Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 12 Octombrie 2007
Creatia mai atrage doi copywriteri: Roxana Raileanu si Alina Covalcic
Joi, 11 Octombrie 2007
Intr-o campanie GMP, Alexandra Gatej - Presedintele Unilever South Central Europe, a devenit eleva IAA School dupa ce, in prima etapa de promovare a IAA School, campania i-a avut drept protagonisti pe Mihai Ghyka – General Manager al InBev Romania SA si Radu Florescu - CEO Saatchi & Saatchi.
Miercuri, 10 Octombrie 2007
Promovarea noului set de programe coincide cu repozitionarea Realitatea Tv, pe care AdVenture o sustine prin trei mesaje: “Stiai ca..?”, “Ai aflat ca…?”, “Credeai ca…?” transpuse in executii pentru presa scrisa
Marti, 09 Octombrie 2007
Campania sub sloganul “Reusim impreuna!” cuprinde media TV, outdoor, presa, internet si mii de materiale de promovare si informare distribuite in toate unitatile Raiffeisen Bank din Bucuresti si din tara
Joi, 04 Octombrie 2007
Panfoods Romania lanseaza Amigo Premio alaturi de agentia de publicitate AdVenture, campania de comunicare fiind construita in jurul mesajului “Amigo Premio. 100% cafea pura!“.
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Promotia de toamna pentru Cif si Domestos este semnata de Brands & Bears
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Mercury360 deruleaza campania pentru Martinel, noul produs pentru copii de la Reinert, lider de piata in domeniul specialitatilor din carne in Germania, recent intrat pe piata din Romania
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Prima etapa a campaniei se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania, iar cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati
Luni, 01 Octombrie 2007
Campania Experienta in contul tau – si o serie de 4 vizualuri, declinate pe outdoor si in presa scrisa, la care se adauga o campanie radio
Marti, 25 Septembrie 2007
Campania din luna septembrie este destinata celor care s-au saturat sa spuna ca „nu e nimic de vazut la televizor”
Luni, 17 Septembrie 2007
Campania va acoperi canale de comunicare cum sunt presa si bannere pe Internet, in principal, la care se adauga un spot TV ce va fi difuzat in cinematografele Movieplex, Multiplex si Cinema Pro
Vineri, 14 Septembrie 2007
Dupa ce a abordat teme sociale precum terorismul, demagogia, disparitiile lui Steve Irwin, Cristian Nemescu si Toni Alexe sau pupincurismul, un panou devenit suport de exprimare al agentiei a ajuns de curand chiar pe prima pagina la Gazeta Sporturilor, cu revenirea lui Dorinel Munteanu in Echipa Nationala de fotbal a Romaniei
Vineri, 14 Septembrie 2007
Cu un buget de productie a spotului de aproximativ 100.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu - Creative Director la Publicis România, noua campanie semnata Publicis pentru Renault Symbol îsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii în service nici la 150 de mii de kilometri parcursi
Joi, 13 Septembrie 2007
“Am devenit agentia de publicitate de brand pentru Margaritar si Coronita, din ianuarie 2007”, a declarat pentru ADPLAYERS.RO, Roxana Popescu Memetea, Managing Partner Brandstalk Advertising, agentie care a semnat cea mai recenta promotie Margaritar, cu un buget total de marketing si comunicare ce se poate ridica, potrivit executivului, la aproximativ 1 Mil. EUR
Luni, 10 Septembrie 2007
In urma promotiei, 24 de tineri norocosi vor petrece non-stop cu frumusetile din vila creata special de travel69.ro, o “agentie de turism” infiintata special de autorii campaniei si care a inregistrat peste 20,000 de vizitatori unici
Vineri, 07 Septembrie 2007
Potrivit agentiei de publicitate, contul a intrat in portofoliul Badcat in urma unei licitatii desfasuratein luna august la care au mai participat cinci agentii
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Europa FM lanseaza cu Brandstalk o noua campanie de imagine, care se va desfasura în preioada 3 septembrie - 26 octombrie
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Cele doua noi executii TV pentru brandul Lemarco, zahar alb si zahar brun, sunt semnate de Starlink Group, autorii campaniei care au afirmat pentru AdPlayers ca lucreaza pentru Lemarco din luna iunie a.c
Vineri, 31 August 2007
Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto si se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati
Miercuri, 22 August 2007
Unul dintre cei doi Creativi Directori ai Leo Burnett, Carmen Tiderle isi incheie colaborarea cu agentia de publicitate Leo Burnett in care a lucrat in ultimii 6 ani pentru a se intoarce la GMP, agentie unde a lucrat in prima campanie pentru Basescu
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: