Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 04 August 2010
„A fost un proces mai lung de selectie. Mai intai a fost o selectie de credential, in care au participat mai multe agentii, dupa care au am primit un brief pe creatie si strategie pe care l-am casigat”, a afirmat Diana Flutur pentru AdPlayers
Miercuri, 04 August 2010
Cu 30 de angajati, compania fondata de Alex Cernatescu (28 ) si fratele sau, Andrei in 2007 are jumatate din business din servicii...
Joi, 29 Iulie 2010
„Astfel de job-uri de 200-500 de euro se intalnesc des in meseria de designer atunci cand clientul fie nu are, fie nu vrea sa plateasca mai multi bani, iar in final se recurge la solutii aflate la indemana”, explica Branzas. „Sunt biblioteci intregi pe care le poti cumpara cu 200 de euro si probabil ca acest lucru s-a intamplat si in cazul logo-ului „Explore...
Joi, 29 Iulie 2010
Peter Imre (foto), Director General la Adevarul Holding, a afirmat pentru AdPlayers ca Marti, 27 Iulie 2010
Estimat la 4-5 Milioane de euro pe an desi, potrivit unor surse AdPlayers apropiate licitatiei, contul ar avea obiective de 6 Milioane de EUR, bugetul Adevarul Holding va fi...
Miercuri, 21 Iulie 2010
„GMP este “despre oameni”. Oamenii cu care am construit ceea ce este astazi GMP. Altfel, n-as fi putut sa fac decat un boutique de creatie cu 4-5 colegi, dar n-a fost asa”
Marti, 13 Iulie 2010
„Deocamdata nu avem nimic de declarat, in aceasta privinta. Va vom tine la curent”, a afirmat pentru AdPlayers Adriana Ionescu, Marketing Director la Tnuva, despre viitorul administrator de cont sau existenta unui proces de selectie a unor alte agentii de comunicare
Marti, 13 Iulie 2010
Estimat la aproximativ 3-4 Milioane EUR, creatia si media Tnuva au incheiat colaborarea cu McCann Erickson incepand cu luna iulie. Relatiile Publice continua cu McCann PR iar investitorul...
Luni, 12 Iulie 2010
In prefata la AdPlayersREPORT 2010 cu cifrele de afaceri ale agentiilor pe 2009, si AdPlayersMARKET 2010 cu clientii si serviciile asigurate: Starcom Media Vest Group: 40,2 Milioane...
Vineri, 09 Iulie 2010
In urma unui pitch cu 4 participanti, Ana Hotels a ales serviciile de comunicare de la grupul Lowe Romania: Lowe & Partners, Lowe PR si Brand Connection
Vineri, 09 Iulie 2010
Contul de creatie era administrat de mai mult ani de atelierul de creatie Funny. Estimat la peste 1,5 Mil. EUR, bugetul de media a trecut de la inceputul acestui an la Next...
Joi, 08 Iulie 2010
Publicis si Publicis Events au castigat implementare si creatie de evenimente pentru toate diviziile HP Romania
Marti, 06 Iulie 2010
„Nu se pune problema „inspirarii”, ci poate doar de o comparatie dupa care s-a scormonit prin anale” afirma Razvan Capanescu, director creativ al agentiei...
Luni, 05 Iulie 2010
Alese in urma unor licitatii, potrivit responsabililor de comunicare, Covalact lucreaza in campania “Gustul Adevarat de Tara” cu agentiile Candiso (creatie), Optimedia (servicii de media) si Oxygen PR
Vineri, 02 Iulie 2010
„Pare un loc comun sa te joci cu fructe, legume si paie, important e s-o spui primul si intr-un mod original si simpatic”, afirma pentru AdPlayers Traian Panghe - ex Creative Director Imager , responsabil pentru campania Univer din 2006
Vineri, 02 Iulie 2010
Contul a fost castigat in urma unei licitatii la care au mai participat Draftfcb, Frank, Graffiti BBDO, Lowe&Partners
Joi, 01 Iulie 2010
Creatia pe contul de comunicare a fost castigata in urma unei licitatii, insa oficialii de comunicare URBB nu au dezvaluit agentiile participante. Producatorul lucreaza in prezent cu...
Marti, 29 Iunie 2010
„Nu este o despartire de genul “m-am saturat si plec”. Ne-am strans mana si ramanem prieteni, asa cum am ramas si cu grupul Lowe in urma cu 5 ani”, a declarat pentru AdPlayers Bogdan Gheorghiu, de cateva zile director de creatie la Hyperactive, din cadrul grupului de marketing si comunicare Lowe Romania
Luni, 28 Iunie 2010
„Ai neoie de un rstaurant?” este doar unul din printurile Romtelecom, iar cele 2 greseli de typo care pot fi remarcatela prima vedere sunt explicate in AdPlayers de Mihai...
Luni, 21 Iunie 2010
Compania catalogheaza totusi termenul scurt de pregatire a ofertei, de la sfarsitul saptamanii trecute pana la inceputul acestei saptamani, drept unul realist
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: