Rezultatele cautarii dupa : "cosmin"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Ciocolata ROM vrea sa sponsorizeze evenimentele anulate ale anului 2020
Marti, 22 Septembrie 2020
Rom, primul baton de ciocolata din Romania, lansat in 1964 si invelit in culorile drapelului national, lanseaza ROM BUZZ -cel mai nou produs din portofoliu si, pentru a-l face faimos, propune oferte de sponsorizare evenimentelor anulate locale si internationale.
Izoleaza Violenta. Asociatia ANAIS si Cheil | Centrade in campanie impotriva violentei domestice in contextul distantarii sociale.
Joi, 02 Aprilie 2020
 Distantarea sociala previne raspandirea virusului COVID-19, dar favorizeaza, in acelasi timp, perpetuarea unui virus la fel de perfid in casele romanilor - violenta domestica. Asociatia ANAIS lanseaza campania #IzoleazaViolenta, semnata de Cheil | Centrade
Hai la VotNuTroc! Se cauta observatori.
Vineri, 01 Noiembrie 2019
 De la zahar, la faina, la ulei si pana la obiecte total neasteptate, in perioada electorala, partidele apeleaza la ce ne este deja cunoscut ca troc electoral. Pentru a contracara trocul electoral, Funky si Kubis au amenajat si o expozitie care poate fi vazuta pana pe 2 noiembrie la Nod makerspace din Bucuresti. De...
Vlad Ruta, fondator si proprietar al Grupului Spectacular despre cei care, direct sau indirect interesati, ,,au apasat pedala distrugerii grupului, dar nu au reusit.
Vineri, 16 August 2019
 ,,Unii dintre ei sunt condamnati, unii urmariti penal, unii uitati in “acoperire”, reusesc cu mult succes sa conduca aceasta tara si astazi"
Opt liceeni ambitiosi vor fi sustinuti de bursele Founders by BT sa participe la Spark Week, primul festival de antreprenoriat din Romania
Marti, 30 Iulie 2019
Un numar de opt liceeni ambitiosi vor fi sustinuti de bursele Founders by BT sa participe la Spark Week, primul festival de antreprenoriat din Romania unde peste 40 de liceeni vor in cadrul unei experiente de 6 zile cu domeniul de business din diverse unghiuri.
Vechea tehnica a mozaicului reinterpretata in cheie moderna cu sustinerea Mapei Romania si UNARTE
Marti, 02 Iulie 2019
 Competitia Culorilor Mapei este o initiativa dezvoltata impreuna cu agentia de comunicare Armada, avand ca obiectiv sa sustina interesul tinerilor artisti si viitori designeri pentru arta mozaicului. Oferind materiale de calitate exceptionala, Mapei isi asuma un rol activ in sustinerea si formarea apetitului noilor...
Premiera la ELLE DECORATION Romanian Design Awards: Noua colectie exclusiva Grundig Massimo Bottura
Vineri, 07 Iunie 2019
Colectia este rezultatul parteneriatului Grundig cu Massimo Bottura, fundamentat si inspirat de valorile comune pe care le impartasesc: calitatea, estetica, exclusivitatea si sustenabilitatea. Gama semnata de Massimo Bottura a fost prezentata in premiera la ELLE DECORATION Romanian Design Awards, gala care premiaza...
Our Big Day Out 2018: 200.000 de produse stranse, 5.354 de beneficiari din 13 judete, 500 de copii institutionalizati invitati la o zi de joaca si caravane la 1.253 de varstnici si copii institutionalizati
Vineri, 18 Ianuarie 2019
 Cu proiecte de voluntariat ajunse la sfarsitul lui 2018 la editia cu numarul XXII, platforma Our Big Day Out a fost fondata de o mana de oameni in frunte cu Alexandra Tinjala si deruleaza pe intreg parcursul anului activitati in sprijinul copiilor institutionalizati care traiesc sub limita saraciei, al copiilor,...
Contractate sau necontractate, ideile digitale sunt asteptate la IAB MIXX Awards Romania 2018.
