Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 19 Iulie 2018
ADC Romania a ales cele mai bune creatii ale lunii iunie in categoriile de TV, Digital, OOH si Experiential/BTL, dar si lucrarea lunii care vine de la Papaya Advertising pentru Transavia Romania: Daca mai multi ar fi facut lucrurile asa cum trebuie.
Luni, 14 Mai 2018
Cu experienta in servicii de marketing si comunicare in categoria auto inca de la infiintare, agentia fondata de fratii Alex si Andrei Cernatescu preia integral comunicarea full service pe piata locala a brand-ului japone
Joi, 12 Aprilie 2018
Producator local cu o oferta completa pentru bai si grupuri sanitare, Cersanit directioneaza, in perioada Aprilie-August, 1% din vanzarile produselor sale catre renovarea bailor din scolile publice romanesti
Miercuri, 04 Aprilie 2018
„Practic, functia digital a crescut exponential ca volum de activitate si a devenit parte integrata in toate campaniile noastre de comunicare (in unele cazuri, este chiar punctul de plecare in strategia clientului)” afirma Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South East Europe
Marti, 20 Martie 2018
Agentia de publicitate fondata de Lucian Georgescu semneaza noua pozitionare si identitate de brand SIM si lanseaza prima campanie a producatorului de lactate Simultan, cel mai mare procesator de lapte cu capital romanesc.
Luni, 19 Martie 2018
Beau Monde, o revista de moda cu 100% continut original romanesc, ia atitudine impotriva acestui fenomen, lansand BIHOR COUTURE, o marca de haine romaneasca, ale carei creatii sunt facute de aceiasi mesteri artizani pe care Dior i-a copiat in colectia sa din 2017, fara sa le acorde credit.
Joi, 11 Ianuarie 2018
Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Luni, 11 Decembrie 2017
Spotul TV a fost creat 100% local si este parte din campania integrata de comunicare dezvoltata de METRO la nivel global.
Marti, 31 Octombrie 2017
Agentia de publicitate Armada impreuna cu Muzeul National de Istorie Naturala “Grigore Antipa”, ii indeamna pe tineri sa nu le fie frica sa mearga la muzeu! Un simplu selfie cu Girafantoma le va asigura intrare gratuita la “Antipa”!
Sef nou la strategia GMP. De 11 ani in comunicare, Dana Pascu este noul Head of Strategy al agentiei
Joi, 12 Octombrie 2017
Cu o experienta de peste zece ani in strategic planning, potrivit agentiei, promovarea noul sef de strategie vine dupa ce a fost mai intai Senior Strategic Planner (2015) si mai apoi Creative & Strategic Planning Director la GMP.
Vineri, 22 Septembrie 2017
Prin tehnologia Fusion, temperatura si durata procesului de prajire sunt controlate cu grija de catre specialistii de la fabrica Norddeutsche Kaffeewerke, parte din grupul Strauss Coffee, din Germania,...
Miercuri, 16 August 2017
Clientii cumpara lucruri vandute ca 100% custom, care de fapt sunt template-uri sau platforme open source personalizate, unde 70% din treaba este deja facuta de altii
Luni, 31 Iulie 2017
Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Joi, 27 Iulie 2017
„Relaxeaza-ti simturile, castiga cu Activia” este sustinuta prin spot TV, componente de digital, activari in-store, BTL si un mix de actiuni de relatii publice
Miercuri, 28 Iunie 2017
Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR.
Joi, 22 Iunie 2017
AQUA Scanner a avut peste 150.000 de download-uri, cu peste 4.500 de sesiuni pe zi in timpul campaniei si a reusit sa genereze vizibilitate problemei nitratilor din apele imbuteliate, generand un reach organic de 1.3 milioane de vizualizari.
Luni, 29 Mai 2017
Desfasurata in parteneriat cu Berndes, producator de instrumente de bucatarie cu o istorie de aproape 100 de ani, campania promotionala se desfasoara in perioada 8 mai – 6 august 2017.
Marti, 23 Mai 2017
„Cel mai grav mi se pare impresia de stingacie si chinuiala lasata de noua directie creativa Kaufland. Sloganul pare o traducere smulsa cu forcepsul a unui mesaj electoral american. Si spunind asta ma bazez pe toata sintagma: Noul Tu traieste fresh”, este de parere Adrian Poenaru, freelancer in creatie de publicitate.
Miercuri, 17 Mai 2017
Campania va fi comunicata printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media si platformele influencerilor parteneri in Fantastic Office
Miercuri, 10 Mai 2017
Cu strategie si creatie semnata de agentia Chemistry Irlanda, cea mai recenta campanie a lantului de magazine este inspirata de popularitatea programelor de tip Reality TV.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: