‚In sfarsit, cizmarul are cizme’ Felix Tataru, General Manager GMP, despre venirea Simonei Firtat ca noul purtatorul de cuvant al agentiilor GMP Advertising si GMP PR,
Comunicarea holdingului va fi asigurata de Andreea Idriceanu, unul din membrii bordului de conducere si managerii grupului de companii
Laura Grigore (27) este noul Corporate Communication Consultant cu care compania vrea sa dezvolte consultanta in comunicare de la produs si pentru servicii
De 80 de ani partener al Olimpiadei, Coca-Cola a decriptat mesajul marcii din limba tarii gazda a Jocurilor Olimpice: “Fericire delicioasa”
Agentia Lowe PR a fost desemnata castigatoarea unei licitatii recente in urma careia va administra contul relatiile publice pentru procesul de rebranding ABN AMRO
"Este cel mai vechi inca activ art director al advertising-ului romanesc", spune Lucian Georgescu, despre Puiu Oncescu
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 550.000 EUR in primele sase luni din 2008, atelierul de creatie specializat, la inceput, in reviste periodice pentru retail, vrea in acest an peste 1 milion de EUR
Klusch va raporta direct lui Dragos Dinu, CEO al Grupului A&D Pharma
Agentia de relatii publice gestioneaza sase noi branduri din portofoliul BDG Import
Noua companie are ca managing partner pe Mihaela Stanoiu, ex Bigger
„Pentru mine a sosit momentul de a accepta si alte provocari profesionale”, a spus Larisa Toader, fara sa deconspire viitorul pas in cariera profesionala
Comunicarea a fost adjudecata de cele doua agentii in urma unui pitch castigat in luna februarie a acestui an.
Castigatorii festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania 2008
Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai
Cretan a lucrat opt ani in cadrul agentiei americane de stiri financiare Dow Jones, a ocupat o pozitie de corespondent al agentiei americane de presa The Associated Press si pozitia de director operational al Mediafax
Cele doua companii spera ca serviciile de advertising contextual pe piata locala sa atinga aproape 4,5 milioane de utilizatori de internet