Compania este acum detinuta in proportie de 50% de Radu Ionescu, fondatorul companiei si managing partner, si de Dragos Grigoriu in proportie de 50%, estimand ca anul acesta va avea venituri provenite din consultanta in comunicare digitala de 1 milion de euro
Juriul Golden Drum in care unul dintre managerii noncreativi ai agentiei Leo Burnett, a acceptat sau poate chiar si-a dorit sa intre pentru o saptamana in pielea unui director de creatie a deliberat
AdPlayersCRITIC, PR Award: Hortensia Nastase, Managing Director Lowe PR: „Usoarele adieri de ... ghost”
Agentia Lowe PR a fost desemnata castigatoarea unei licitatii recente in urma careia va administra contul relatiile publice pentru procesul de rebranding ABN AMRO
"Este cel mai vechi inca activ art director al advertising-ului romanesc", spune Lucian Georgescu, despre Puiu Oncescu
Punct Advertising a inceput colaborarea cu M Car Trading in urma unui pitch pentru contul Mitsubishi Motors organizat in luna aprilie
GMP Advertising a realizat partea de creatie a campaniei pentru cardurile de credit Visa Clasic si Visa Gold, iar Initiative Media partea de achizitionare de spatiu media
Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet
Parteneriatul pe termen lung a fost incheiat la jumatatea lunii mai, dupa ce agentia a avut cu hotelul de cinci stele din centrul Bucurestiului colaborari de scurta durata, pentru proiecte punctuale
Campania TV se va derula in perioada 23 mai – 29 iunie 2008, pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV