Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 26 Mai 2014
„Romania este o tara plina de talente si probabil cea mai creativa tara din regiune” a declarat pentru adplayers Doris Danner, director regional TBWA Europe, retea la care Friends Advertising s-a afiliat de curand, sub noul nume al agentiei FRIENDS TBWA Bucharest.
Marti, 08 Aprilie 2014
Retailerul autohton de incaltaminte si accesorii pentru femei si barbati IL PASSO a ales agentia RAN Events sa administreze serviciile integrate de relatii publice pentru reteaua de magazine construita pe parcursul a 15 ani de activitate
Luni, 17 Februarie 2014
Independenta GMP Advertising din Vineri, 16 August 2013
Fondator si Director Creativ al companiei Brandient, Cristian Kit Paul a fost invitat sa faca parte din juriul competitiei Rebrand 100 Global Awards, editia 2014
Joi, 06 Iunie 2013
Tom Eslinger, Worldwide Digital Creative Director Saatchi & Saatchi, primul presedinte al juriului Mobile Lions de la Cannes, va sustine in cea de-a doua zi a evenimentului ICEEfest ( vineri, 7 iunie) o prezentare pe tema evolutiei agentiilor de publicitate in era mobila
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
Marti, 26 Martie 2013
In ciuda formularilor simple, productia mesajelor de marketing poate avea culise complicate si schimbari de agentii. O dovedeste si comunicarea platformei „Online va fi mereu simplu”.
Marti, 26 Februarie 2013
Potrivit The Gunn Report for Media 2012, cei mai creativi investitori globali in media sunt Coca-Cola, care totalizeaza 97 puncte din 28 de competitii diferite in comunicare, urmata de McDonald’s (76 puncte) si Ikea (46 puncte)
Luni, 28 Ianuarie 2013
Din ianuarie 2013, Mihai Gongu (ex Graffiti BBDO) este director de creatie la GMP iar Stefan Vasilachi, ex GMP, la (Grey) G2
Marti, 27 Noiembrie 2012
In cadrul programului, micii fani ai publicitatii sunt invatati sa comunice evenimente sau alte activitati dedicate varstei
Luni, 22 Octombrie 2012
Comunitatile retelei sociale nu apartin producatorilor marcilor: Alex Cernatescu, Infinit: "Comunitatile brandurilor din Facebook nu se mai pot numi owned media."
Miercuri, 13 Iunie 2012
Cursurile care au loc pe 21, 22, 26, 27, 28 si 29 iunie: 1: WINNING IN NEW BUSINESS ( MICKY DENEHY) 2: CREATIVITY IN BUSINESS ( SIMON DAVIES ) 3. 360° TOTAL COMMUNICATIONS PLANNING (PAUL ARNOLD) 4: SELLING CREATIVE WORK ( PAUL ARNOLD) , 5TECHNIQUES AND MINDSETS TO OPEN UP CREATIVE THINKING (PAUL ARNOLD)
Luni, 28 Mai 2012
Remus Frunza, managerul „vreaucreatie.ro a declarat pentru adplayers ca magazinul de comenzi de creatie tinteste 200.000-300.000 euro pe an
Vineri, 23 Martie 2012
Trimis la cateva ore diferenta, atat newsletterulul Emag, cat si cel de la Altex are acelasi subiect: Noul iPad e aici. Despre asemanarea mesajului din pagina, comentariul este de prisos.
Vineri, 02 Martie 2012
„Bugetul de rebranding s-a ridicat la un total de aproximativ 70.000 euro, din care au fost alocati pentru campania Fii Ambasador PayU aproximativ 30.000 euro” a afirmat pentru adplayers, Iuliana Butuc-Cerchez, PR&Communication Adviser PayU Romania
Joi, 23 Februarie 2012
„Cea mai buimacitoare productie video din ultimii ani”, o califica Bogdan Manea, alias Fozzie, Creative Partner al atelierului de creatie Brightness
Vineri, 17 Februarie 2012
Iulian Puiu: „Dupa ce vezi reclama, parca si auzi: „Farmacia inimii Catenaaaaaaaaa!", Francisc Varga: „Un spot gandit si scris la betie de niste baieti din conducerea Clientului”, Andrei Tripsa: „Spotul este atat de prost si fara nimic coerent incat nu stii ce sa zici, pe cuvant”
Marti, 24 Ianuarie 2012
Oana Zainescu, alias Zaineasca.ro, a dat frau liber creativitatii pentru a protesta impotriva prostitutiei in design.
Joi, 12 Ianuarie 2012
“Pentru ca este un studiu online, programul de certificare nu este legat de un numar minim sau maxim de participanti”, explica Eleonore Af Schaumburg-Lippe, director executiv al UAPR, despre programul de certificare europeana in publicitate lansat in colaborare cu EACA
Vineri, 09 Decembrie 2011
Estimat de AdPlayers la o productie de aproximativ 50.000 EUR, spotul a debutat pe 7 decembrie si se va derula pana in prima parte a lunii ianuarie 2012.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: