Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 08 Aprilie 2008
Adresat parintilor care nu s-au decis inca la ce gradinita sa-si inscrie copiii, tirajul ghidului a fost de 18.000 de exemplare iar tariful lista de publicitate: 5000 lei
Luni, 31 Martie 2008
Banii au fost stransi in cadrul campaniei 2% desfasurate in anul 2007
Miercuri, 19 Martie 2008
Bridge Communication si Hochland Romania au lansat o noua campanie de comunicare in care prezinta cel mai recent produs din gama sa - Hochland Cascaval Pané
Luni, 10 Martie 2008
The Practice va oferi servicii de relatii publice atat pentru comunicarea brand-ului World Vision, cat si pentru comunicarea unui amplu proiect de strangere de fonduri dezvoltat de organizatie in tara noastra
Vineri, 29 Februarie 2008
Evenimentul a avut loc la invitatia premierului britanic, Gordon Brown, si a sotiei sale, Sarah Brown
Luni, 17 Decembrie 2007
Intr-o campanie similara desfasurata in baza SMS-urilor, anul trecut Itsy Bitsy FM a primit peste 4000 de sms-uri si a oferit copiilor 250 de brazi
Miercuri, 12 Decembrie 2007
In cadrul campaniei “Telefoneaza-i Mosului!” Itsy Bitsy a construit 16 cabine telefonice speciale in magazinele Flanco din Bucuresti, Constanta si Satu Mare.
Vineri, 07 Decembrie 2007
Pe langa acest eveniment, programul De Craciun Coca-Cola alaturi de tine mai propune si spectacolul „Scrisori pentru Mos Craciun”
Vineri, 07 Decembrie 2007
Din media si publicitate, printre cei care au contribuit la strangerea a 667.860 de euro s-au numarat si Avantgarde Group cu 45.000 EUR, Veronica Savanciuc – 10.000 EUR, iar Andreea Esca -10.000 EUR
Vineri, 30 Noiembrie 2007
Infiintata ca un boutique de creatie, din 2004 compania adauga competente full service, iar in prezent este un grup alcatuit din Speed Promotion – agentie de publicitate full service, Agrafa Print Services – diviza de print digital a agentiei si Taraba cu Carti – librarie online lansata in primavara lui 2007
Marti, 27 Noiembrie 2007
Romtelecom si Asociatia Telefonul Copilului au lansat campania “La Romtelecom e Craciunul Copiilor!”, in parteneriat cu Europa FM
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Fondurile obtinute in cadrul galei de caritate organizate de catre Fundatia Scheherazade impreuna cu Fundatia „Copii Sanatosi” prin sponsorizari, donatii si licitatie se ridica la 575,000 Euro, suma totala stransa in beneficiul Spitalului Marie Curie fiind de 780,000 Euro
Joi, 25 Octombrie 2007
Lucrarea premiata, “Minor Report”, reprezinta un proiect de Direct Mail inovativ, realizat de Proximity anul trecut pentru organizatia Salvati Copiii, in cadrul Festivalului Brazilor de Craciun
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Mercury360 deruleaza campania pentru Martinel, noul produs pentru copii de la Reinert, lider de piata in domeniul specialitatilor din carne in Germania, recent intrat pe piata din Romania
Miercuri, 12 Septembrie 2007
Caravana “Scolareala Kinder Joy” marcheaza începerea anului scolar prin lansarea noii colectii de jucarii Kinder – „Scolarii Nazdravani”
Vineri, 17 August 2007
Prin intermediul campaniei sociale „Bicicleta este sanatoasa”, 300 de copii vor primi bicilete datorita parintilor care au raspuns corect la o intrebare din lumea povestilor
Joi, 14 Iunie 2007
"Campania de Ziua Mediului organizata de GMP face parte din strategia neconventionala propusa de agentie in cadrul licitatiei de anul trecut", spune Giovana Soare, Director de Comunicare Veolia Apa
Joi, 31 Mai 2007
Prin strangerea unor oameni din marketing, publicitate sau alte industrii, Our Big Day Out a devenit, in timp, un grup de 500 de bucatari activati pentru 1 zi de hrana a sufletului, dedicata de Paste, Craciun sau 1 iunie, copiilor si batranilor din centrele de plasament
Luni, 21 Mai 2007
Desi este de parere ca nivelul lucrarilor din festival a crescut "Chestia asta cu ghost-ul a devenit institutionalizata, la modul ca probabil toata lumea o face si o accepta", spune Albert Nica, Director de Creatie al Ogilvy Group Romania care, pentru a rezolva problema neparticiparii agentiilor sau cea a dominarii festivalului, crede posibila directia in care a evoluat AdPrint:...
Marti, 17 Aprilie 2007
Adresata copiilor cu varste cuprinse intre 10 si 12 ani, Cupa Danone se bucura de sprijinul jurnalistului sportiv Cristian Topescu, competitia fiind promovata prin intermediul Jetix, ProSport, Pro FM, Sana si Familia Mea, statii de radio si publicatii locale
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: