Intr-o Scrisoare Deschisa Comitetului de Organizare EFFIE 2008, Adrian Botan – McCann Erickson si Razvan Matasel – Leo Burnett aproape ca recomanda rejucarea festivalului
Ex Client Service si New Business Director la Young & Rubicam in perioada 2004-2008, Caravaniez si-a inceput activitatea in advertising in 1996 la Saatchi&Saatchi
Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro
Cu 9 ani de comunicare, ea va prelua conducerea activitatilor companiei, ocupandu-se de extinderea portofoliului de clienti, de dezvoltarea expertizei de creatie si strategie
Babel Communications va derula incepand din aceasta luna contul de PR al Arcelor Mittal Construction Romania (Kontirom).
Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, Adrian Preda venea la agentia Leo Burnett in urma cu nici trei luni, convins fiind, spunea el atunci, de Stefan Iordache, Bogdan Naumovici si Emilian Arsenoaiei
Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai
Creatia Orange si doi din cei trei Co-Creative Director-i Leo Burnett - Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda, se vor desparti de agentia de publicitate in perioada urmatoare
„Internetul nu e o hazna si nici o joaca. Are acum o putere mult mai mare decat multe alte media si de aici oricine isi poate inchipui ce se poate intampla”, mai spune Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys.
‚ Sper ca niciun copil sa nu vada acel spot pe Youtube. Ar fi poate prea mult sa sper si ca nicio mama sa nu-l vada; totusi e ceea ce ii doresc sincer mamei acelui baiat de la creatie’ afirma Florin Dumitrescu, Senior Copywriter
Producatorul de semnalistica a lansat proiectului ArhitechSIGN pentru semne urbane in Bucuresti, care debuteaza cu un concurs de creatie adresat studentilor arhitecti
Festivalul de creatie se adreseaza comunicarii europene si va avea loc intre 15 si 17 mai
La licitatia pentru contul de creatie castigata de Bigger Group „am invitat GMP, Grey, Graffiti BBDO si Bigger”, a afirmat pentru AdPlayers Ciprian Cherciu – Marketing Manager la Aplast,