Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 05 Mai 2017
Alina Damaschin, Creative Leader si Managing Partner in cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, reprezinta anul acesta Romania in juriul Cannes PR Lions, anunta Cannes Lions Romania, reprezentanta locala a celebrului festival de creativitate
Miercuri, 26 Aprilie 2017
Asociatia Producatorilor si Importatorilor din Industria de Publicitate (APIIP) organizeaza East Academy Awards - primul concurs de design in productia de publicitate din Romania.
Marti, 28 Martie 2017
"In anul 2017, agentia AAM are ca obiectiv principal cresterea retelei de panouri publicitare, in tot mai multe orase si din afara Transilvaniei, tintind topul celor mai mari agentii outdoor", a declarat pentru adplayers, Paul Calin Aldea, administratorul si fondatorul companiei.
Luni, 20 Martie 2017
Dezvoltat sub numele RDbot, proiectul Rogalski Damaschin are in continut viziunea agentiei in privinta ”Tendintelor Anului 2017 in Comunicare” si reprezinta un program special creat pentru a oferi utilizatorilor o privire in viitor fata de modul in care comunicarea si inovatiile tehnologice se influenteaza reciproc.
Joi, 16 Martie 2017
Profi expune in pasajul bucurestean de la Piata Universitatiii colectia de lucrari de arta anti-fumat reunite sub numele ''De la nicotina la arta'', inspirate de PROFI.
Vineri, 03 Martie 2017
Altadata prezenti si pe piata romaneasca, jucatorii internationali s-au retras usor, usor, pana n-a mai ramas niciunul. Zero. Nada. Rien, moncher. Si nu pentru ca n-ar fi vrut sa faca bani si la noi in tara, ci pentru ca au fugit de noi mancand pamantul.
Marti, 24 Ianuarie 2017
Luni, 09 Ianuarie 2017
TP Vision a desemnat Weber Shandwick ca agentie de lifestyle PR si social media in Europa, pentru brandul licentiat Philips TV.
Vineri, 09 Decembrie 2016
Cresterea va devansa celelalte canale digitale (si non-digitale)
Joi, 01 Decembrie 2016
Agentie: Infinit Agency. Produs: VW mai vechi de 5 ani, Client: Porsche Romania. 70.000 de interactiuni, 37 mln. afisari, 7.5 mln. unici, 2 mln. in teasing, in campania „Volkswagen Direct Express”
Luni, 14 Noiembrie 2016
Pentru cea de-a 10 a aniversare a sticlei Limited Edition, evian® si Casa Christian Lacroix s-au reunit inca o data pentru noul ambalaj
Luni, 24 Octombrie 2016
30 de locuri spectaculoase redescoperite in cadrul campaniei Romania Moderna, realizata de Ogilvy & Mather Romania pentru Ciuc Radler ar putea face invidiosi si cei mai buni ministri responsabili pentru imaginea tarii de la 1990 incoace. Si asta fara bani publici.
Luni, 24 Octombrie 2016
Titlul de "Agency Network Of The Year" a fost castigat pentru a treia oara in patru ani de participare la Festivalul Golden Drum 2016
Marti, 18 Octombrie 2016
“Atunci cand vine vorba de hartie, oamenii asociaza ideea de autenticitate cu tactilul” spune Milton Glaser binecunoscut prin logo-ul sau I ♥ NY si pentru poster-ul sau Bob Dylan din 1967 - probabil, cel mai cunoscut designer grafic din Statele Unite ale Americii, unul dintre cei 12...
Luni, 17 Octombrie 2016
„Romanul isi spala masina periodic, o parfumeaza, isi face poze cu ea (zambeste). Asa se explica de ce piata de leasing operational din Romania se afla la un nivel scazut in comparatie cu pietele vest europene. Asta insemna 19% din totalul de masini noi inregistrate intr-un an comparativ cu 30% , chiar 75%,...
Luni, 26 Septembrie 2016
United Marketing Partner comunica reteaua Spartan, care numara 30 de restaurante, dintre care 10 sunt restaurante proprii si alte 20 sunt in sistem de franciza, deschise in capitala si in 15 orase din tara
Sambata, 20 August 2016
Joi, 30 Iunie 2016
Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
Marti, 28 Iunie 2016
„Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” au luat primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente, dupa cum anunta autorii campaniei recent premiate la festivalul de publicitate.
Miercuri, 18 Mai 2016
Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: