Potrivit unor surse din piata de publicitate, Zenith Media, Mindshare Media, United Media si una din agentiile parte din The Group ar fi pe ultima suta de metri in licitatia de media
In ultimele doua luni, indicele de audienta (rating) pe publicul comercial a fost de maxim 1,2 % iar cota de piata maxima a fost 7,2%
Serialul s-a clasat ieri pe locul trei in prime time, in intervalul orar 20:15-22:00 inregistrand un rating mediu de 5.2% si o cota de piata de 13%, pe targetul comercial, conform datelor furnizate de GFK.
Compania de arhitectura de evenimente Event Plus a realizat cel mai recent eveniment aniversar al Impression Graphics Romania, companie specializata in productii tipografice de mari dimensiuni
Cu 600 000 euro pe prima jumatate a anului, Senior Interactive se vrea deja, potrivit unei informari remise AdPlayers, „cea mai mare agentie independenta de comunicare online din Romania”.
Teledonul organizat de Realitatea TV si UNICEF a strans pentru victimele inundatiilor 490.000 de euro si alte ajutoare materiale, in valoare de peste 56.000 de euro
Cu 155.000 de telespectatori (1,4% rating), in medie, Realitatea TV s-a clasat pe locul 4 in topul audientelor la nivel urban din ziua de 15 iunie,...
Cu varf de audienta de 19.0 puncte de rating si o cota de piata de 38.4%, pe 1 iunie postul a inregistrat cu ”Inima de tigan- Marele final” intre 20.00- 24.00, cele mai urmarite 4 ore ACASA, din ultimii 6 ani
Varful de audienta a fost atins la ora 21.50, cand la Realitatea TV erau analizate rezultatele exit-poll-ului, iar postul de stiri inregistra o audienta de 573.000 de telespectatori, in mediul urban (rating de 5% si cota de piata de 10,1%)
Parteneriatul online pus pe picioare la inceputul acestui an era estimat la o treime din piata: 4,5 – 5 Milioane EUR
Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online
Medien Holding, compania joint venture in domeniul media intre Westdeutsche Allgemeine Zeitung (WAZ) si The Nova Group, a achizitionat trustul de presa Domus
„Playboy are un numar de 200.000 de cititori, in timp ce urmatorul titlu se situeaza la 108.000 de cititori (revista FHM citata in grafic n.r.)”, a afirmat, pentru AdPlayers, Elena Varnav - PR & Marketing Manager, la Attica Media Romania, citand date de audienta din SNA (Studiu National de Audienta), pe publicul...
Vineri, 11 aprilie, emisiunea a inregistrat, la nivelul intregii populatii a Romaniei, o audienta de aproape 1,5 Milioane de oameni si, pe publicul urban, un varf de 12 puncte de rating si 27,3 procente cota de piata