Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 06 Octombrie 2008
Brandient a creat noul design al ambalajelor Linco pentru Orkla Foods, iar campania de lansare este semnata de Cap
Miercuri, 01 Octombrie 2008
Contul de media este semnat de Media Direction, agentia de media din grupul BBDO,
Miercuri, 01 Octombrie 2008
Pozitia va fi preluata de la 1 februarie 2009, si ii urmeaza lui Sergiu Toader, Presedintele in exercitiu al grupului
Marti, 19 August 2008
Cu aproximativ 7 milioane EUR pe primele 6 luni din 2008 (estimare AdPlayers) , agentia a anuntat cresterea cifrei de afaceri cu 100% fata de aceeasi perioada a...
Miercuri, 16 Iulie 2008
Postul de televiziune lanseaza emisiunea de vara, incepand din 17 iulie, ora 22:00
Vineri, 21 Martie 2008
Agentia a semnat 2 spoturi care promoveaza creditul pentru nevoi personale de la Piraeus Bank
Joi, 21 Februarie 2008
Difuzata gratuit, GMP semneaza campania impotriva condusului sub influenta alcoolului initiata de Asociatia „Berarii Romaniei”, in parteneriat cu Politia Romana si Consiliul National al...
Miercuri, 20 Februarie 2008
Grupul Realitatea-Catavencu se reorganizeaza in functie de publicul tinta, si este condus de trei directori ai noilor divizii integrate: Mihnea Vasiliu (Quality), Dragos Stanca (Business Media) si Sorin Vulpe (Life Style).
Marti, 22 Ianuarie 2008
Agentia de publicitate condusa de Felix Tataru a realizat pentru Pfizer campania de comunicare pentru sprijinirea celor care doresc sa se lase de fumat
Joi, 06 Decembrie 2007
La evenimentul organizat Sala Omnia din Bucuresti de catre Diageo si OgilvyAction, AdPlayers a numarat si peste 100 de oameni de comunicare din mai multe agentii de pe piata romaneasca
Luni, 15 Octombrie 2007
„Categoric nu”, a negat pentru AdPlayers, Cosmin Corcoveanu de la Publitz Media, proprietarul Parfumeria.ro, intrebat daca a stiut pana la Internetics de asemanarile intre propriul magazin online si Victoria’S Secret
Joi, 11 Octombrie 2007
Intr-o campanie GMP, Alexandra Gatej - Presedintele Unilever South Central Europe, a devenit eleva IAA School dupa ce, in prima etapa de promovare a IAA School, campania i-a avut drept protagonisti pe Mihai Ghyka – General Manager al InBev Romania SA si Radu Florescu - CEO Saatchi & Saatchi.
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Prima etapa a campaniei se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania, iar cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati
Marti, 25 Septembrie 2007
Cele trei competitii: Web Space, Web Promo si Web Graphic, vor avea cate un juriu specializat si se vor juriza in trei etape, in perioada 8 - 26 octombrieA
Marti, 25 Septembrie 2007
Campania din luna septembrie este destinata celor care s-au saturat sa spuna ca „nu e nimic de vazut la televizor”
Vineri, 07 Septembrie 2007
Pe langa campania media, 50 de copaci din Bucuresti sunt, la propriu, indoliati, in memoria celor 32 de milioane de copaci ce cad prada anual defrisarilor abuzive
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
Joi, 28 Iunie 2007
Mai mult de 150 dintre ele au fost validate pe site-ul oficial al concursului, www.absolutshape.ro, iar cele mai votate 50 de catre public au intrat in deliberarea juriului compus din Cristi Puiu (regizor), Alex Galmeanu, Cosmin Gogu, Ionut Staicu, Gicu Serban, Alexandru Molovata, Marius Baragan (fotografi)
Joi, 28 Iunie 2007
Sub sloganul "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
Joi, 31 Mai 2007
Intitulat Fotbal adevarat, spotul a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana si ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3. Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: