Rezultatele cautarii dupa : "copiii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
AdPlayersCRITIC: Viral Lowe, cu Florin Dumitrescu: ‚Eu unul m-as declara deranjat nu atit de ''p...la'' lui, cit de cele doua blesteme 'sa moara mama''
Miercuri, 09 Aprilie 2008

‚ Sper ca niciun copil sa nu vada acel spot pe Youtube. Ar fi poate prea mult sa sper si ca nicio mama sa nu-l vada; totusi e ceea ce ii doresc sincer mamei acelui baiat de la creatie’ afirma Florin Dumitrescu, Senior Copywriter

AdPlayersCRITIC: Viral Lowe, cu Bradut Florescu (DDB): ''Cei care au trimis clipul pe mail si-au asumat riscul ca limbajul continut in clip sa ofenseze o parte dintre destinatari''
Miercuri, 09 Aprilie 2008

„Daca e normal sa spunem sau nu “p..la”, “p..zda” sau “f..t” intr-un clip pe care-l trimitem prietenilor, cunoscutilor sau partenerilor nostri? Cred ca numai destinatarii pot judeca asta”, a mai spus Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest, despre filmele viralului semnat de...

Evenimentul Zilei a lansat 'Ghidul Gradinitelor din Bucuresti'
Marti, 08 Aprilie 2008

Adresat parintilor care nu s-au decis inca la ce gradinita sa-si inscrie copiii, tirajul ghidului a fost de 18.000 de exemplare iar tariful lista de publicitate: 5000 lei

World Vision Romania sprijina  educatia copiilor din mediul rural cu 44.000 dolari
Luni, 31 Martie 2008

Banii au fost stransi in cadrul campaniei 2% desfasurate in anul 2007

Hochland Cascaval Pane, la Bridge
Miercuri, 19 Martie 2008
Bridge Communication si Hochland Romania au lansat o noua campanie de comunicare in care prezinta cel mai recent produs din gama sa - Hochland Cascaval Pané
Contul de PR World Vision Romania, la The Practice
Luni, 10 Martie 2008
The Practice va oferi servicii de relatii publice atat pentru comunicarea brand-ului World Vision, cat si pentru comunicarea unui amplu proiect de strangere de fonduri dezvoltat de organizatie in tara noastra
Fundatia Copii Sanatosi la masa rotunda cu Premierul Marii Britanii
Vineri, 29 Februarie 2008

Evenimentul a avut loc la invitatia premierului britanic, Gordon Brown, si a sotiei sale, Sarah Brown

6.000 de sms-uri pentru brazii Itsy Bitsy
Luni, 17 Decembrie 2007
Intr-o campanie similara desfasurata in baza SMS-urilor, anul trecut Itsy Bitsy FM a primit peste 4000 de sms-uri si a oferit copiilor 250 de brazi
Itsy Bitsy FM a instalat la Flanco telefoane pentru Mos Craciun
Miercuri, 12 Decembrie 2007
In cadrul campaniei “Telefoneaza-i Mosului!” Itsy Bitsy a construit 16 cabine telefonice speciale in magazinele Flanco din Bucuresti, Constanta si Satu Mare.
Bradul Coca-Cola isi aprinde luminile pe 11 decembrie
Vineri, 07 Decembrie 2007
Pe langa acest eveniment, programul De Craciun Coca-Cola alaturi de tine mai propune si spectacolul „Scrisori pentru Mos Craciun”
Mihaela Nicola a scos din buzunar 35.000 EUR pentru Festivalul Brazilor de Craciun
Vineri, 07 Decembrie 2007
Din media si publicitate, printre cei care au contribuit la strangerea a 667.860 de euro s-au numarat si Avantgarde Group cu 45.000 EUR, Veronica Savanciuc – 10.000 EUR,  iar Andreea Esca -10.000  EUR
Speed Promotion vrea 1,5 Mil. EUR
Vineri, 30 Noiembrie 2007
Infiintata ca un boutique de creatie, din 2004 compania adauga competente full service, iar in prezent este un grup alcatuit din Speed Promotion – agentie de publicitate full service, Agrafa Print Services – diviza de print digital a agentiei si Taraba cu Carti – librarie online lansata in primavara lui 2007
Romtelecom sustine Craciunul Copiilor
Marti, 27 Noiembrie 2007
Romtelecom si Asociatia Telefonul Copilului au lansat campania “La Romtelecom e Craciunul Copiilor!”, in parteneriat cu Europa FM
780,000 Euro pentru spitalul Marie Curie
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Fondurile obtinute in cadrul galei de caritate organizate de catre Fundatia Scheherazade impreuna cu Fundatia „Copii Sanatosi” prin sponsorizari, donatii si licitatie se ridica la 575,000 Euro, suma totala stransa in beneficiul Spitalului Marie Curie fiind de 780,000 Euro
Proximity a luat Silver la DMA Echo Awards
Joi, 25 Octombrie 2007
Lucrarea premiata, “Minor Report”, reprezinta un proiect de Direct Mail inovativ, realizat de Proximity anul trecut pentru organizatia Salvati Copiii, in cadrul Festivalului Brazilor de Craciun
„Cea mai mare agentie independenta” comunica pentru Reinert
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Mercury360 deruleaza campania pentru Martinel, noul produs pentru copii de la Reinert, lider de piata in domeniul specialitatilor din carne in Germania, recent intrat pe piata din Romania
Lowe porneste caravana Kinder
Miercuri, 12 Septembrie 2007
Caravana “Scolareala Kinder Joy” marcheaza începerea anului scolar prin lansarea noii colectii de jucarii Kinder – „Scolarii Nazdravani”
300 de bicilete de la Itsy Bitsy FM
Vineri, 17 August 2007
Prin intermediul campaniei sociale „Bicicleta este sanatoasa”, 300 de copii vor primi bicilete datorita parintilor care au raspuns corect la o intrebare din lumea povestilor
Apa Nova salveaza oamenii de zapada cu GMP PR
Joi, 14 Iunie 2007
"Campania de Ziua Mediului organizata de GMP face parte din strategia neconventionala propusa de agentie in cadrul licitatiei de anul trecut", spune Giovana Soare, Director de Comunicare Veolia Apa
500 de bucatari pentru 1 zi de hrana a sufletului
Joi, 31 Mai 2007
Prin strangerea unor oameni din marketing, publicitate sau alte industrii, Our Big Day Out a devenit, in timp, un grup de 500 de bucatari activati pentru 1 zi de hrana a sufletului, dedicata de Paste, Craciun sau 1 iunie, copiilor si batranilor din centrele de plasament