Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 22 Iulie 2010
Oficialii de comunicare ai postului public de radio au afirmat pentru AdPlayers ca portalul radioromania.ro a fost dezvoltat intern, insa in privinta publicitatii acestia nu au facut...
Luni, 21 Decembrie 2009
Lowe si Lowe PR au lucrat pentru activarea promotionala „Ghici cine vine la masa?”, in care marele premiu al promotiei pentru 10 familii de romani il reprezinta intalniri...
Miercuri, 27 Februarie 2008
White Image Loyalty Solutions a castigat Gold Consumer la cea mai importanta competitie din email marketing - MarketingSherpa Annual Email Awards.
Marti, 02 Octombrie 2007
Nelson Mattos va lucra in biroul Google din Zurich, Elvetia, si va fi responsabil de proiectele globale de tehnologie derulate in Europa, Orientul Mijlociu si Africa
Vineri, 06 Iulie 2007
Agentia Proximity a dezvoltat impreuna cu DIFFstudio site-ul promotiei Pepsi, Traieste fotbalul adevarat!, provocandu-i pe consumatori la un joc de fotbal interactiv, o premiera pentru piata noastra, dupa cum spun autorii proiectului
Marti, 24 Octombrie 2006
Pambac îsi stabileste un obiectiv de 10% cota de piata de la lansarea pastelor Gata, iar lansarea va fi însotita de o comunicare puternica atât în mediile conventionale, cât si la nivelul raftului
Joi, 06 Iulie 2006
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 250.000 EUR pe prima jumatate de an, dupa cum a declarat pentru AdPlayers Bogdan Branzas, agentia pe care o conduce este de la inceputul lui 2006 partener Interbrand, una dintre cele mai importante companii de identitate si consultanta de brand din lume, infiintata acum mai bine de 30 ani la Londra, si avand acum 30 de birouri in peste 20 de tari
Miercuri, 07 Iunie 2006
Cu un format asemanator publicatiilor straine Fortune si Forbes, cum il pozitioneaza editorii, lunarul de business anunta un tiraj de 20.000 de exemplare si 3,900 EUR pentru o pagina de publicitate, completand portofoliul publicatiilor de profil PubliMedia ce mai cuprinde cotidianul Ziarul Financiar si saptamanalul BUSINESS Magazin
Vineri, 17 Iunie 2005
Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: