Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 10 Februarie 2016
Bomba in publicitatea stradala. Odata intrata in vigoare din luna noiembrie 2015, Legea Publicitatii Stradale poate intra cu flexul oricand in 5.000 pana la 10.000 de reclame care nu o respecta.
Vineri, 21 August 2015
„Demolarea panourilor ilegale se poate face si gratuit” ne-a scris, din propria experienta, managerul unei companii de publicitate outdoor cu o retea de cateva sute de panouri amplasate la nivel national!
Luni, 17 August 2015
Incepand din luna noiembrie, noua lege a publicitatii stradale intra in vigoare intr-o piata in care marii jucatori mai au mult pana la intrarea tuturor panourilor in legalitate.
Marti, 21 Iulie 2015
Stefan Chiritescu este doar unul dintre oamenii de comunicare pentru care adplayers si-a propus sa inaugureze si o noua serie de articole care ar trebui sa construiasca bunele practici in publicitate, marketing si media. Excelenta. Fie ca vorbim despre Excelenta in Licitatii, sau despre Excelenta in Comunicare, vorbim de Excelenta.
Luni, 27 Aprilie 2015
“Cand eram mica am vrut sa ma fac politista. Imi doream sa fiu ca in filmele cu Jackie Chan, sa ma bat cu oameni rai.
Luni, 19 Ianuarie 2015
In timp ce unii oameni de publicitate se distreaza copios citind in presa e-mailurile altora, industria de publicitate romaneasca marcheaza un nou record negativ, la doi ani dupa Ordonanta de Urgenta nr.25 care interzice intermediarilor cumpararea spatiului publicitar TV in procesul de achizitie media pentru clienti.
Marti, 15 Octombrie 2013
„Estimam sa vindem aproximativ 10 mii de unitati Happy GO si Happy in urmatoarele sase luni” a declarat pentru adplayers Liviu Nistoran, director general Televoice, detinatorul marcii Evolio si de telefoane Happy Go si Happy.
Miercuri, 15 Mai 2013
“Vor ramane probabil, in viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor impune conditiile. Cred ca asta e si ideea. Probabil ca isi doresc sa atraga intr-o forma sau alta cele 50 de milioane de euro care in acest moment se impart intre statii de la Kanal D in jos”, este de parere Brindusa Vlanga
Vineri, 11 Ianuarie 2013
Intr-o comunicare trimisa la sfarsitul lunii decembrie agentiilor de media partenere se arata ca, incepand cu 1 ianuarie 2013, pentru a crea un climat transparent, costurile (tarifele) spatiilor media contractate sunt nete iar bonusul pentru volumul de agentie (AVB) va fi eliminat din relatia intre agentii si ProTV S.A.
Luni, 26 Noiembrie 2012
„Comparativ cu anul 2008, suma ceruta in 2012 este de doua ori mai mare. Pentru o imagine mai clara, fata de anul 2005, sumele cerute in 2012 sunt de peste 3 ori mai mari”, au declarat reprezentantii RCS&RDS pentru adplayers.
Joi, 19 Iulie 2012
„Opiniile mele sunt strict personale si nu implica in niciun fel institutia pentru care lucrez”, precizeaza din capul locului Traian Traicu, un om de comunicare bancara, ce vorbeste despre criza publicitatii in presa scrisa. Adusa de ponderea tot mai mare a bugetelor de media care au mers in TV, scaderea publicitatii in ziare a dus la scaderea calitatii editoriale a ziarelor,...
Marti, 23 August 2011
Agitatia pe contul de media a facut agentia locala Zenith Media sa refuze participarea in licitatie dupa ce initial a acceptat caietul de sarcini al...
Marti, 26 Iulie 2011
Avand costuri similare clasicii publicitati contextuale de tip PPC (pay-per-click), Retarget urmareste vizitatorul unei pagini web si afiseaza reclamele tintite, aducandu-i aminte produsele si serviciile advertiser-ului pana cand acesta este dispus sa intreprinda o actiune online – sa achizitioneze ori sa dea clic pentru a afla mai multe despre ele.
Miercuri, 22 Iunie 2011
Adrian Botan anticipa in AdPlayers ca este posibil ca intrarea ROM sa faca suprize si la alte sectiuni. Agentia contabilizeaza astfel 7 trofee...
Vineri, 20 Mai 2011
„M-am intalnit cu cei de la Seed si m-au convins pe loc ca trebuie sa fac acest proiect cu ei”, a motivat alegerea Eduard Tuca, partener Hert Design, despre alegerea agentiei de branding
Luni, 09 Mai 2011
Cu 40% crestere a cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, si 8 clienti noi pe 2010, Claudia Chirilescu spune ca 2011 a inceput mai dificil....
Miercuri, 04 Mai 2011
„Elan (Schwartzenberg n.r.) a avut o intalnire cu Sebastian Ghita si cu Sorin Enache si a fost validat acest contract. Dupa stiinta mea acest...
Joi, 24 Martie 2011
Bannere de filme pentru adulti alaturate de cele apartinand BCR, Romtelecom si chiar o celebra scoala de afaceri de la Londra intregesc cea mai recenta captura AdPlayers de achizitii online “automatizate”, fara verificarea continutului unui site
Luni, 21 Martie 2011
O mega-oferta pusa pe unipol care promite preturi de la 2,9 la 3,5 eur/mp, un mash Sun Plaza lipit - desi putea fi tras dintr-o bucata, si un print rupt al Magic FM surprins azi dimineata spun de la sine ca prima cerinta a productiei OOH este bataia in preturi si nu durabilitatea
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: