Rezultatele cautarii dupa : "creative"
Ordonare dupa: data / relevanta  
2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012
 Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
Cont de 80-100 Mii EUR Mercedes-Benz Romania, la GolinHarris
Luni, 21 Mai 2012
 Agentia de comunicare din grupul Lowe a castigat contul in urma unei licitatii demarate la inceputul acestui an

Licitatie de 1,5 Milioane EUR Volksbank la Media Direction
Marti, 08 Mai 2012
 Potrivit unor surse din piata, in pitch au mai participat United Media, McCann Erickson

Licitatie de 300-500 Mii euro creatie, strategie si digital Bancpost, castigata de Lowe&Partners
Miercuri, 25 Aprilie 2012
 Estimat de surse adplayers din piata la 300-500.000 euro pe an, Lowe&Partners a castigat contul de creatie si servicii de consultanta strategica, ATL, BTL si comunicare digitala pentru toate produsele retail si corporate ale Bancpost. in urma unei licitatii de publicitate.
Licitatie adjudecata. 200.000-400.000 EUR Holcim la Spoon (media) si Notice (creatie si PR)
Luni, 26 Martie 2012
 Potrivit informatiilor adplayers, in pitch au mai fost vazute oferte si prezentari de la Media Direction, Creative Ideas, Roddia, HDH si Propaganda

Oricata frisca si ciocolata ai pune in jurul unui cacat, tot nu va fi tort. Preda despre Profi.
Luni, 12 Martie 2012
 „Ce cred este ca agentia/ clientul/ casa de productie/ „cinedraculuiafacut-o” incearca sa se dea mai interesanta si sa profite de valul de interes”, mai spune Adrian Preda, Creative director la MRM Worldwide.
Clientii Agentiilor de Publicitate 2012. The Syndicate.
Joi, 01 Martie 2012
 Cu Grande Panini si Laptarul lui Ghita castigati recent, agentia de publicitate are in portofoliul de clienti Banca Romaneasca, Unilever Food Solutions, Trust, Bramac, Derpan

Pitch cu cantec in retail. Cainele de paza al licitatiilor in publicitate vorbeste.
Joi, 23 Februarie 2012
 In urma unui proces de selectie care a avut loc in perioada ianuarie - februarie, un renumit lant cash and carry din Romania a ales o agentie de peste...
Rafinata de mari creiere (usor spalate cu formol) Bogdan Manea, despre povestea Profi
Joi, 23 Februarie 2012
„Cea mai buimacitoare productie video din ultimii ani”, o califica Bogdan Manea, alias Fozzie, Creative Partner al atelierului de creatie Brightness
Surse: Headvertising, la capul Mortului Profi. Despre spot- Panescu, Branescu, Tranca
Luni, 20 Februarie 2012

Surse adplayers din creatia de publicitate spun ca la originea reclamei Profi cu mortul sta Headvertising. Intr-un post pe facebook agentia nu isi asuma paternitatea. „Ne pare rau, dar nu putem da satisfactie celor care de-abia asteapta sa arunce cu pietre in caine. Nu, nu noi am facut asta” urmat de un link la spot pe youtube

Pitch de 300.000 euro Praktiker, castigat de Lowe&Partners si GolinHarris
Luni, 23 Ianuarie 2012
 Estimate de surse adplayers din piata la 300.000 euro pe an, Lowe & Partners si GolinHarris au castigat conturile de servicii integrate de creatie, strategie, BTL, PR si digital pentru Praktiker Romania, in urma unui pitch organizat la sfarsitul anului 2011

Totul despre cum obtii primul European Advertising Certificate
Joi, 12 Ianuarie 2012
“Pentru ca este un studiu online, programul de certificare nu este legat de un numar minim sau maxim de participanti”, explica Eleonore Af Schaumburg-Lippe, director executiv al UAPR,  despre programul de certificare europeana in publicitate  lansat in colaborare cu EACA 
Ferrero continua cu grupul Lowe pe creatie, PR si digital
Luni, 09 Ianuarie 2012

Legat de contul de media Ferrero, Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative, a declarat: “Dorim sa multumim Ferrero pentru colaborare si pentru proiectele frumoase pe care le-am facut impreuna in ultimii doi ani”

Romanii sunt destepti cu bani putini. Buget sub 20.000 EUR, in campania ROM.
Joi, 22 Decembrie 2011
 Dezvoltata de agentia de publicitate McCann Erickson, campania ROM care a reusit sa schimbe (macar o parte) din sugestiile negative generate automat de Google a avut buget de sub 20.000 EUR dupa cum au afirmat pentru adplayers.ro surse apropiate contului de comunicare.

 

Pitch de 200.000 - 300.000 EUR Spring Time, la Violet
Luni, 19 Decembrie 2011
Bugetul presupune creatie, strategie si o parte din activitatile de productie, dupa cum au afirmat surse AdPlayers apropiate contului de...
“Rom, Rom, Telecom. Primele creatii “colindate de GMP
Vineri, 09 Decembrie 2011
 Estimat de AdPlayers la o productie de aproximativ 50.000 EUR, spotul a debutat pe 7 decembrie si se va derula pana in prima parte a lunii ianuarie 2012.

Fost Propaganda si scurt timp la Tempo, Dan Amariei este noul Creative Director la Violet
Miercuri, 07 Decembrie 2011
 Fost Propaganda din 2006, iar in ultimele 3 luni la Tempo, Dan Amariei lucreaza in creatia de publicitate din anul 2000. Si-a inceput cariera in urma cu 11 ani la Scala JWT (copywriter), dupa care a urmat Punct, Brands & Bears si Ogilvy.
Buget de 10-15 Mii EUR, pentru Programul Social Zambet pentru Viitor (Danone)
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Estimata de surse din piata de media la un buget de 10-15.000 de euro, agentia Hippos a realizat noua campanie dezvoltata de Danone  Romania pentru Programul Social Zambet pentru Viitor, aflata acum in desfasurare.
Graffiti BBDO a dat MAE Viza pentru SUA 2011
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile  campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Buget de 250.000-350.000 EUR la Banca Romaneasca pentru Depozit Avans Net.
Marti, 15 Noiembrie 2011
 Cu o creatie, strategie si implementare de la agentia The Syndicate, si media - Universal McCann, “Campania Depozit Avans Net derulata de Banca Romaneasca a fost implementata foarte rapid. Intreaga creatie, de la brief pana la executie a durat doua saptamani”, subliniaza Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate.