Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 17 Septembrie 2007
Campania va acoperi canale de comunicare cum sunt presa si bannere pe Internet, in principal, la care se adauga un spot TV ce va fi difuzat in cinematografele Movieplex, Multiplex si Cinema Pro
Vineri, 31 August 2007
Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto si se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati
Marti, 26 Iunie 2007
Echipa de creatie s-a gandit sa le dea skateboard-urilor mai mult spatiu si loc de exprimare, in viteza,... cu roti de autobuz
Marti, 05 Decembrie 2006
Graffiti BBDO este autorea campaniei de imagine Dacia - 40 de ani care se deruleaza īn perioada 20 noiembrie - 10 decembrie 2006, contul de media apartinānd Media Direction
Luni, 23 Octombrie 2006
BBDO a fost agentia nominalizata sa dezvolte campania de lansare Dacia Logan MCV, Break-ul modelului Logan, dupa ce proiectul a facut obiectul unui pitch international, productia fiind coordonata de Graffiti BBDO care a colaborat cu casa de productie franceza Sequencis
Miercuri, 11 Octombrie 2006
Intitulata Evolutie, campania de lansare pentru noul model Dacia, apartinānd grupului Renault este axata īn principal pe spotul cu acelasi nume si se deruleaza prin Media Direction, agentia de media din grupul de comunicare condus de Dan Moraru
Miercuri, 26 Aprilie 2006
Agentia Brandstalk Advertising a fost aleasa de Astek Romania sa dezvolte identitatea noului brand de vopsea superlavabila Maxweiss, campania sub sloganul "Garantia lucrului bine facut" beneficiind de spoturi tv si sustinere outdoor
Marti, 13 Decembrie 2005
In variante de 30 si 45 de secunde, Buticarul a fost "dirijat" de Bogdan Mirica, Creative Director al agentiei de publicitate
Luni, 03 Octombrie 2005
"Contul TeleSport a fost luat de Gavrila&Asociatii fara licitatie, deoarece clientul si-a dorit sa lucreze cu noi, reciproca fiind valabila" spun reprezentantii agentiei
Vineri, 30 Septembrie 2005
Noul spot "Bad Boy" pentru Dacia Logan Diesel semnat Graffiti BBDO a fost imblanzit de CNA care a cerut agentiei si clientului sa modifice spotul in care Dacia trece peste culoarea rosie a semaforului
Luni, 26 Septembrie 2005
Cel putin asa spun chiar creativii de la Gavrila & Asociatii care ofera si " 5 argumente" pentru a "sustine" acest lucru
Miercuri, 08 Iunie 2005
Obiectivul campaniei "Pasionatul" este de a convinge posesorii de Dacia dar si ai altor marci sa aleaga serviciile retelei Dacia Service
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: