Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet
Punct Advertising a inceput colaborarea cu M Car Trading in urma unui pitch pentru contul Mitsubishi Motors organizat in luna aprilie
Petrom alaturi de cea a Grupului Ogilvy au chemat personalitati ale vietii publice din Romania sa se implice activ in cel mai recent eveniment dezvoltat sub platforma de responsabilitate sociala Petrom „Respect pentru viitor”
Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet
Pus de Cap (creatie) si Next (media), Dorel sapa pentru a opta oara pentru Unirea, de data aceasta pe un santier arheologic
Agentia de publicitate semneaza o campanie de lansare “acidulata” pentru sucurile Life
Campania impotriva pirateriei pentru Microsoft Romania, ruleaza pe urmatoarele medii: presa, internet, OOH si TV Screens, fiind sustinuta si de o campanie PR
Parteneriatul pe termen lung a fost incheiat la jumatatea lunii mai, dupa ce agentia a avut cu hotelul de cinci stele din centrul Bucurestiului colaborari de scurta durata, pentru proiecte punctuale
Campania TV se va derula in perioada 23 mai – 29 iunie 2008, pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV
Cu 7 ani de McCann Erickson, Craita Coman (30 ani) spune ca, impreuna cu partenerul sau - Petru Cuciuc - fost Leo Burnett in ultimii 8 ani, va aduce in noul boutique de creatie „Scoala Leo Burnett” si „Scoala McCann” 2 in 1
ADDV Euro RSCG a creat pentru BRD Groupe Societe Generale campania dedicata lansarii noului card de credit Punct Card
Agentia de publicitate semneaza campania de promovare a parfumului Showtime by Kylie Minogue, de la Coty
AdPlayersCritic: RAC – Cava D’Oro; Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro
Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai
‚ Sper ca niciun copil sa nu vada acel spot pe Youtube. Ar fi poate prea mult sa sper si ca nicio mama sa nu-l vada; totusi e ceea ce ii doresc sincer mamei acelui baiat de la creatie’ afirma Florin Dumitrescu, Senior Copywriter
Grapefruit a finalizat recent procesul de branding pentru noua vopsea Zertifikat de la Köber, campania de advertising fiind semnata de CAP