann Erickson, in clasamentul agentiilor romanesti fiind GMP – 8 puncte, Saatchi & Saatchi - 6 puncte, McCann Erickson , adviser | chillimedia si Cohn&Jansen (cate 5 puncte fiecare), Lowe&Partners si DDB cu cate 1punct
Sambata, 04 Februarie 2006
Sub sloganul "Ia o pauza si fii tare-n parcare!", campania produsa exclusiv in tara noastra consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri)
Joi, 02 Februarie 2006
Cu un buget pentru realizarea spotului Tv de 40.000 EUR, agentia de publicitate Foote, Cone & Belding Bucuresti a semnat noua campanie ce promoveaza creditul pentru locuinta
Luni, 30 Ianuarie 2006
Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director, McCann-Creative Services este dezamagit ca Votul, castigator la New York Festivals, a impresionat si alte festivaluri de publicitate, dar nu si pe cel autohton
Vineri, 27 Ianuarie 2006
Conceputa de Brands&Bears, cel mai mare castig in promotia "Knorr suna castigator!" a fost de 4.500 de euro, valoarea medie a premiilor fiind de 700 de euro
Luni, 16 Ianuarie 2006
Sub sloganul Conteaza ce e inauntru, agentia OgilvyOne a semnat al saselea spot TV din 2005 pentru Ozone Laboratories
Miercuri, 11 Ianuarie 2006
BAT a adus "Forta schimbarii" noului Viceroy din luna decembrie, de la 141 agentiile 141 Worldwide Romania (BTL) si MindShare (media ) din Ogilvy Group Romania
Luni, 09 Ianuarie 2006
Semnat de GMP / Ashley Bucuresti, spotul montat in variante de 30, 35 si 60 secunde a fost difuzat intre 15 si 25 decembrie
Joi, 22 Decembrie 2005
Campania Interbrew ce contine spotul “Wild Christmas” este sustinuta de Brigada de Politie Rutiera si colinda “De Craciun, fii mai bun, nu bea la volan!”
Joi, 22 Decembrie 2005
Editia care va avea loc la sfarsitul lunii martie are ca Presedinte al Juriului pe Manuela Necula (Ogilvy Group), comitetul de organizare fiind format din Felix Tataru -GMP/Ashley (Presedinte), Razvan Matasel -Leo Burnett&Target, Radu Florescu - Saatchi&Saatchi, Cristofor Iosub - OgilvyOne & 141, Sorin Psatta - Graffiti BBDO si Serban Alexandrescu - Headvertising
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: