Rezultatele cautarii dupa : "cosmin"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Packaging Linco, de Brandient, campanie de lansare – Cap
Luni, 06 Octombrie 2008

Brandient a creat noul design al ambalajelor Linco pentru Orkla Foods, iar campania de lansare este semnata de Cap

Juicy Fruit Squish (Wrigley), de Graffiti BBDO
Miercuri, 01 Octombrie 2008
Contul de media este semnat de Media Direction, agentia de media din grupul BBDO,
Emil Hurezeanu va fi Presedintele Realitatea-Catavencu
Miercuri, 01 Octombrie 2008

Pozitia va fi preluata de la 1 februarie 2009, si ii urmeaza lui Sergiu Toader, Presedintele in exercitiu al grupului

DRAFTFCB: 25 Milioane LEI (7 Milioane EUR), pe prima jumatate a anului
Marti, 19 August 2008
Cu aproximativ 7 milioane EUR pe primele 6 luni din 2008 (estimare AdPlayers) , agentia a anuntat cresterea cifrei de afaceri cu 100% fata de aceeasi perioada a...
DJ la Radio 21, Razvan Popescu debuteaza la Kanal D cu 'Vezi ce alegi'
Miercuri, 16 Iulie 2008
Postul de televiziune lanseaza emisiunea de vara, incepand din 17 iulie, ora 22:00
Piraeus Bank, doua spoturi cu happy end DRAFTFCB
Vineri, 21 Martie 2008

Agentia a semnat 2 spoturi care promoveaza creditul pentru nevoi personale de la Piraeus Bank

Asociatia Berarii Romaniei, la GMP
Joi, 21 Februarie 2008
Difuzata gratuit, GMP semneaza campania impotriva condusului sub influenta alcoolului initiata de Asociatia „Berarii Romaniei”, in parteneriat cu Politia Romana si Consiliul National al...
Mihnea Vasiliu, Dragos Stanca si Sorin Vulpe conduc noua structura cu 3 divizii pe public tinta din Realitatea-Catavencu
Miercuri, 20 Februarie 2008

Grupul Realitatea-Catavencu se reorganizeaza in functie de publicul tinta, si este condus de trei directori ai noilor divizii integrate: Mihnea Vasiliu (Quality), Dragos Stanca (Business Media) si Sorin Vulpe (Life Style).

Pfizer, la GMP
Marti, 22 Ianuarie 2008

Agentia de publicitate condusa de Felix Tataru a realizat pentru Pfizer campania de comunicare pentru sprijinirea celor care doresc sa se lase de fumat

2500 de oameni la Start a Party! J&B
Joi, 06 Decembrie 2007
La evenimentul organizat Sala Omnia din Bucuresti de catre  Diageo si OgilvyAction, AdPlayers a numarat si peste 100 de oameni de comunicare din mai multe agentii de pe piata romaneasca
„Nu am verificat foarte amanuntit originalitatea layout-ului”, Cosmin Corcoveanu, Parfumeria.ro
Luni, 15 Octombrie 2007
„Categoric nu”, a negat pentru AdPlayers, Cosmin Corcoveanu de la Publitz Media, proprietarul Parfumeria.ro, intrebat daca a stiut pana la Internetics de asemanarile intre propriul magazin online si Victoria’S Secret
Presedintele Unilever SCE, a intrat la IAA School
Joi, 11 Octombrie 2007
Intr-o campanie GMP, Alexandra Gatej - Presedintele Unilever South Central Europe,  a devenit eleva IAA School dupa ce, in prima etapa de promovare a IAA School, campania i-a avut drept protagonisti pe Mihai Ghyka – General Manager al InBev Romania SA si Radu Florescu -  CEO Saatchi & Saatchi.
GMP semneaza “Razboiul strazii” pentru Fundatia Concordia
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Prima etapa a campaniei se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania, iar cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati
Internetics a format juriile cu Asociatia IAB România
Marti, 25 Septembrie 2007
Cele trei competitii: Web Space, Web Promo si Web Graphic, vor avea cate un juriu specializat si se vor juriza in trei etape, in perioada 8 - 26 octombrieA
TEMPO joaca în serie A si Primera Division pentru BOOM
Marti, 25 Septembrie 2007
Campania din luna septembrie este destinata celor care s-au saturat sa spuna ca „nu e nimic de vazut la televizor”
Agentia de Monitorizare a Presei si Grey semneaza “Nu taia padurea ca-n codru”
Vineri, 07 Septembrie 2007
Pe langa campania media, 50 de copaci din Bucuresti sunt, la propriu, indoliati, in memoria celor 32 de milioane de copaci ce cad prada anual defrisarilor abuzive
GMP si SECS: un copil vine unde nu te astepti
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
Peste 400 de fotografii au cautat Absolut Shape
Joi, 28 Iunie 2007
Mai mult de 150 dintre ele au fost validate pe site-ul oficial al concursului, www.absolutshape.ro, iar cele mai votate 50 de catre public au intrat in deliberarea juriului compus din Cristi Puiu (regizor), Alex Galmeanu, Cosmin Gogu, Ionut Staicu, Gicu Serban, Alexandru Molovata, Marius Baragan (fotografi)
270.000 EUR in promotia Timisoreana
Joi, 28 Iunie 2007
Sub sloganul  "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
GMP a tras primul spot Timisoreana
Joi, 31 Mai 2007
Intitulat Fotbal adevarat, spotul a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana si ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3. Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/ 
« 3 4 5 6 7 »