Rezultatele cautarii dupa : "creatie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Bosch Electrocasnice inovativ in 50 de locatii OOH, cu Brandstalk si Media Investment
Marti, 27 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
Acum e randul tau sa inghiti. Greenpeace, de Saatchi & Saatchi
Marti, 27 Aprilie 2010
 „Am fost socati de realitatea cruda a fotografiilor”, afirma Jorg Riommi, Creative Director Saatchi & Saatchi, agentie de publicitate care nu a intervenit in niciun fel in imaginile realizate de fotograful Chris Jordan
EXCLUSIV: Margaritar a tras primul spot 3 D cu The AdStore. 1 - 1,3 Mil. EUR Agrana, la The Group.
Luni, 26 Aprilie 2010
 Comandat de Agrana si realizat impreuna cu casa de productie Domino, spotul al carui buget este de aproximativ 80.000 si 100.000 EUR va fi ON AIR la sfarsitul lunii mai. Bugetul de...
Cont de 200-300 mii EUR creatie si strategie Bunge (Unisol, Floriol), la Scala JWT
Joi, 22 Aprilie 2010
Demetra Garbasevschi, Head of Business Development la Scala JWT, a confirmat ca agentia lucreaza pe contul Bunge si marcile locomotiva Unisol si Floriol, in urma unei experiente a producatorului cu reteaua de agentii pe mai multe piete. Anterior, contul era administrat de Saatchi & Saatchi
100-200 mii EUR creatie si packaging Heidi Chocolat, in campanie cu Pastel Group
Miercuri, 21 Aprilie 2010
 Campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy” se dezvolta cu Pastel Group, iar componenta online este dezvoltata cu Grapefruit
Doi fosti manageri Millenium lanseaza Zebra Communications. Primul client: Brown Forman.
Miercuri, 21 Aprilie 2010
 Fostele Millenium Communications, Raluca Bailescu si Alina Alexandrescu, alaturi de un al treilea partener, Dragos Maraloiu, intra pe piata de evenimente si BTL cu Zebra Communications, agentie care, potrivit unor surse din piata, pregateste deja poiecte pentru Finlandia si Jack Daniel’s
2 - 2,5 Milioane EUR pe an pentru Bergenbier, prin Leo Burnett, Starcom, iLeo si The Practice
Marti, 20 Aprilie 2010
 Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
0,5 - 1 Mil. EUR campanie Farmec pentru Gerovital, cu Spoon, Cocoon, Republika si Premium PR
Joi, 15 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la 0,5 – 1 Mil EUR pe an, contul Farmec Gerovital are asigurate serviciile de media de Spoon si creatia de Cocoon, compaie care asigura si serviciile de branding, online cu Republika Interactive si relatii publice cu Premium PR
Ex coordonator Media & Advertising la Mediafax, Cristina Blanaru este PR Manager la 121 Communication
Miercuri, 24 Martie 2010
 Cu opt ani de experienta in presa acumulati in cadrul agentiei Mediafax, Blanaru a lucrat in departamentele Externe si Life, si a coordonat in ultimii 4 ani fluxul de...
Spotul Fiesta de la Saatchi & Saatchi, estimat la 60-70 mii eur
Marti, 23 Martie 2010
 Estimat de AdPlayers la 100-110.000 EUR, intregul cont de creatie, strategie si productie, inclusiv website a itrat in portofoliul Saatchi & Saatchi, in urma castigarii unui...
Licitatie ING Mid Corporate Banking la Rusu+Bortun
Marti, 16 Martie 2010
 Potrivit informatiilor AdPlayers, contul de creatie si strategie ar putea fi estimat intre 100.000 si 200.000 EUR pe an
Viata, iesita din tipar versus Zilnic, iesit din tipare: Romania Libera 2010 vs Evenimentul Zilei 2004
Marti, 16 Martie 2010
 Daca in 2010, Romania Libera si compania de publicitate Cohn & Jansen merg pe „Viata iesita din tipare”, Evenimentul Zilei condus de Cornel Nistorescu alegea in 2004...
Unicef semnat de Nicola Porter Novelli impotriva abandonului scolar
Miercuri, 10 Martie 2010
 Dezvoltata de Nicola Porter Novelli  (The Group), campania „Toti copiii trebuie sa mearga la scoala” trage un semnal de alarma...
Cu o asociere de imagine estimata la peste 60.000 EUR, Holograf garanteaza Creditul Ipotecar Millennium Bank
Miercuri, 03 Martie 2010
 Cu un spot semnat de Ogilvy estimat de surse AdPlayers la 70.000-80.000 mii EUR, noua campanie Millennium Bank pentru creditul Ipotecar va intra on-air din 6 martie, prin agentia de...
Clio Awards 2010 prelungeste inscrierile pana la 26 februarie
Marti, 16 Februarie 2010
 Cu peste 19.000 de inscrieri anual, festivalul a a parut in Statele Unite in 1959, si mai s-a extins din 1965 la inscrieri internationale
AdPrint estimeaza acelasi numar de inscrieri ca in 2009
Luni, 15 Februarie 2010
 Cu un buget anual cuprins intre 200.000 si 250.000 EUR, festivalul a inregistrat la editia de anul trecut un numar de 334 de lucrari intrate in competitie, in scadere cu aproape 25% comparativ cu 2008
Creatia si noul spot Alexandrion De la un Prieten, la GMP
Vineri, 05 Februarie 2010
 Potrivit oficialilor agentiei de publicitate conduse de Felix Tataru, contul de strategie si creatie al producatorului si distribuitorului de bauturi a fost castigat de GMP in urma...
Media de 1,5-2 Mil. euro UPC a plecat de la Imager la Next
Joi, 28 Ianuarie 2010
 Next administreaza contul de media UPC din ianuarie 2010, dupa o licitatie la care, potrivit unor surse AdPlayers, au mai participat fosta agentie – Imager, si Media Investment...
EXCLUSIV, negocieri astazi dimineata: Tnuva continua cu McCann. Perioada: nedezvaluita
Joi, 28 Ianuarie 2010
 Confirmand existenta negocierilor pe cont, surse apropiate McCann au afirmat pentru AdPlayers ca grupul de marketing si comunicare condus de Bogdan Enoiu a batut palma chiar in...
Plecarea Vodafone si posibil Tnuva, legate de Enoiu & Razboiu
Miercuri, 27 Ianuarie 2010
 Miscarile inceputului de an au dat afacerilor lui Enoiu o gaura de 15 Milioane de euro si un potential de extindere al plagii deschise la Tnuva, un cont evaluat de surse AdPlayers la...