Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
Claudiu Dobrita, Creative Director si Stefan Vasilachi, Associate Creative Director sunt noii Directori de Creatie ai Grey Worldwide Romānia, iar Mihail Vārtosu, Regional Managing Director Grey Worldwide afirma ca plecarea, dupa 12 ani, a lui Sorin Predescu, fostul Director de Creatie lasa un loc greu de umplut
Joi, 21 Decembrie 2006
Sub sloganul "Exclusiv pentru masini", noua campanie pentru polita RCA BT ASIGURARI este semnata de Vitrina Advertising si se va derula la nivel national pāna la sfārsitul lunii ianuarie 2007, pe posturi nationale si retele locale de televiziune, canale online si print
Luni, 18 Decembrie 2006
Comunicarea Dolce a vizat toate canalele de comunicare: TV, radio, print, Internet si outdoor. Pentru derularea acesteia au fost alocate fonduri necesare pentru o perioada de aproximativ 3 luni
Joi, 14 Decembrie 2006
Īncepānd cu ianurie 2007, Sorin Predescu (foto) va fi Creative Director la Brandstalk, dupa ce a fost 12 ani Director de Creatie la Grey Worldwide Romānia
Mark Walton, Scala JWT: "Am dovedit ca ne putem pune cu unele dintre cele mai tari agentii din lume"
Sambata, 09 Decembrie 2006
"Suntem māndri de acest premiu, mai ales ca vine de la un festival de top pe plan mondial", a declarat, pentru AdPlayers, Mark Walton, Chief Creative Director Scala JWT, referindu-se la premiul Gold Epica Awards, sectiunea Film, cāstigat la īnceputul saptamānii
Vineri, 08 Decembrie 2006
Agentia GAV|Scholz&Friends Bucuresti spune ca, dupa o toamna agitata, doua marci germane - Brita si Mercedes-Benz, si o marca austriaca - Raiffeisen Leasing, au apelat la creativii din Bucuresti pentru a se promova pe piata romāneasca
Vineri, 08 Decembrie 2006
Lucrarea "Note" pentru Mandra, de la Carpalat, a luat Bronz la sectiunea Print de la Eurobest 2006, agentia condusa de Felix Tataru fiind si singura castigatoare din Romania la festivalul de publicitate unde au mai ajuns in finala McCann Erickson si Leo Burnett
Joi, 07 Decembrie 2006
Contul a fost cāstigat īn luna mai 2006, dupa o licitatie la care au mai participat, potrivit United, īnca 2 agentii, United demarānd recent, pentru retaileri, campania de lansare a mall-ului Liberty Center, programat sa fie predat la cheie īn 2008
Joi, 07 Decembrie 2006
Producatorul si procesatorul de produse din carne Decar din Alba Iulia a ales sa lucreze la Bucuresti cu Loco Branding & Communication, agentia derulānd īn prezent, sub sloganul "Gustul De carne place!", si campania ce contine printre altele, 4 spoturi TV: Fotbal 20sec., Idila 20sec., Aventura 20sec. si Gustul Decar 15 sec
Miercuri, 06 Decembrie 2006
FRIENDS Advertising īsi tine la curent prietenii cu proiectele recente ale companiei printr-o depesa electronica intitulata "Vesti de la Friends"
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Trei Copywriteri si tot atātia Art Directori aduc "fresh blood īn echipa si mai ales creatia Lowe", departament structurat, din luna noiembrie, īn trei Creative Groups, conduse de Diana Angelescu & Avi Giosanu, Andreea Chirica si Raluca Ciupercescu, Group Creative Directori
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Agentiile din Romānia au īn finala 2 lucrari TV (McCann Erickson MTV, GMP Dilema Veche), 3 Print (GMP Māndra, Leo Burnett Eukanuba si Leo Burnett -Western Union), un Outdoor (GMP - Alzheimer) si un Radio (McCann Erickson - Maggi), cāstigatorii urmānd sa fie anuntati māine, 7 decembrie
Marti, 05 Decembrie 2006
Dupa ce agentia de la Bucuresti a cāstigat 2 premii la editia din acest an a festivalului de publicitate, Adrian Botan - Creative Director, McCann Erickson Romānia si pe Europa Centrala si de Est a declarat pentru AdPlayers, ca "La Epica este important nu numai sa cāstigi, ci mai ales sa repeti performanta"
Marti, 05 Decembrie 2006
Graffiti BBDO este autorea campaniei de imagine Dacia - 40 de ani care se deruleaza īn perioada 20 noiembrie - 10 decembrie 2006, contul de media apartinānd Media Direction
Vineri, 01 Decembrie 2006
Campania de lansare a brandului Dorato vinul spumant din portofoliul Zarea - poarta semnatura agentiei McCann Erickson si este desfasurata īncepānd din aceasta perioada pe īntreg parcursul anului 2007, incluzānd spotul TV Plānsul, print si POSM-ri, precum si o componenta de PR
Luni, 27 Noiembrie 2006
Conceput pentru a sustine campania de imagine dezvoltata pāna acum īn jurul Prigat, potrivit agentiei, spotul Bona vine ca o continuare a executiilor Cainele, Pescarul, Trambulina si Dublura de picioare
Luni, 20 Noiembrie 2006
Campania The Ad Store pentru marca de orez Sunshine din portofoliul Tasty Company debuteaza cu spotul TV sub sloganul "Nu se lipeste, daca bine se gateste", fiind deja difuzat pe posturile TV Acasa si TVR 1, din 15 noiembrie 2006
Luni, 13 Noiembrie 2006
Agentia McCann Erickson īmpreuna cu echipa Kandia Excelent au dezvoltat noua campanie de imagine din cadrul procesului de relansare al ciocolatei Kandia, īnceput īnca din luna mai a acestui an
Marti, 07 Noiembrie 2006
Primul brand romanesc de legume si fructe conservate, asa cum īl numeste agentia, se promoveaza printr-un produs flagship - Pasta de tomate cu cea mai mare concentratie de rosii de pe piata (28-30%)
Luni, 06 Noiembrie 2006
Ex Creative Director la Saatchi&Saatchi, Pascu are 10 ani de publicitate si a lucrat pentru Azimut (la fosta DArcy), Dialog, Elita (la Saatchi&Saatchi), sau Basescu (la GMP)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: