Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 22 Iunie 2005
"Cu Scholl ai Italia la picioare" ii trimite pe (3) drumuri de vacanta de neuitat pe cei care cumpara in perioada 20 iunie – 20 august
Luni, 20 Iunie 2005
Raluca Feher ( feher - alb in ungureste) de la NextCap trece brandul Dufa Superweiss de la fantezia adolescentei la maturitatea noii Supercase
Vineri, 17 Iunie 2005
Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
Vineri, 17 Iunie 2005
Licitatia pentru informarea femeilor insarcinate a fost castigata cu proiectul "Pentru un Fat Frumos si Sanatos"
Vineri, 10 Iunie 2005
Promotia are loc in perioada 1 iunie-15 august si insumeaza castiguri totale in valoare de peste 300.000$
Joi, 09 Iunie 2005
Dupa Jacobs 3 in 1, agentia din Romania a dezvoltat pentru Kraft Europe campania Jacobs Ice Coffee - un mix pe baza de cafea conceput pentru prepararea cu apa rece
Joi, 09 Iunie 2005
Promovarea revistei pozitionate ca un ghid practic pentru cei care s-au hotarat sa construiasca, sa renoveze sau sa-si reamenajeze locuinta, contine radio si print
Miercuri, 08 Iunie 2005
Campania semnata de Lowe & Partners si derulata pe media cu Initiative vrea sa mai indrepte din procentul de 93% dintre romani care discrimineaza, constient sau nu
Miercuri, 08 Iunie 2005
Obiectivul campaniei "Pasionatul" este de a convinge posesorii de Dacia dar si ai altor marci sa aleaga serviciile retelei Dacia Service
Marti, 07 Iunie 2005
Lavinia Huidan, Presedinte, Euro Intertrade Corporation a fost impresionata "de entuziasmul, de mobilizarea rapida, de modul profund in care au inteles valorile brandului"
Marti, 07 Iunie 2005
Sub sloganul "Prinde distractia, nu scapa premiile" Caravana Western Union a pornit un turneu de informare privind transferul de bani in 26 de orase
Marti, 07 Iunie 2005
Semnata de descendenta primei agentii de publicitate internationale din Romania, campania "Cea mai buna mutare" se desfasoara pe TV, presa, outdoor Internet, precum si materiale POS
Vineri, 03 Iunie 2005
La o saptamana de la premierea Ad’Or 2005 agentia este multumita ca a pastrat podiumul si ca s-a clasat in topul primelor trei agentii de publicitate
Joi, 02 Iunie 2005
Campania sub sloganul Acum ori niciodata! consta in 3 testimoniale si ruleaza deja pe ProTV, Antena 1, PrimaTV, TVR1, TVR2, TV Sport, MTV, Realitatea TV
Joi, 26 Mai 2005
Noua gama de electrocasnice Arctic comunica noul design unitar pentru frigidere, masini de spalat, aragazuri si televizoare intr-o noua abordare a marcii
Miercuri, 25 Mai 2005
Noua campanie de imagine pentru marca de la JTI se desfasoara in perioada mai - iunie si contine outdoor si POSM
Miercuri, 25 Mai 2005
Media Investment deruleaza campania de media din Romania, marca poloneza de electrocasnice atacand "pragmatismul categoriei de oameni tineri care locuiesc departe de casa"
Luni, 23 Mai 2005
Promotia „Si acum, cu Anitra la atac!” a fost realizata cu Foote Cone & Belding Bucharest
Marti, 17 Mai 2005
Campania pentru Innovatics Laboratories Romania a fost construita impreuna cu agentia Initiative in urma castigarii unei licitatii desfasurate la inceputul anului
Marti, 17 Mai 2005
Campania Baxi Romania se deruleaza sub sloganul “Confortul nu e un lux” si isi propune sa redefineasca notiunea de confort termic si deruleaza media prin ZenithMedia
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: