Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 25 Septembrie 2006
"Suntem numarul unu, iar acest lucru obliga", sustine Marius Tuca, Directorul Jurnalului National, cotidian care, pe lânga premii în valoare de 100.000 de euro puse la bataie în concursul "Milionar peste noapte", mai adauga în promotie si un numar de 100.000 de abonamente speciale
Vineri, 07 Iulie 2006
Cotidianul pastorit editorial de Gheroghe Voicu va fi reprezentat in exclusivitate pentru vanzari de mare publicitate de catre regia de vanzari condusa Vlad Tudosie
Joi, 29 Iunie 2006
Sub sloganul "Afli din mers", agentia de publicitate DDB Bucuresti concepe strategia, face creatia si filmeaza campania virala pentru Compact, cotidianul gratuit editat de Ringier Romania
Joi, 22 Iunie 2006
Sub titlul "Tuborg iti elibereaza imaginatia", Prospero semneaza o noua campanie promotionala de vara care, pe langa spotul TV, ce va fi difuzat pe 6 posturi de televiziune, in periada 10-30 iunie 2006, mai cuprinde si adaptari pentru spot radio, POSM-uri in magazine si o linie speciala pentru HoReCa
Miercuri, 07 Iunie 2006
Cu un format asemanator publicatiilor straine Fortune si Forbes, cum il pozitioneaza editorii, lunarul de business anunta un tiraj de 20.000 de exemplare si 3,900 EUR pentru o pagina de publicitate, completand portofoliul publicatiilor de profil PubliMedia ce mai cuprinde cotidianul Ziarul Financiar si saptamanalul BUSINESS Magazin
Miercuri, 24 Mai 2006
In urma unui pitch organizat la inceputul lunii mai, cotidianul Adevarul a decis sa inceapa colaborarea cu agentia de publicitate Starlink, aceasta deruland in prezent o promotie BTL, campania de media urmand sa fie finalizata si sa fie derulata in curand
Vineri, 09 Decembrie 2005
Revista lunara de la Inter Press Group a intrat in portofoliul companiei de publishing a grupului MediaPro si va fi relansata in primele luni ale anului 2006
Luni, 07 Noiembrie 2005
Semnate de agentia de publicitate Violet Advertising, campania si spotul Tv "Invizibil" sunt derulate de agentia de media ZenithMedia
Joi, 29 Septembrie 2005
Agentia de publicitate online administreaza exclusiv spatiul online pentru revista Academia Catavencu, ziarul Cotidianul, saptamanalul B 24 FUN, site-ul Radio Guerilla, revista ID - Idei in Dialog, revistele lunare Tabu, Superbebe, Aventuri la pescuit si Bucataria pentru toti
Miercuri, 14 Septembrie 2005
Saptamanalul editat de PubliMedia a obtinut exclusivitatea drepturilor de publicare pentru Romania a editorialelor celebrului profesor in stiintele comunicarii, editoriale ce apar concomitent in publicatii ca New York Times sau L'Espresso
Miercuri, 13 Iulie 2005
Odata cu lansarea cotidianului, agentia spune cititorilor cotidianului de sport ca "exista si alte sporturi si ca sportul inseamna mai mult decat fotbal"
Vineri, 01 Iulie 2005
Jurnalistul de la Capital a luat Marele Premiu pentru interviul cu Dragos Seuleanu din articolul "Cum se duc banii radioului pe apa promovarii" scris in colaborare cu Petre Barbu
Miercuri, 18 Mai 2005
Noul cotidian de sport va fi condus de Andi Vilara – director al ziarului si de Marius Mitran – redactor sef, vinde publicitatea prin ARBOmedia si face PR cu GMP/MAP
Vineri, 13 Mai 2005
Cu 55.000 de exemplare si 10.000 lei, “Primul cotidian popular din Romania” desfasoara campania cu trei spoturi: “Pasarea”, “Recompensa” si “Alpinistul
Luni, 09 Mai 2005
Cu un pret de coperta de 4.500 lei, cotidianul editat de Ringier Romania intra in careul Gazetei Sporturilor (5.000 lei) pana ieri cu 'cel mai bun pret'
Miercuri, 04 Mai 2005
Agentia de consultanta pentru branding si design interactiv va continua sa spijine efortul ziarului de dezvoltare a unei identitati de brand puternice si consecvente
Miercuri, 27 Aprilie 2005
"Ziarul lui Popescu si Dinescu" are un tiraj de 100.000 de exemplare si un tarif lista pentru pagina de publicitate alb negru de 2.475 EUR si 3.685 EUR pentru color
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: