Rezultatele cautarii dupa : "cota"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
Buget de 1,3 Mil. EUR Caroli: 95% media, 90.000 EUR productia noului spot
Joi, 21 Mai 2009
 Adrian Nicolaescu, Director de Marketing, Caroli Foods, a afirmat pentru AdPlayers ca, pentru creatie si strategie, Caroli Foods lucreaza cu McCann Erickson in urma unei licitatii...
Digital Ads acuza: Boom nu poate trasa mai clar venituri
Joi, 21 Mai 2009
 Noua companie care va gestiona portofolii de publicitate online in cadrul grupului NCH/Netbridge, este definita de fondatori „o existenta juridica in scopuri de trasare mai clara a veniturilor din activitatea desfasurata  pe portofoliul de site-uri al grupului NCH”
Fata lui Tata (Kanal D) – primul loc pe 18-49, urban, duminica, 10 mai
Luni, 11 Mai 2009
 Emisiunea gazduita de Cove (Gabriel Coveseanu) a inregistrat duminica o cota de piata de 15,9%  (aproximativ 300.000 de telespectatori,...
Huidu si Gainusa (2,7%) au ingropat-o pe Mihaela Radulescu (1,7%) pe target comercial
Luni, 27 Aprilie 2009
 Duminica, 24 aprilie, intre orele 15:30-18:00, pe target comercial, Cronica Carcotasilor a adus pentru postul Prima TV 2.7% rating si 12.4% cota de piata, in vreme ce „Duminica...
20% cota de piata in Prime Time de Pasti la Pro TV
Miercuri, 22 Aprilie 2009
 Sambata, duminica si luni postul de televiziune a inregistrat cote de piata si de 19- 20% in Prime Time, intervalul de maxima audienta intregistrat de televiziuni in intervalul orar cuprins intre orele 19.00-23.00
Spoon Media: 4,2 Mil. EUR; 60% prin agentii, 40% direct
Miercuri, 22 Aprilie 2009
 Pe langa o pondere de 60% din business-ul de anul trecut reprezentat de parteneriate cu agentii de publicitate cum sunt  CAP, GMP,...
1 din 3 femei intre 15-49 ani se uita la Regina (Acasa TV)
Joi, 02 Aprilie 2009

Joi, 26 martie, Acasa TV a inregistrat cu “Regina” cea mai mare audienta de la lansarea telenovelei, cand a inregistrat in segmentul de public feminin, 15-49 ani, un rating de 13.9 puncte si o cota de piata de 30,4%

FHM anunta vanzari mai mari decat Playboy (+60%), Men’s Health (+96%) si Maxim (+193%)
Marti, 24 Martie 2009
 Potrivit reprezentantilor Sanoma Hearst Romania, editorul publicatiei, revista de lifestyle masculin a vandut  in semestrul II din 2008 in medie un numar de 18.464 exemplare
Valentin Oeru pleaca de la sefia regiei de vanzari Boom
Luni, 09 Martie 2009
 Numit director executiv Boom la sfarsitul anului 2006, regia de vanzari de la Netbridge Investments condusa alaturi de Cristian Petriceanu, Director General al companiei, a...
BCR a premiat promotia Mastercard cu BT Events (The Group), contul fiind in prezent la Tempo si Mediaedge:cia
Miercuri, 04 Martie 2009
Regina (Acasa TV) 23-26 feb: 10,6 puncte de rating, 21,1% cota de piata
Marti, 03 Martie 2009
 Potrivit datelor de audienta Jfk  de Acasa TV, telenovela “Regina” (Acasa TV) a ocupat in saptamina 23-26 februarie 2009,...
Happy Hour – cea mai mare audienta de la lansare: 9,5 % rating si 26,7% cota de piata
Sambata, 21 Februarie 2009
 Cu 9,5 % rating si 26,7% cota de piata, emisiunea lui Maruta a inregistrat joi, 19 februarie, cea mai mare audienta de la lansare si pana in prezent
“Fata lui Tata (Kanal D) a batut “Noaptea Erorilor (Antena 1) pe 18-49 ani, urban
Marti, 17 Februarie 2009
Potrivit Kanal D, editia emisiunii „Fata lui tata” difuzata duminica, 15 februarie, a inregistrat cele mai bune audiente de la lansare cu o cota de piata de 16,4% si un rating de 7.6%
Cu 140 Mil. EUR, Publicis Groupe Media (PGM) se pozitioneaza primul pol de media
Marti, 10 Februarie 2009
 Grupul de media Publicis reuneste la nivelul pietei romanesti, prin activitatile de media Starcom MediaVest Group (SMG), Zenith Media si Optimedia, un volum de media de 140-150 Mil. EUR 
Imi propun [..] sa facem fata crizei financiare, ce pare sa ameninte toate industriile mondialePavel Stanchev, Kanal D
Luni, 02 Februarie 2009
 Noul CEO Kanal D Romania mai vrea deasemenea sa continue cresterea in audienta si cota de piata a postului de televiziune 
“Povestirile de noapte (Acasa Tv), lider de audienta in publicul feminin 15-49, urban
Luni, 26 Ianuarie 2009
 Acasa Tv a inregistrat 7,3 puncte de rating si o cota de piata de 19,1%, Joi, 22 ianuarie, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 ani, din mediu urban,
SPM Indoor Division ciupeste din indoor 1 Milion Euro
Marti, 02 Decembrie 2008
 Razvan Constantinescu ofera detalii despre piata de indoor romaneasca, la scurt timp dupa ce, zilele trecute, Laurentiu...
Vineri, 21 nov, Kanal D a fost pe locul 3 pe target comercial
Joi, 27 Noiembrie 2008
 Pe targetul comercial - populatia cu varsta cuprinsa intre 18-49 de ani, postul de televiziune s-a situat pe locul 3 in topul audientelor, din mediul urban, cu un rating de de 1.0 % si o cota de piata de 6.3%
Brand Management estimeaza cheltuielile media indoor in 2008 la 3,5 Milioane EUR
Miercuri, 26 Noiembrie 2008
 Pe o estimare din care a scazut productia indoor si publicitatatea indoor prin ecrane TV, Laurentiu Jiga, seful companiei, estimeaza ca Brand Management ar putea detine aproape 50%...
“Fata lui tata (Kanal D) a batut Vine Politia (Pro Tv)
Luni, 17 Noiembrie 2008
 Cu o medie de audienta de 5,8% si o cota de piata de 12,6%, emisiunea a pozitionat Kanal D pe locul 2, in intervalul orar 20.30-21.30, pe publicul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban
« 7 8 9 10 11 »