Rezultatele cautarii dupa : "costin"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
Licitatie BTL Tchibo si proiecte Davidoff, la Propaganda
Vineri, 01 August 2008

Agentia va asigura pentru portofoliul marcii Tchibo servicii de strategie, creatie, account handling, productie si DTP pentru proiectele dezvoltate pe piata locala.

Unirea il trimite pe Dorel pe un santier arheologic
Vineri, 13 Iunie 2008

Pus de Cap (creatie) si Next (media), Dorel sapa pentru a opta oara pentru Unirea, de data aceasta pe un santier arheologic

Premiantii IAA Excellence Awards 2008
Miercuri, 26 Martie 2008
Castigatorii primei editii sunt Mihai Ghyka, Catalin Tolontan, Elena Ionita, Costin Popescu, Adrian Sarbu, Costas Kapetanopoulos, Corina Bernschutz & Alexandru Pomana, Roxana Popa, Jose Toscano, Cristian...
Babanu (Murfatlar) - Cap (Creatie) si Next (Media)
Marti, 25 Martie 2008
Campania se deruleaza la ProTV, Antena 1, Kanal D, Etno TV, Taraf TV, OTV, Sport.ro, Telesport, TVR 1 si TVR 2.
Matache Macelaru  (Principal), la Cap si Next
Joi, 13 Martie 2008
Spotul ruleaza pe TV incepand cu a doua jumatate a lunii februarie la Pro Tv, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Acasa TV, Realitatea TV, Prima TV si National Geographic
'A fost un proces automat, nu un atac intentionat asupra noastra' Costin Radu (Iqads) despre atacul adfel.ro
Joi, 06 Martie 2008
„A fost vorba doar de o vulnerabilitate a unei versiuni mai vechi a platformei de wordpress pe care o folosim si pe care a exploatat-o cineva”, a afirmat despre platforma adfel.ro Costin Radu - Managing...
ING, Cap
Bugetul ING Credit Card, la Cap
Vineri, 22 Februarie 2008

Campania este programata pe outdoor, presa, internet si altele

 

Dacia Logan KissFM este motorizata de Graffiti BBDO si Media Direction
Vineri, 31 August 2007
Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto si se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati
15 Strategic planneri au luat initiativa īnfiintarii APG Romānia
Marti, 14 August 2007
Prima asociatie profesionala a oamenilor care fac strategie īn domeniul comunicarii - APG Romānia (Account Planning Group) are ca prim consiliu interimar de conducere format din  Razvan Matasel (presedinte interimar), Costin Radu (responsabil de comunicare), Bogdana Butnar (responsabil de proiecte), Stefan Stroe (responsabil de proiecte), Diana Ceausu (trezorier)
Ogilvy Public Relations a castigat procesul de selectie al casei de avocatura RTPR
Miercuri, 30 Mai 2007
In urma unei licitatii, societatea de avocati RTPR (Radu Taracila Padurari Retevoescu) a selectat Ogilvy Public Relations sa dezvolte strategia de comunicare si relatii publice, precum si identitatea corporate a societatii
23 scoate din cusca noul Prigat
Joi, 03 Mai 2007
Cum termenul limita de expunere a campaniilor care pot fi inscrise in festivalul de publicitate Ad’Or de la BMG este 10 aprilie, iar campania Prigat este derulata din 6 aprilie, este foarte posibil ca noile creatii sa le puteti vedea inscrise in competitie alaturi de alte lucrari recente ale agentiilor de publicitate. Bafta 23! "Restul e Can Can".
Prime Time pentru audienta ARMA
Joi, 26 Aprilie 2007
Primul Seminar International ARMA dedicat tendintelor actuale in masurarea audientelor si utlizarii datelor de audienta in practica industriei de media si publicitate va avea loc pe data de 29 mai 2007 si "se adreseaza specialistilor in media si in principal celor care se ocupa cu producerea si utilizarea de date de audienta in institute de cercetare, agentii de publicitate/media, statii...
'Ne-am vazut si ne-am placut'. Restul e CANCAN si 23
Joi, 05 Aprilie 2007
"Nu a fost pitch", au declarat, pentru AdPlayers, oficialii shop-ului de creatie 23, condus de Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie la 23 si Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett Romania, referindu-se la selectia agentiei de publicitate pentru cotidianul Can Can, cel mai nou produs editat de echipa care scoate revista Ciao!
Stentor a cāstigat PR-ul Walmark
Joi, 22 Februarie 2007
Īncepānd cu luna februarie, agentia de relatii publice Stentor Creative Relations comunica pentru Walmark Romānia, liderul pietei de suplimente nutritionale de pe piata romāneasca, potrivit agentiei de PR
Finlandia Vodka Cup a ales finalistul pentru Finlandia – Bartender of the Year
Marti, 30 Ianuarie 2007
Destinat celor mai talentati barmani din peste 20 de tari, Finlandia Vodka 2007 si-a desemnat cāstigatorul din Romānia care participa, alaturi de competitori din peste 20 de tari la īntrecerea finala pentru titlul: Finlandia – Bartender of the Year (Barmanul Finlandia al Anului)
Licitatia pentru audientele TV din 2008 a fost cāstigata de oferta tehnica
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
Īn competitia la care au mai participat TNS-AGB International si MediaResearch Cehia, cāstigatoarea - compania GFK Romānia a fost desemnata de Comisia Paritara formata din 5 membri ai CNA, 5 reprezentanti ai statiilor de televiziune si 5 reprezentanti ai agentiilor de publicitate
Industria de publicitate si interactiva naste IAB Romānia
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Editori online si retele de vānzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet – Interactive Advertising Bureau (IAB) Romānia care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online
Cris-Tim revine la Īti place sa manānci sanatos
Marti, 12 Septembrie 2006
"Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 – 170 tone/zi", afirma oficialii de marketing Cris-Tim legat de obiectivele campaniei semnate de Leo Burnett si derulate de Starlink, amintind de campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim, care, sub acelasi slogan, īn anul 2002, a condus rapid compania catre vārfuri de vānzare de 60 tone/zi
Cap si Next dau viata Biborteni
Marti, 20 Iunie 2006
Campania Biborteni se deruleaza pe TV, print si POSM-uri, iar productia celor 5 spoturi TV, unul de 30 de secunde si 4 de 20 de secunde, s-a ridicat la aproximativ 140.000 EUR
BT la Cap si Next, fara licitatie
Luni, 12 Iunie 2006
Banca Transilvania a ales, fara licitatie, agentiile de publicitate Cap (creatie) si Next (media) si deruleaza o campanie de publicitate prin care anunta ca indeplineste dorintele micilor intreprinzatori, obiectivul BT fiind sa ajunga banca nr 1 dedicata IMM-urilor, pana in 2007
« 1 2 3 4 »