Rezultatele cautarii dupa : "creative director"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
UniCredit a batut palma pe 2 ani cu Marks. Participantii in pitch: Nedezvaluiti.
Joi, 27 Septembrie 2012
 „Pitch-ul a avut loc la sfarsitul lunii august, iar atat bugetul cat si agentiile participante la licitatie sunt supuse clauzelor de confidentialitate ale colaborarii”, a afirmat pentru adplayers Iulian Padurariu, Managing Partner – Marks, despre castigarea contului de servicii de marketing UniCredit Tiriac Basunt supuse clauzelor de confidentialitate nk.
2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012
 Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
Cont de 80-100 Mii EUR Mercedes-Benz Romania, la GolinHarris
Luni, 21 Mai 2012
 Agentia de comunicare din grupul Lowe a castigat contul in urma unei licitatii demarate la inceputul acestui an

Licitatie de 300-500 Mii euro creatie, strategie si digital Bancpost, castigata de Lowe&Partners
Miercuri, 25 Aprilie 2012
 Estimat de surse adplayers din piata la 300-500.000 euro pe an, Lowe&Partners a castigat contul de creatie si servicii de consultanta strategica, ATL, BTL si comunicare digitala pentru toate produsele retail si corporate ale Bancpost. in urma unei licitatii de publicitate.
Oricata frisca si ciocolata ai pune in jurul unui cacat, tot nu va fi tort. Preda despre Profi.
Luni, 12 Martie 2012
 „Ce cred este ca agentia/ clientul/ casa de productie/ „cinedraculuiafacut-o” incearca sa se dea mai interesanta si sa profite de valul de interes”, mai spune Adrian Preda, Creative director la MRM Worldwide.
Clientii Agentiilor de Publicitate 2012. The Syndicate.
Joi, 01 Martie 2012
 Cu Grande Panini si Laptarul lui Ghita castigati recent, agentia de publicitate are in portofoliul de clienti Banca Romaneasca, Unilever Food Solutions, Trust, Bramac, Derpan

Surse: Headvertising, la capul Mortului Profi. Despre spot- Panescu, Branescu, Tranca
Luni, 20 Februarie 2012

Surse adplayers din creatia de publicitate spun ca la originea reclamei Profi cu mortul sta Headvertising. Intr-un post pe facebook agentia nu isi asuma paternitatea. „Ne pare rau, dar nu putem da satisfactie celor care de-abia asteapta sa arunce cu pietre in caine. Nu, nu noi am facut asta” urmat de un link la spot pe youtube

PROFI, pe ultimul drum. O noua abordare sau un spot gandit la betie?
Vineri, 17 Februarie 2012
 Iulian Puiu: „Dupa ce vezi reclama, parca si auzi: „Farmacia inimii Catenaaaaaaaaa!", Francisc Varga: „Un spot gandit si scris la betie de niste baieti din conducerea Clientului”, Andrei Tripsa: „Spotul este atat de prost si fara nimic coerent incat nu stii ce sa zici, pe cuvant”
Pitch de 300.000 euro Praktiker, castigat de Lowe&Partners si GolinHarris
Luni, 23 Ianuarie 2012
 Estimate de surse adplayers din piata la 300.000 euro pe an, Lowe & Partners si GolinHarris au castigat conturile de servicii integrate de creatie, strategie, BTL, PR si digital pentru Praktiker Romania, in urma unui pitch organizat la sfarsitul anului 2011

Romanii sunt destepti cu bani putini. Buget sub 20.000 EUR, in campania ROM.
Joi, 22 Decembrie 2011
 Dezvoltata de agentia de publicitate McCann Erickson, campania ROM care a reusit sa schimbe (macar o parte) din sugestiile negative generate automat de Google a avut buget de sub 20.000 EUR dupa cum au afirmat pentru adplayers.ro surse apropiate contului de comunicare.

 

Fost Propaganda si scurt timp la Tempo, Dan Amariei este noul Creative Director la Violet
Miercuri, 07 Decembrie 2011
 Fost Propaganda din 2006, iar in ultimele 3 luni la Tempo, Dan Amariei lucreaza in creatia de publicitate din anul 2000. Si-a inceput cariera in urma cu 11 ani la Scala JWT (copywriter), dupa care a urmat Punct, Brands & Bears si Ogilvy.
Graffiti BBDO a dat MAE Viza pentru SUA 2011
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile  campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Buget de 250.000-350.000 EUR la Banca Romaneasca pentru Depozit Avans Net.
Marti, 15 Noiembrie 2011
 Cu o creatie, strategie si implementare de la agentia The Syndicate, si media - Universal McCann, “Campania Depozit Avans Net derulata de Banca Romaneasca a fost implementata foarte rapid. Intreaga creatie, de la brief pana la executie a durat doua saptamani”, subliniaza Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate.

Ema Prisca, Executive Creative Director Grey-G2, este noul Presedinte ADC*RO
Marti, 18 Octombrie 2011
 Din consiliul de conducere ADC*RO pentru urmatorii doi ani mai fac parte Octav Gheorghe, Creative Director Gavrila&Asociatii, si Razvan Capanescu, Chief Creative Officer Publicis Bucharest.
Ex Draftfcb, Dragos Radulescu este Creative Director la Graffiti BBDO
Luni, 03 Octombrie 2011
De 10 ani in publicitate, Radulescu se despartea de fosta agentie la inceputul acestui an, in ultima perioada preferand sa lucreze pentru proiecte proprii. 
DDB Bucuresti comunica full-service pentru Kronospan Romania
Luni, 18 Iulie 2011
 Fondat in 1879, Kronospan este un grup austriac producator de placi pe baza de lemn prezent in mai multe state din Europa, Asia si America de...
Ce sanse mai are Romania la Cannes Lions 2011?
Joi, 16 Iunie 2011
 Felix Tataru (IAA, GMP), Adrian Botan (McCann Erickson), Eliza Rogalski (Tempo group), Corina Bernshutz (Starcom Media Vest), Razvan Capanescu (Publicis Romania ), Claudiu Dobrita (Draft FCB), Bogdan Nitu (Webstyler)

Dragos Radulescu, ex-CD, DRAFTFCB: “Sunt mult prea multi impostori, diletanti si casute vocale ale clientilor in agentii
Miercuri, 30 Martie 2011
 Fost Creative Director DRAFTFCB pana la inceputul anului si de peste 9 ani in industria de marketing si comunicare, Dragos Radulescu a lasat agentia pentru a lucra in prezent pentru proiecte personale ce au legatura cu publicitatea sau nu.

100-150 mii euro GDF Suez, la Ogilvy si Zenith
Marti, 01 Februarie 2011
 Estimata de AdPlayers la un buget de 100 - 150 Mii EUR, campania „Redescoperim energia” pentru GDF SUEZ Energy Romania are loc in urma unei licitatii locale de proiect
Publicis Romania a exportat Renault in Olanda
Vineri, 21 Ianuarie 2011
 Cu un spot semnat de Publicis Conseil, campania „Miss Sixty” pentru piata romaneasca a inclus componente dezvoltate local  - digital, social media, presa, decorarea showroom-urilor Renault si a magazinelor Miss Sixty, expunerea masinii in centre comerciale si adaptarea spotului
« 6 7 8 9 10 »