Joi, 11 Octombrie 2018
 Sponsorii IAB MIXX Awards Romania 2018 sunt: Beck’s, Staropramen, Group M - mPlatform, Renault Romania, Cramele Averesti, Tchibo, Douglas Romania
PR
Dumbrava minunata a Vlasiei. 1.000 de gospodarii in cadrul natural si facilitati de pozitionare si transport
Luni, 02 Iulie 2018
 Cu o suprafata totala de 90 de hectare si preturi pronind de la 135 euro pe metru patrat, Dumbrava Vlasiei are obiective interesante pentru cel in jur de 1000 de gospodarii care se vor apropiate nu doar de cadrul natural ci si de facilitatile de pozitionare si transport.
Absolventii celei de-a-X-a editii a Scolii ADC*RO
Vineri, 01 Iunie 2018
 Board-ul de tutori al editiei 2018 a fost format din: Adrian Preda – Creative Director GAV, Andrei Tripsa – Creative Partner Three, Catalin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun Brand Growers, Claudiu Dobrita – Creative Director FCB Bucharest, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Liviu Turcanu – Creative Director...
Premiul de 15.000 de euro al competitiei Imagine Dumbrava Vlasiei merge la Gradina cu Camere
Marti, 15 Mai 2018
 Peste 13.000 de voturi ale publicului s-au inregistrat in acest concurs, iar castigatorul a avut de 3 ori mai multe voturi decat urmatorul clasat
Alex Dima a lasat Romania pentru Athos. 2 din 9 romani din publicul comercial l-au urmarit.
Joi, 12 Aprilie 2018
 „Un munte de credinta” la Romania, te iubesc! a obtinut la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.5 puncte de rating si 21.8% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obtinut 3.1 puncte de rating si 14.9% share.
Mutare surpriza de Pasti la Antena 1. Dupa o pauza de 4 ani, Cosmin Stan incepand cu Observatorul din weekend-ul de Pasti, alaturi de Octavia Geamanu
Marti, 03 Aprilie 2018
Dupa o pauza de 4 ani de aparitie " pe sticla", telespectatorii il pot urmari pe Cosmin Stan la pupitrul de stiri al jurnalului din prime time, in fiecare sambata si duminica de la ora 19:00, unde va prezenta alaturi de Octavia Geamanu.
Noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei este realizata pentru FRF de Brandient
Vineri, 03 Noiembrie 2017
 Brandient semneaza pentru FRF noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei - O premiera in istoria echipei nationale care incepe in 1922 - propria identitate vizuala si, totodata, un nou echipament cu care va ataca Liga Natiunilor si drumul spre Euro 2020.
1 din 5 romani au vazut jaful de la Hidroelectrica. Doar 1 din 10 au ales urmatorul post TV
Luni, 25 Septembrie 2017
 Romania, te iubesc! a fost lider de audienta pe toate segmentele de public. La nivel comercial, public cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, emisiunea a inregistrat 5.6 puncte de audienta si 20.4% share, in timp ce televiziunea clasata pe locul secund a obtinut 2.6% rating si 9.5% share.
Grila de toamna PRO TV. 4 productii in premiera, 40 de blockbustere si peste 20 de filme in premiera
Luni, 28 August 2017
“Desi vara este, de obicei, o perioada de concedii, trebuie sa recunosc ca pentru echipa PRO a reprezentat o adevarata mobilizare de forte!” a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV despre pregatirea grilei de toamna.
36 case in doar 5 zile. Familii cu venituri mici - beneficiari si voluntari in constructia Big Build
Miercuri, 23 August 2017
 Kaufland Romania, partenerul strategic BIG BUILD, a suplimentat donatia pentru proiect astfel incat familiile beneficiare sa plateasca o rata mai mica pentru locuinte cu pana la 100 de lei lunar, pentru o perioada de 20 de ani
Enel in campanie cu Publicis, Optimedia si Nurun pe abonamente online
Vineri, 24 Februarie 2017
 Campania Enel Fix Online se deruleaza la nivel national si include spot TV, componente outdoor si online
Mesaj romanesc care merita bani europeni. Ciuc Radler si Ogilvy & Mather redescopera locuri spectaculoase din Romania Moderna.
Luni, 24 Octombrie 2016
30 de locuri spectaculoase redescoperite in cadrul campaniei Romania Moderna, realizata de Ogilvy & Mather Romania pentru Ciuc Radler ar putea face invidiosi si cei mai buni ministri responsabili pentru imaginea tarii de la 1990 incoace. Si asta fara bani publici.
« 1 2 3 4 5 »