Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 03 Septembrie 2007
Publicitatea in anii 1950 - 1970, agentiile si companiile de publicitate in perioada comunista, dar si despre “Sistemul Reclamei Socialiste” in premiera, pentru AdPlayers, intr-un fragment din lucrarea "Istoria Jurnalismului si a publicitatii din Romania", carte in curs de aparitie la Editura Polirom, Iasi
Joi, 05 Aprilie 2007
"Nu a fost pitch", au declarat, pentru AdPlayers, oficialii shop-ului de creatie 23, condus de Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie la 23 si Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett Romania, referindu-se la selectia agentiei de publicitate pentru cotidianul Can Can, cel mai nou produs editat de echipa care scoate revista Ciao!
Luni, 19 Martie 2007
Fostul Presedinte BRAT - Dan Balotescu a anuntat ca renunta la presedintia BRAT, continuānd activitatea īn cadrul asociatiei ca membru al CA BRAT, noul Presedinte BRAT fiind ales Silviu Ispas, reprezentant al regiei ArboMedia, care a īntrunit majoritatea voturilor celor prezenti īn Adunarea Generala de vineri, 16 martie
Marti, 07 Noiembrie 2006
Lucian Romascanu, Director Executiv al diviziei Ringier, Publicatii Bulevard si Sportive spune ca cele 2 produse (Libertatea si ProSport n.r.), cu toate extensiile de brand, īnseamna aproximativ 45% din cifra de afaceri a companiei (Ringier Romānia n.r.)
Marti, 31 Octombrie 2006
Fost sef al departamentelor de publicitate ale mai multor divizii Ringier īn perioada 1999-2002, dar si fost coleg si colaborator apropiat al lui Corneteanu, Lucian Romascanu (39) revine, de la 1 noiembrie, ca Director Executiv al diviziei Bulevard si Sport ale trustului elvetian ce are īn subordine operatiunile cotidianelor Libertatea si ProSport
Luni, 25 Septembrie 2006
"Suntem numarul unu, iar acest lucru obliga", sustine Marius Tuca, Directorul Jurnalului National, cotidian care, pe lānga premii īn valoare de 100.000 de euro puse la bataie īn concursul "Milionar peste noapte", mai adauga īn promotie si un numar de 100.000 de abonamente speciale
Vineri, 09 Iunie 2006
In cadrul unui eveniment destinat clientilor de publicitate interesati de dezvoltare regionala, casa de vanzari media crede ca piata publicatiilor locale din Romania a ajuns la un grad de maturitate care permite utilizarea conceptului de "Gandeste National si actioneaza Local"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: